iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Wat me nu toch overkomt! (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/64971-toch-overkomt.html)

R0elr 20-07-10 20:00

Wat me nu toch overkomt!
 
Hoi mensen,

zit in de wacht bij T-Mobile aan de telefoon. Ik ben van plan vanavond een Relax 25 abo af te sluiten + iPhone 4 natuurlijk. Dit kost €20,- per maanden 240 euro voor de iPhone. Ik zei tegen hem dat ik icm Relax 25 af wilde sluiten, en hij zei dat het niet kon. Hij zei dat de iPhone nog niet gelanceerd was + dat de prijzen nog niet bekend waren. Ik hem de site laten zien en hij zei dat het voor het eerst was dat hij deze site zag! :mad: Ik vertelde hem dat ie al een week of 2 online stond, geloofde ie niet. Wat een muts zeg. Hij zei dat ik hem beledigde alsof hij er niets vanaf wist, terwijl hij ze iedere dag verkocht als warme broodjes. Later doorzeuren van mij zei hij dat eindeloos online niet was inbegrepen. Terwijl dat echt heel duidelijk staat op de site. Kijken jullie zelf maar naar Relax en dan Relax 25, daar staat dat de maandelijkse kosten 20 euro zouden zijn +240 voor de iPhone 4 16 GB. Ik heb hem maar vriendelijk verzocht om me door te verbinden met een collega, nog hopen dat ik er vandaag nog tussendoor kom.
Ik ben heel erg boos en ben nu al bijna 1 uur bezig!! 57minuten nu!!! :(
Sorry vanwege mijn schrijfwijze, ben pissig,

aan jullie vriendelijke groeten,

Roel

isneaker 20-07-10 20:08

Gast, de iPhone 4 is nog niet eens uit. Je kunt alleen reserveren en that's it.

R0elr 20-07-10 20:09

Ja en straks nog eens 8 weken wachten wegens ondeskundigheid ja. vraag me echt af waarom ze zoiets nou niet verkopen, ze krijgen toch wel klauwen met geld hierdoor...

isneaker 20-07-10 20:14

Ondeskundigheid? Die van jou bedoel je. Hoe oud ben; 10?

R0elr 20-07-10 20:25

Nee, 16, hoezo ondeskundigheid van mij? T-Mobile hoort gewoon te leveren wat er op hun site staat....

Nogmaals sorry voor de typwijze van daarnet, was en ben heel pissig.

toet 20-07-10 20:29

Mag ik je een tip geven?

ik heb de iphone wel degelijk al besteld en niet gereserveerd.. (als daar al verschil in zit) Heb zelfs al een order nummer.

Ik heb ook de iphone besteld met relax online 25. Ik heb hier echter een web&walk plus abonnement bij afgesloten. (ook wel handig voor een iphone) De kosten van de telefoon gaan dan omlaag naar slechts 79 euro.
Web&walk plus kost 14,95 extra, maar is echter het eerste jaar gratis bij een 2 jarig abonnement.

Groeten,

Tom

R0elr 20-07-10 20:45

Hoi Tom, mag ik weten waar je dit voor elkaar hebt gekregen?

Dankjewel!

Roel

toet 20-07-10 20:50

Volgens mij was het tussen 10.15 en 11.00 uur dat my t-mobile wel bereikbaar was en dat de iphone 4 getoont werd bij de optie om je contract te verlengen. Hier heb ik online mijn contract verlengd en kon ik aangeven welk abonnement ik wilde nemen en met welke opties.. Al mijn gegevens vermeld en 10 min later had een bevestiging met ordernummer van mijn bestelling.

Ik denk ook dat er geen onderhoud is aan my t-mobile maar dat men deze eruit heeft gegooid omdat volgens mij, ondanks dat ik er geen verstand van heb, deze wel gelijk in het systeem wordt gezet. Daarom heb ik ook een ordernummer denk ik. Als men beld naar de klantenservices worden alleen alle gegevens genoteerd denk ik en later verwerkt in het systeem..

Dat zou niet eerlijk zijn natuurlijk.. Ik denk dat ze daarom weer zo snel my t-mobile offline hebben gehaald..

Maar ja, dit is puur wat IK denk, en wie ben ik! ;)

R0elr 20-07-10 20:52

He jammer, morgen dan maar even nog een boos telefoontje doen dat ik deze lichting heb gemist en dus langer kan wachten.
Ben je het er trouwens wel mee eens dat het er verkeerd opstaat?

toet 20-07-10 20:55

Ben het met je eens dat het er vaag op staat inderdaad.
Zoals je het leest zou internet erbij inzitten.. maar dat is dus niet het geval..
Maar goed, omdat het eerste jaar gratis is, is het nog voordeliger om internet er gewoon bij te doen.. Je betaald dan immers weer veel minder voor je iphone.

R0elr 20-07-10 21:17

Haha ik ga donderdag wel even langs zo'n T-Mobile shop in Arnhem, die kunnen me er vast van alles over vertellen :p

Larss 20-07-10 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door R0elr (Bericht 494352)
He jammer, morgen dan maar even nog een boos telefoontje doen dat ik deze lichting heb gemist en dus langer kan wachten.
Ben je het er trouwens wel mee eens dat het er verkeerd opstaat?

Vooral heel boos worden en flink de callcentermedewerker afsnauwen! Die is namelijk 100% verantwoordelijk voor wat jou vanmiddag is overkomen dus is dat de beste manier om je zin te krijgen.

Zet 'm op! Meer boosheid!

Qlimax 20-07-10 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Larss (Bericht 494385)
Vooral heel boos worden en flink de callcentermedewerker afsnauwen! Die is namelijk 100% verantwoordelijk voor wat jou vanmiddag is overkomen dus is dat de beste manier om je zin te krijgen.

Zet 'm op! Meer boosheid!

Inderdaad, en dan maar hopen dat de callcenter medewerker terug snauw ( wat toch niet gebeurt want die medewerker moet zich aan voorwaarden en regels houden helaas ).

Maar dat de prijzen niet correct zijn is niet helemaal jou schuld, maar ook niet de schuld van de call center medewerker.. Hij of zij word heel weinig info toegespeeld, alles wordt op hogere hand geregeld en gecommuniceerd, en die medewerker moet de calls maar aan nemen.

En de levering van de toestellen kan je niet op t-mobile afschuiven,, ookal zijn hun de aanbieder in NL, en mobistar in BE, maar apple bepaald hoeveel voorraad een winkel of provider krijgt.

Ik denk toch dat je wat genuanceerder naar mensen moet zijn over je vraag en probleem.

Johnnie5 21-07-10 00:49

Misschien eens het tegenovergestelde proberen.
Juist overdreven aardig doen.

bzb 21-07-10 08:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door R0elr (Bericht 494382)
Haha ik ga donderdag wel even langs zo'n T-Mobile shop in Arnhem, die kunnen me er vast van alles over vertellen :p


in de winkel weten ze juist helemaal niks, in ieder nog minder dan aan de lijn

Jorto 21-07-10 18:42

Jo roel, jij ook hier :d

sucks man. In doetinchem zit ook een T-mobile shop en C-inside (winkel met allemaal apple stuff, goede service ben er al paar keer geweest. Niet dat je daar wat aan hebt op dit moment...)

Mijn iphone was btw gecrasht en is nu al een week ofzo naar gsmrepareren.nl en ze blijven maar zeggen dat ze niks ontvangen hebben. Achja, dan nog maar ff me nokia blijven gebruiken die kan wel tegen een stootje...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:18.