//

Sms'en van Nederland naar buitenland?

Sms'en van Nederland naar buitenland? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ga binnenkort op vakantiebnaar Italië, en nu was ik even benieuwd of het ook extra kost als iemand VANUIT Nederland NAAR het buitenland ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-07-10, 20:33
Hamertej Hamertej is offline
• iOS 10.0
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 151
Standaard Sms'en van Nederland naar buitenland?

Hallo,

Ik ga binnenkort op vakantiebnaar Italië, en nu was ik even benieuwd of het ook extra kost als iemand VANUIT Nederland NAAR het buitenland smst of belt.. Het ontvangen in het buitenland is gratis en VANUIT het buitenland NAAR Nederland kost me €0,13..

Alvast heel erg bedankt!

Groet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-10, 20:37
sermedg sermedg is offline
• iOS 8.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 58
Stuur een bericht via MSN naar sermedg
Standaard

Jep, zover ik weet wel. Ik heb regelmatig een kopje op mijn rekening staan 'smsjes verstuurd naar het buitenland' Hoeveel je daarvoor betaald dan....? Geen idee eerlijk gezegd.
  #3  
Oud 22-07-10, 22:19
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sermedg Bekijk bericht
Ik heb regelmatig een kopje op mijn rekening staan 'smsjes verstuurd naar het buitenland'...
Volgens mij kan je als afzender alleen kosten daarvoor berekend krijgen als het ook een buitenlands nummer is. Providers kunnen geen kosten bij de afzender in rekening brengen als iemand zich in het buitenland bevind omdat je als afzender naar een Nederlands nummer immers niet kunt weten waar de ontvanger op dat moment is. Zou een beetje lullig zijn als jij een paar berichten naar een vriend stuurt die dan (zonder dat jij het weer) ergens aan de andere kant van de wereld is.

Met telefoneren is dat ook zo. Jij betaald het normale tarief totaan de grens, de ontvanger betaald vanaf de grens van het land van herkomst totaan de plaats waar hij op dat moment is. Ik gok dat dat met SMS net zo is.
__________________

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone van USA naar Curacao naar Nederland LabTeov iPhone algemeen 4 22-10-11 02:38
SMS Naar Buitenland Werkt Niet Moumentai Internet in buitenland (roaming) 2 19-10-09 17:54
SMS Orange naar buitenland willy83 Internet in buitenland (roaming) 2 10-01-08 17:38
Van US naar Nederland ZerGG Archief 12 27-11-07 18:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:27.