//

Contract overnemen een maand voor ik 18 ben

Contract overnemen een maand voor ik 18 ben discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik word eind augustus 18 en het contract van mijn iPhone 3G (dat op de naam van m'n ouders staat) loopt 20 september af. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-07-10, 22:14
banaantje12 banaantje12 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 4
Standaard Contract overnemen een maand voor ik 18 ben

Ik word eind augustus 18 en het contract van mijn iPhone 3G (dat op de naam van m'n ouders staat) loopt 20 september af.

Nu wil ik dus voordat m'n contract afloopt het op m'n eigen naam overzetten. En dan later gelijk verlengen naar de iPhone 4.

Kan ik het abbonnement ook op mijn naam laten zetten als ik pas over een maand 18 wordt of mag dat niet?

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-07-10, 23:19
tim2shane tim2shane is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: zuid-oost brabant
Berichten: 13
Standaard

naar mijn weten moet je 18 zijn voor een abonnement .
je zal een van je ouders mee moeten nemen naar de winkel om te kunnen verlegen.
en daarna je contract overzetten. Dit kost overigens wel 15 euro en duurt zo'n 10 werkdagen
  #3  
Oud 21-07-10, 00:11
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

Overnemen van een contract kan alleen als je 18 jaar of ouder bent.

Je vult een formulier in die je van de website kunt downloaden.

linkje: Overzicht van alle formulieren en prijslijsten - T-Mobile

En dan scrollen naar ''contractsovername naar particulier'' Kosten zijn zoals vermeld éénmalig 15,00 euro.

Ik zal je een tip geven;

Verleng het abonnement gewoon op naam van je ouders. Ze hebben als vaste klant een kortingspercentage opgebouwd. Nadat je het abonnement hebt verlengt kan je eventueel de keuze maken om het contact om te zetten. Een contractsovername kan tot 3 weken in beslag nemen. Je wordt namelijk ook getoetst.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door banaantje12 Bekijk bericht
Ik word eind augustus 18 en het contract van mijn iPhone 3G (dat op de naam van m'n ouders staat) loopt 20 september af.

Nu wil ik dus voordat m'n contract afloopt het op m'n eigen naam overzetten. En dan later gelijk verlengen naar de iPhone 4.

Kan ik het abbonnement ook op mijn naam laten zetten als ik pas over een maand 18 wordt of mag dat niet?

Alvast bedankt.
  #4  
Oud 21-07-10, 20:40
bram135 bram135 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

Je kan ook een wachtwoord instellen, dan moeten je ouders bellen met T-mobile en een wachtwoord instellen. Jij kan dat wachtwoord vervolgens gebruiken, zelfs bij een telefonische verlening.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nog 1 maand ben abbonement.. geschikt voor t-mobile? jorries Overige providers Nederland 4 05-01-11 14:04
Contract overnemen TheStijg Odido (T-Mobile) 2 16-01-09 19:05
ben al een maand aan het proberen om validatiecode toegestuurd te krijgen! herk0039 Overige providers Nederland 6 11-12-07 15:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:32.