iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Microsim T-Mobile!!?? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/65400-microsim-t-mobile.html)

milan13 24-07-10 21:57

Microsim T-Mobile!!??
 
Er is veel onduidelijkheid over t leveren van de microsim bij t-mobile..
Ik had er een besteld via de klantenservice en kreeg een gewone simkaart opgestuurd,meteen gebeld, vertelde de medewerker me dat ze alleen in de t-shops te halen zijn:eek:..
maar lees ook andere verhalen, dat de microsim vlak voor de toestel levering opgestuurd wordt..
weet iemand hier tjuiste antwoord.. want er zijn teveel verschillende verhalen over hoe je m in bezit kan krijgen..

ButcherJF 24-07-10 23:51

Wat het juiste verhaal is weet ik niet. Wat ik wel weet is dat ik ongeveer anderhalve week geleden via de klantenservice alvast een microsim heb besteld ivm de verwachte levering van een UK-toestel. Die microsim heb ik inmiddels via de post ontvangen ŕ raison van €10,=.
Ondertussen dinsdag ook telefonisch mijn TM-abonnement verlengd en de bevestiging ontvangen met daarin de verwarrende zin over het gebruik van de gewone sim.

Ik denk dat zelfs het gros van de medewerkers bij TM het antwoord niet weet en dat het ze klauwen met geld gaat kosten om dít weer op te lossen.

milan13 25-07-10 00:03

Ok dan, dan ga ik t ook nog 1x proberen via de klantenservice..
Volgens mij weten ze echt niet wat die microsim,want zoals ik al vertelde,vertelde diegene die ik sprak dat t allen via de T-Shops gedaan kon worden.. Beetje vreemd dat jij er dan wel 1 via een telefoontje met de klantenservice hebt gekregen.. Wel beter voor jou;)..
Dus toch ook nog maar een x proberen maandag.. Maar t blijft vreemd..

PardyHardy71 26-07-10 23:23

Ik ben vanmiddag naar de T-Mobile shop gegaan om daar een micro-simkaartje alvast te halen.;) Ik had verschillende verhalen gehoord dat sommige een paar dagen moeten gaan wachten op hun micro-simkaartje terwijl ze al hun iPhone 4 hadden en deze nog niet konden gebruiken enz enz...:confused: DAT ging mij dus niet gebeuren :cool:
Het fijne ervan was dat ik deze meteen mee kreeg EN dat de micro-simkaartje in een normale formaat was geklikt. Dus als je je iPhone 4 hebt kan je gewoon je micro-simkaartje eruit klikken en meteen gebruiken. Dit is wel handig want hij was namelijk METEEN overgezet naar de nieuwe micro-simkaartje en m'n oude kon ik niet meer gebruiken... (ik kreeg m'n oude simkaart wel mee om eventueel m'n telefoonnummers nog over te kunnen zetten).

Wel brachten ze 10 euro hiervoor in rekening maar dat werd pas bij de volgende vactuur erbij gezet.

Ohja! ook kreeg ik een normale simkaart-adapter erbij voor als ik in de toekomst een ander toestel zou gebruiken (om wat voor rare reden dan ook).

Klik op deze link om te zien hoe die micro-simkaartje in de normale simkaartformaat zit plus de simkaart-adapter!

Het verbaasde me wel maar ik was vandaag ZEER tevreden over de service van T-Mobile! :d

xynta 26-07-10 23:56

Ik heb mijn micro SIM kaartje ook al enkele weken geleden gehaald bij de T-Mobile shop in Rotterdam. Werkt perfect in mijn 3GS en kosten dan maar 10 euro, dat heb ik liever dan dat ik straks mijn iPhone 4 nog een paar dagen niet kan gebruiken omdat ik er nog geen eentje heb :P.

milan13 27-07-10 01:25

Hoop dat ik m donderdag krijg, gelukkig ben ik niet de enige die t verwarrend vond/vind mbt die microsim.. Via de klantenservice geregeld, nu maar hopen dat t echt zo is. Anders meteen naar de t-shop :)

Iphone3Gs 27-07-10 12:17

Ik heb net gebeld, zeiden ze dat ik gewoon naar de T-Shop moet gaan en er 1 daar moet halen, ze vondt het belachelijk als ik er geld voor moest geven, echter wist ze en haar collega ook niet of de micro sim erbij werd geleverd of niet maar leek haar wel logisch dat, dat gebeurde. ook zei ze dat de Iphone er al heel snel aankomt :confused::confused::confused::eek::eek: Ik heb de witte 32 gb besteld ik hoop dat het echt zo is, bevestiging al wel door de duer gehad, maar kan niks op internet vinden over mijn bestelling :(

Acrobat 27-07-10 12:21

T-Mobile heeft zowaar de FAQ uitgebreidt op de site met Q&A’s over de micro SIM kaart…nou nog alle onduidelijkheid rond de levering/reserveringen (9juli/20juli)… http://images.textopus.nl/iPhoneclub...s/icon_sad.gif
De veelgestelde vragen met antwoord over iPhone 4 - T-Mobile

milan13 27-07-10 13:44

Haha, lekker op tijd van t-mobile.. Zo maar ff lezen en hopen dat tvde onduidelijkheid wegneemt..

xynta 27-07-10 13:45

Nu T-Mobile heeft aangekondigd de Microsim gratis weg te geven bij een iPhone 4 dan vraagk me af of ik mijn 10 euro die ik er eerder voor heb betaald ook van hen terug krijg, want nu voel ik me eigenlijk wel een beetje genaaid.

Iphone3Gs 27-07-10 15:55

Ik ben dus ook even langs T-Shop in Zwolle geweest net om me Micro sim op te halen, zegt ze inderdaad dat die gratis worden geleverd bij de Iphone als die afgeleverd wordt, maar tsja er zit altijd een maar aan T-Mobile je moest wel even bellen of even langs gaan met/bij T-Mobile. ik kreeg te horen via de klantenservice ga maar naar de T-Shop vanochtend :mad::mad: ben ik even......... lekker veel km moesten rijden voor een rot micro sim. nouja mijn iphone komt pas in Dec aangezien ik de witte versie heb besteld.

milan13 27-07-10 16:01

Ja, zou me ook genaaid voelen als ze achteraf ineens zeggen dat ze ze gratis weggeven.. Nou ik heb gisteren dus de klantenservice gebeld voor die microsim en heb m al vandaag kostenloos ontvangen.. Sta bijna perplex :)

Iphone3Gs 27-07-10 16:18

heerlijk zo'n klantenservice not. maar goed ik krijg de iphone pas in dec

Airoflow 28-07-10 22:17

Vandaag langs de T-Mobile winkel in Rotterdam geweest. Kreeg na het opnoemen van mijn nummer en het laten zien van paspoort gratis een micro-sim mee. Goede service!

curica 29-07-10 21:24

Hi ,

ik heb mijn nieuwe micro sim voor de iphone 4 binnen, heb om 19:45 klantenservice gebeld en geactiveerd,
maar als ik hem in mijn telefoon doe dan zegt deze: "inactive sim"

duurt het even voordat de sim is geactiveerd?
of is er toch iets misgegaan?

KS is nu natuurlijk dicht dus kan ik nu niet bellen....

Airoflow 29-07-10 23:10

Bij mij was het zo dat mijn oude sim vanaf het moment dat ik de nieuwe in mijn hand kreeg was gedeactiveerd. Morgen toch maar even KS bellen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:40.