//

Reparatie service.

Reparatie service. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ben benieuwd over er meer mensen zijn met het zelfde probleem. Een jaar gelden heb ik mijn telefoon te reparatie opgestuurd naar Solid Vision ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-07-10, 13:36
Sehash Sehash is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 29
Standaard Reparatie service.

Hallo,

Ben benieuwd over er meer mensen zijn met het zelfde probleem.
Een jaar gelden heb ik mijn telefoon te reparatie opgestuurd naar Solid Vision (via t-Mobile). Er kwam uit dat er vochtschade was opgetreden. (Ik had een aantal dode pixels)

Kreeg een prijsopgave, die maar betaald omdat ik toch me gerepareerd telefoon terug wilde. Nu was ik gelijk voor een volgend probleem verzekerd mocht er weer wat zijn. (Dit heb ik zelfs nog na gevraagd bij het opsturen.)

Afgelopen week laadde te telefoon niet meer op en ook niet via de computer. Opgestuurd weer en krijg zojuist een prijsopgave van: 185,04 euro.

Met als reden:
Onze door Apple gecertificeerde technici hebben uw iPhone nauwkeurig en kostenloos onderzocht en zijn tot de conclusie gekomen dat uw iPhone door invloeden van buitenaf
beschadigd is.

Net t-mobile aan de telefoon gehad maar die hadden het te druk en moest het later maar weer proberen. Hoe kan ik het beste dit aanpakken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-07-10, 13:44
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

Verzekerd zijn en recht hebben op garantie zijn 2 verschillende dingen.

Na elke reparatie (in dit geval voor je dode pixel /waterschade) ben je 3 maanden ''verzekerd'' door Solid Vision. Dit houdt in dat als er 3 maanden na de reparatie hetzelfde probleem zich voordoet, er vanuit wordt gegaan dat er bij Solid Vision iets niet goed is gedaan en wordt het probleem kosteloos verholpen.

In jou geval is je 2de probleem niet samenhangend met het eerste probleem. T-Mobile laat het toestel door apple gecertificeerde reparateurs onderzoeken. En hun constateren schade van buiten af. Als je het daar niet mee eens bent, kan je een second opinion aanvragen bij Apple zelf. Als daaruit blijkt dat het wel onder de garantie valt, dan kan je dit rapport meesturen naar Solid Vision en dan zijn ze verplicht het probleem kosteloos te verhelpen.

T-Mobile kan je eventueel alleen helpen bij het aanvragen van een Second opinion. Maar verder ook niet heel veel.
  #3  
Oud 23-07-10, 13:48
Sehash Sehash is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 29
Standaard

Wel vreemd dat ze het dan beloven kosteloos te repareren. En dit nadrukkelijk vertellen bij het aanvragen van de envelop. Zit er nu weer aan de telefoon mee dus ben benieuwd.
  #4  
Oud 23-07-10, 13:56
Sehash Sehash is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 29
Standaard

Ze zeggen nu aan de telefoon dat ik een andere emei nummer op heb gestuurd. Terwijl dit de telefoon is die ik vorig jaar heb gekregen. Het verhaal word dus nog leuk.
  #5  
Oud 23-07-10, 13:59
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

Is je toestel niet geswapt tijdens reparatie?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sehash Bekijk bericht
Ze zeggen nu aan de telefoon dat ik een andere emei nummer op heb gestuurd. Terwijl dit de telefoon is die ik vorig jaar heb gekregen. Het verhaal word dus nog leuk.
  #6  
Oud 23-07-10, 14:05
Sehash Sehash is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 29
Standaard

Ja heb een nieuwe gekregen vorig jaar bij de reparatie. Daar heb ik toen ook voor betaald.
Ze gaan nu met solid vision in overleg wat er mis kan zijn en een oplossing bedenken.
Maar ik moet zeggen zijn steeds van die kleine dingetjes die bij t-mobile mis gaan.

Ik zal laten weten zodra ik meer info heb.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
slechte service/reparatie bij Tmobile tgstk2 Odido (T-Mobile) 10 04-04-11 23:00
Service en Reparatie (apple site) dedafmonteur iPhone algemeen 9 11-01-11 10:33
Reparatie service T-Mobile Dreissen Odido (T-Mobile) 11 21-12-10 13:53
Klachten reparatie service daaf_it Odido (T-Mobile) 30 30-10-10 11:48
Iphone 3G geen service meer na reparatie bladearrows iPhone algemeen 0 26-05-10 13:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:40.