iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Slechte service van T-mobile bij garantie aanvraag (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/65249-slechte-service-t-mobile-garantie-aanvraag.html)

ArjanAssink 23-07-10 13:04

Slechte service van T-mobile bij garantie aanvraag
 
Dit is een kopie van de klacht zoals ik die ingestuurd heb naar t-mobile, en ik vroeg me af of er meer mensen zijn met deze ervaring, en een mogelijke oplossing?

Vandaag ben ik naar de tmobile winkel in zoetermeer geweest om mijn iphone voor garantie af te geven. Hiervoor had ik een factuur mee genomen, omdat ik ervanuit ga dat alle aankopen toch wel in het systeem zouden staan (iphone ook gekocht in die tmobile winkel). In de winkel ben ik toch terug naar huis gestuurd voor een aankopbon, zonder bon geen service.

Toen ik die bon niet kon vinden heb ik gebeld met tmobile, die verzekerde mij dat deze bon uitgedraaid kon worden in de winkel. Daarom ben ik terug gegaan naar de winkel. Hier werd mij vertelt dat dit niet kon, en na lang doorvragen hebben ze uiteindelijk mijn contract op laten sturen. Dit duurt 2-3 weken, en mijn garantie verloopt 17 augustus (het is nu 23 juli).

Weer gebeld naar het tmobile nummer, daar werd mij vertelt dat ze met behulp van het imei nummer mij mijn contract konden mailen. Ik heb toen mijn imei nummer opgezocht en terug gebeld. Toen werd mij vertelt dat dit niet kon, en dat ik toch echt naar de winkel moest, want daar konden ze hem ECHT uitprinten. Toen ik vroeg om een bewijs dat ik mijn garantieaanvraag nu al gedaan had werd ik ook verwezen naar de winkel.

Natuurlijk ben ik niet van plan voor de 3e keer op 1 dag naar de winkel in Zoetermeer te gaan, maar na de eerste poging was ik er al achter gekomen dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn. Ik heb dus WEER contact opgenomen met de tmobile "helpdesk" om te vragen of zij contact konden opnemen met de winkel, en dit bleek niet mogelijk.

Mijn klacht is dus dat ik als klant van het kastje naar de muur gestuurd wordt, en dat de verschillende tmobile instanties geen idee hebben wat klantvriendelijkheid is, of wat de andere instanties wel of niet kunnen.

spf.iphone 16-08-10 10:09

Is dit nog gelukt eigenlijk..? wat is er uit eindelijk gebeurd..?

Een vriendin van me heeft het zelfde probleem nml...!

cubesten 17-08-10 12:49

Ik kon hem wel zonder contract inleveren maar als de iphone ouder dan een jaar was viel hij niet binnen de 1jaars garantie en had ik kans dat ik moest gaan betalen.

Anders moest ik het contract meesturen en kreeg ik 2jaar vanaf aankoop.

ArjanAssink 22-08-10 11:50

Nog niet gelukt
 
Het is me nog steeds niet gelukt om m'n iphone ingeleverd te krijgen, ook online op de website een reparatie aanvragen is niet gelukt, gewoon niets op terug gehoord!

DennisScholing 22-08-10 14:21

Je krijgt toch standaard 2 jaar garantie van iPhone? Of heb ik het mis?

ArjanAssink 22-08-10 14:24

Dat zou je wel moeten krijgen ja, maar alleen bij tmobile, apple geeft een jaar garantie.

Mad_Wally 22-08-10 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArjanAssink (Bericht 540546)
Dat zou je wel moeten krijgen ja, maar alleen bij tmobile, apple geeft een jaar garantie.

Alleen als je het met een T-mob abonnement afsluit, of alleen als het toestel daadwerkelijk bij de T-mob winkel afneemt?

Phone house zegt twee jaar Wat mag je van een telefoonleverancier verwachten? , maar verwijst naar de apple site waar maar een jaar staat Apple - Support - iPhone - Veelgestelde vragen over service

Vaag :confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:20.