//

Trouwe cliënten worden opzij gezet door T-mobile

Trouwe cliënten worden opzij gezet door T-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb me gisterenochtend als trouwe t-mobile client een order geplaatst voor de nieuwe Iphone 4. Nu blijkt uit de bevestiging die ik vandaag heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-07-10, 18:23
breaksblue breaksblue is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard Trouwe cliënten worden opzij gezet door T-mobile

Ik heb me gisterenochtend als trouwe t-mobile client een order geplaatst voor de nieuwe Iphone 4. Nu blijkt uit de bevestiging die ik vandaag heb ontvangen dat ik mooi op 30 juli achteraan in de rij voor de winkel mag gaan staan.
Er staat nu ineens in de brief dat je alleen in aanmerking komt als je je contact wil verlengen. Ik wil nou juist niet verlengen maar een nieuw contact afsluiten.
Ik ga mijn contact met T-mobile maar beëindigen na al die jaren trouw te zijn geweest. Ik wacht wel totdat Vodafone hem heeft. Vodafone heeft zoizo een beter bereik. Mijn bereik bij T-mobile is nu al slecht te noemen. Ik vraag me af hoe dat vanaf 30 juli gaat worden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-07-10, 18:26
ralf_ttt ralf_ttt is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Elsloo
Berichten: 10
Standaard

Dan haal dat "trouwe"maar uit de topictitel.....
  #3  
Oud 21-07-10, 18:27
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Verplaatst naar Ervaringen
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #4  
Oud 21-07-10, 19:48
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

@breaksblue

dat is inderdaad niet netjes. Ze snappen dus blijkbaar niet dat je al klant bent en gewoon nog een iPhone wilt met daarbij horend, een nieuw contract.

Ik denk als je ze dit gewoon goed duidelijk kenbaar maakt (als je dat nog niet had gedaan) ze niet zo moeilijk zullen doen.
  #5  
Oud 21-07-10, 20:23
breaksblue breaksblue is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik heb ze na het ontvangen van de brief direct gebeld. Het enige wat ze steeds zeggen is dat ze nooit hadden verwacht dat het zo'n succes zou worden en dat ze me daarom helaas moeten teleurstellen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Niet alle eigen video's worden op de iPhone gezet. zdenek Muziek, foto & video 2 16-08-10 10:20
Nieuwe Hyves vrienden worden bij contacten gezet libia iPhone Apps 1 06-07-10 10:00
Wat moet ik doen om (wel) door T-Mobile geholpen te worden? (FAQ?) XIII Odido (T-Mobile) 31 06-12-09 09:05
geluidicoon blijft in beeld staan en kan niet zachter gezet worden. gon1234abcd iPhone algemeen 10 19-08-09 08:41
mobistar clienten direct andere 3 weken wachten gmlens Chat en geruchten 0 11-07-08 13:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:24.