//

je mag ook niets meer

je mag ook niets meer discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) was laatst op de site van t-mobile daar zag ik een moderator stuntelen met probleemen met een iphone ik plaats een berichtje krijg ik dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-07-10, 19:33
gideon de vos gideon de vos is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Stolwijk
Berichten: 95
Standaard je mag ook niets meer

was laatst op de site van t-mobile daar zag ik een moderator stuntelen met probleemen met een iphone ik plaats een berichtje krijg ik dit

om niet meer mensen voor hun hoofd te stoten heb ik in mijn tegen berichtje aan dhr Wernet het andere woord voor de testikel van de man maar even weg gelaten

JoeyW zei:

Beste ,

Ik heb je bericht verwijderd. Ik geef je hierbij een waarschuwing en wil je verzoeken te letten op je taalgebruik.

Met vriendelijk groet,

Joey Wernet


T-Mobile Moderator


mijn tegen berichje is


Beste Heer Wenet

Het woord * is volgens de wet geen scheldwoord omdat het woord er niet staat. het word zo door jullie aangenomen maar is dit ook zo dit zal u helaas nooit weten. over de rest van mijn berichtje lees nu eens goed wat u collega's schrijven ze komen met tijdelijke oplossingen die het probleem soms alleen maar erger kunnen maken of niets oplossen ik help jullie nog door een internet adres toe te voegen (van experts op het gebied van de iphone) en u reageert zo dit is heel erg jammer de meeste van de forum genoten (en jullie) hadden hier van kunnen leren

met vriendelijke groeten




Dus nogmaals sorry voor het woord
sorry ik zal nooit meer ander willen helpen ik zal het nooit meer doen


groeten



ik heb dit berichtje met aanvulling terug geplaatst op het t-mobile forum kijken of iedereen mijn excusses aan wil nemen
ik wilde alleen maar helpen door mensen deze site aan te bieden
het is natuurlijk erg stom om het woord kl (had ik het bijn alweer gedaan) in een zin te gebruiken.laat ik het anders zeggen
als je iemand ziet pielen om iets voor elkaar te krijgen maar het lost niets op of diegene maakt het alleen maar erger dan mag je toch een tip geven die verwijst naar experts nou bij t-mobile niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-07-10, 20:43
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gideon de vos Bekijk bericht
Het woord * is volgens de wet geen scheldwoord omdat het woord er niet staat.
Hoewel ik het met je eens ben dat hier en daar soms erg bekrompen moderators rondzwerven bezig jijzelf iets wat nog veel irritanter is, namelijk een forum vergelijken met een rechtbank.

Er is op internet ook nog zoiets als gezond verstand, fatsoen en een minimale intelligentie vereist. Je kunt je niet beroepen op "volgens de wet" want een forum is geen freakin' rechtbank.

Voor advocaten bij strafzaken is het wellicht zo dat alles wat niet expliciet verboden is dus is toegestaan, maar forumregels zijn geen wetjes waar je gaten in kunt zoeken en misbruiken.

Ik heb zelf al menige site en forum opgezet voor anderen en een van de dingen die ik altijd doe is de standaard overdreven en uitgekauwde "voorwaarden" van de forum software vervangen door de simpele regel: "Gedraag je op de site zoals je ook wilt dat anderen zich tegenover jou gedragen. Het is hier geen rechtbank, je kunt je niet beroepen op zaken die niet expliciet in de voorwaarden verboden zijn. Gebruik je gezond verstand."
__________________

  #3  
Oud 24-07-10, 21:36
gideon de vos gideon de vos is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Stolwijk
Berichten: 95
Standaard

Ik ben het met je eens maar waar ik gek van wordt is dat ik een waarschuwing krijg om iets terwijl ik alleen maar wil helpen.
Hoevaak zie je niet iemand ergens mee pielen je geeft een paar hints daar wordt niets mee gedaan op een gegeven moment zie je het fout gaan en zeg je in een opwelling loop niet zo te *** kijk eens goed wat je doet of kijk eens daar en daar voor deskundige uitleg vervolgens krijg je een waarschuwing wegens het ene woord en de tip wordt volslagen in de wind gegooit zodat een ander in de probleemen (en dat is die persoon want de iphone is vast gelopen door de onkunde van de modurator terwijl hier het probleem meer maalen voorbij is gekomen en vaak simpel is te vehelpen) komt

Laatst gewijzigd door gideon de vos; 24-07-10 om 21:39. Reden: Spelling
  #4  
Oud 24-07-10, 21:39
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gideon de vos Bekijk bericht
Ik ben het met je eens ik heb in een maar waar ik gek van wordt is dat ik een waarschuwing krijg om iets terwijl ik alleen maar wil helpen.
Hoevaak zie je niet iemand ergens mee pielen je geeft een paar hints daar wordt niets mee gedaan op een gegeven moment zie je het fout gaan en zeg je in een opwelling loop niet zo te *** kijk eens goed wat je doet of kijk eens daar en daar vervolgens krijg je een waarschuwing wegens het ene woord en de tip wordt volslagen in de wind gegooit zodat een ander in de probleemen (en dat is die persoon want de iphone is vast gelopen door de onkunde van de modurator terwijl hier het probleem meer maalen voorbij is gekomen en vaak simpel is te vehelpen) komt
Ik begrijp totaal niets van jouw verhaal, kan er geen kop en eind aan breien.
  #5  
Oud 24-07-10, 21:43
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Voor klachten over het T-Mobile-forum moet je echt bij T-Mobile zelf zijn. De discussies in dit forum gaan over T-Mobile als provider, niet over persoonlijke klachten met hun forum, en is daarom off-topic. Ik snap je situatie, maar dit is niet de plek daarvoor.

Verder zou ik je willen vragen iets zorgvuldiger aandacht aan je postings te besteden. Het is redelijk onleesbaar.

//Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan wel bellen, maar ik hoor niets, ontvanger ook niet keko iPhone algemeen 4 22-10-10 07:06
Iphone doet niets meer, ook geen herstel mogelijk Mopje Jailbreak apps en thema's 15 16-08-10 13:32
T-Mobile mag iPhone niet meer verkopen... casfs Archief 23 03-11-08 15:48
Na Pwnage 2.0 (1.1.4 - 1.2.0) niets meer... troubleshooter iPhone algemeen 1 29-07-08 00:12
restoren niet meer mogelijk. Kan er niets meer mee bram87 Unlock [archief] 2 14-02-08 00:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:29.