//

Slechte service van T-mobile bij garantie aanvraag

Slechte service van T-mobile bij garantie aanvraag discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is een kopie van de klacht zoals ik die ingestuurd heb naar t-mobile, en ik vroeg me af of er meer mensen zijn met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-07-10, 13:04
ArjanAssink ArjanAssink is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard Slechte service van T-mobile bij garantie aanvraag

Dit is een kopie van de klacht zoals ik die ingestuurd heb naar t-mobile, en ik vroeg me af of er meer mensen zijn met deze ervaring, en een mogelijke oplossing?

Vandaag ben ik naar de tmobile winkel in zoetermeer geweest om mijn iphone voor garantie af te geven. Hiervoor had ik een factuur mee genomen, omdat ik ervanuit ga dat alle aankopen toch wel in het systeem zouden staan (iphone ook gekocht in die tmobile winkel). In de winkel ben ik toch terug naar huis gestuurd voor een aankopbon, zonder bon geen service.

Toen ik die bon niet kon vinden heb ik gebeld met tmobile, die verzekerde mij dat deze bon uitgedraaid kon worden in de winkel. Daarom ben ik terug gegaan naar de winkel. Hier werd mij vertelt dat dit niet kon, en na lang doorvragen hebben ze uiteindelijk mijn contract op laten sturen. Dit duurt 2-3 weken, en mijn garantie verloopt 17 augustus (het is nu 23 juli).

Weer gebeld naar het tmobile nummer, daar werd mij vertelt dat ze met behulp van het imei nummer mij mijn contract konden mailen. Ik heb toen mijn imei nummer opgezocht en terug gebeld. Toen werd mij vertelt dat dit niet kon, en dat ik toch echt naar de winkel moest, want daar konden ze hem ECHT uitprinten. Toen ik vroeg om een bewijs dat ik mijn garantieaanvraag nu al gedaan had werd ik ook verwezen naar de winkel.

Natuurlijk ben ik niet van plan voor de 3e keer op 1 dag naar de winkel in Zoetermeer te gaan, maar na de eerste poging was ik er al achter gekomen dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn. Ik heb dus WEER contact opgenomen met de tmobile "helpdesk" om te vragen of zij contact konden opnemen met de winkel, en dit bleek niet mogelijk.

Mijn klacht is dus dat ik als klant van het kastje naar de muur gestuurd wordt, en dat de verschillende tmobile instanties geen idee hebben wat klantvriendelijkheid is, of wat de andere instanties wel of niet kunnen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-08-10, 10:09
spf.iphone's schermafbeelding
spf.iphone spf.iphone is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: hoofddorp
Berichten: 76
Standaard

Is dit nog gelukt eigenlijk..? wat is er uit eindelijk gebeurd..?

Een vriendin van me heeft het zelfde probleem nml...!
__________________
Ik denk het wel..!
  #3  
Oud 17-08-10, 12:49
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Ik kon hem wel zonder contract inleveren maar als de iphone ouder dan een jaar was viel hij niet binnen de 1jaars garantie en had ik kans dat ik moest gaan betalen.

Anders moest ik het contract meesturen en kreeg ik 2jaar vanaf aankoop.
  #4  
Oud 22-08-10, 11:50
ArjanAssink ArjanAssink is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard Nog niet gelukt

Het is me nog steeds niet gelukt om m'n iphone ingeleverd te krijgen, ook online op de website een reparatie aanvragen is niet gelukt, gewoon niets op terug gehoord!
  #5  
Oud 22-08-10, 14:21
DennisScholing DennisScholing is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Twente
Berichten: 61
Standaard

Je krijgt toch standaard 2 jaar garantie van iPhone? Of heb ik het mis?
  #6  
Oud 22-08-10, 14:24
ArjanAssink ArjanAssink is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard

Dat zou je wel moeten krijgen ja, maar alleen bij tmobile, apple geeft een jaar garantie.
  #7  
Oud 22-08-10, 15:12
Mad_Wally Mad_Wally is offline
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArjanAssink Bekijk bericht
Dat zou je wel moeten krijgen ja, maar alleen bij tmobile, apple geeft een jaar garantie.
Alleen als je het met een T-mob abonnement afsluit, of alleen als het toestel daadwerkelijk bij de T-mob winkel afneemt?

Phone house zegt twee jaar Wat mag je van een telefoonleverancier verwachten? , maar verwijst naar de apple site waar maar een jaar staat Apple - Support - iPhone - Veelgestelde vragen over service

Vaag
Reageren

Labels
garantie, service, tmobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zeer slechte service T-mobile jeffrey412 Odido (T-Mobile) 0 27-09-10 16:04
zeer slechte service bij T-Mobile pauldebeste Odido (T-Mobile) 4 11-09-10 15:44
Slechte service t-mobile. Phillie Odido (T-Mobile) 5 03-06-10 12:19
zeer slechte service T-Mobile hansapk Odido (T-Mobile) 9 12-08-09 15:42
Slechte service bij GSMtrack henrie69 Overige providers Nederland 3 08-06-09 17:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:26.