//

Levertijden!

Levertijden! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) leden, Nu ben ik erg benieuwd naar de levertijden voor de iphone 4. We willen allemaal weten wat de levertijd op zijn vroegst is. Is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-07-10, 18:06
Superswiegie Superswiegie is offline
• iOS 11.2
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 13
Standaard Levertijden!

leden,

Nu ben ik erg benieuwd naar de levertijden voor de iphone 4. We willen allemaal weten wat de levertijd op zijn vroegst is. Is het minimaal vier weken of moeten we de volle 6/8/10 weken uitzitten.
Post je response. Het gaat hier om mensen die via de telefoon, of via de website hebben besteld op de voorinschrijving datum.

Laatst gewijzigd door Superswiegie; 27-07-10 om 18:10.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-10, 18:11
Ninho010 Ninho010 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 35
Standaard

Sinds niemand dit nog kan weten... kunnen we ook doen ''wanneer dénk je dat ze geleverd gaan worden''?

Ik gok: volgende week.
  #3  
Oud 27-07-10, 18:13
Superswiegie Superswiegie is offline
• iOS 11.2
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 13
Standaard Mogelijke levertijden Wat denk jij?!!

ik hoop net als in de vs een dag voor de release. Ik denk met 6 weken.
  #4  
Oud 27-07-10, 18:13
Johannes Johannes is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 59
Standaard

heb wel een brief en een bevestigingsmail, maar geen ordernummer. Dus geen idee.
  #5  
Oud 27-07-10, 19:30
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Heb ook een brief, bevestigingsmail en wel een ordernummer, maar weet ook nog niets.

Ik denk dat ze gewoon 30e binnen komen bij T-Mobile, verpakt gaan worden waarna ze verstuurd worden.

Dus niks geen 6-8 weken, dit is voor degene die al wel een pre-order heeft staan, maar dat T-Mobile niet genoeg iPhones heeft ontvangen van Apple. Zo kunnen ze zich indekken, en roepen ze dit tegen iedereen.
  #6  
Oud 27-07-10, 19:45
dammie dammie is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 119
Standaard

Ik heb zojuist T-Mobile gebeld en mijn verlenging en early renewal gestopt omdat ik toch echt minimaal 8 weken moest wachten en zouden voorlopig geen telefoons komen.

Ik had ze een week gegeven en dat ging niet lukken. Dus kan me niet voorstellen dat ze er zomaar zijn.

Tenzij T-Mobile easy money laat liggen
  #7  
Oud 27-07-10, 20:07
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Naja er komen zeer zeker wel telefoons alleen ze kunnen niks garanderen, niemand daar aan de telefoon of waar dan ook weet nu wat ze te wachten staat vrijdag. Hierdoor staan ze gewoon met de mond vol tanden en moeten ze zich vasthouden aan de levertijden van 8-10 weken. Ze weten gewoon helemaal niks.
  #8  
Oud 28-07-10, 01:31
timversnel timversnel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Alle verschillende verhalen hier en daar de afgelopen week zo gelezen te hebben denk ik het volgende: de 6 tot wel 10 weken die je van (de meeste) T-Mobile medewerkers gehoord hebt is het absolute doomscenario, bedoeld om zichzelf in te dekken.
Vrijdag zullen er ongetwijfeld een paar duizend iPhones in Nederland worden verspreid, zodat de trotste nieuwe eigenaren voor nog meer potentiële iPhone-kopers kunnen gaan zorgen (terugkerend fenomeen in Apple-marketing) en het idee ontstaat dat de iPhone 4 'er is'. Immers, anders is er gewoon sprake van een paperlaunch. Dat heeft Apple nog nooit gedaan en ik kan me niet voorstellen dat ze dergelijke imagoschade nu (na antennagate) denken te kunnen hebben.
Wie de pech heeft niet bij de eerste paar duizend kopers te zitten zal denk ik inderdaad tot wel 10 weken moeten wachten. Duimen dus!

Laatst gewijzigd door timversnel; 28-07-10 om 01:33.
  #9  
Oud 28-07-10, 01:42
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ze zeggen 6-8 weken om zichzelf in te dekken. Het is in het verleden wel eens vaker gebeurd dat bedrijven (dus niet alleen T-Mobile) minder Apple apparaten kregen dan verwacht en om te voorkomen dat er ruzie's komen dekken ze zich zelf gewoon in.

Met een beetje geluk heb je hem vrijdag of volgende week al. Zeker als we kijken naar de voorraden van bijvoorbeeld de gratis bumpers: van 3-4 weken naar 3-4 dagen. Of de iPads: dat waren er ook veel meer dan verwacht.

Ik denk dat het niet zo erg zal zijn als ze zeggen.
  #10  
Oud 28-07-10, 01:44
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timversnel Bekijk bericht
Alle verschillende verhalen hier en daar de afgelopen week zo gelezen te hebben denk ik het volgende: de 6 tot wel 10 weken die je van (de meeste) T-Mobile medewerkers gehoord hebt is het absolute doomscenario, bedoeld om zichzelf in te dekken.
Vrijdag zullen er ongetwijfeld een paar duizend iPhones in Nederland worden verspreid, zodat de trotste nieuwe eigenaren voor nog meer potentiële iPhone-kopers kunnen gaan zorgen (terugkerend fenomeen in Apple-marketing) en het idee ontstaat dat de iPhone 4 'er is'. Immers, anders is er gewoon sprake van een paperlaunch. Dat heeft Apple nog nooit gedaan en ik kan me niet voorstellen dat ze dergelijke imagoschade nu (na antennagate) denken te kunnen hebben.
Wie de pech heeft niet bij de eerste paar duizend kopers te zitten zal denk ik inderdaad tot wel 10 weken moeten wachten. Duimen dus!
Als ze al meer dan tienduizend voorinschrijvingen hebben van T-Mobile klanten alleen al, dan zullen er heus al meer potentiele kopers komen: zolang ze niet genoeg kunnen leveren is dat effect er standaard. En Apple maakt zich daar nu geen zorgen om: mocht de vraag hier terug lopen, dan is het wel Duitsland, Canada of een ander land waar ze de nieuwe toestellen goed kunnen gebruiken.
  #11  
Oud 28-07-10, 01:57
timversnel timversnel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Als ze al meer dan tienduizend voorinschrijvingen hebben van T-Mobile klanten alleen al, dan zullen er heus al meer potentiele kopers komen: zolang ze niet genoeg kunnen leveren is dat effect er standaard. En Apple maakt zich daar nu geen zorgen om: mocht de vraag hier terug lopen, dan is het wel Duitsland, Canada of een ander land waar ze de nieuwe toestellen goed kunnen gebruiken.
Uiteraard zouden ze restanten uit Nederland dolgraag in Duitsland of Canada hebben. Ik doel op een redelijk vast patroon in de zeer doordachte manier waarop Apple haar producten brengt als ze te kampen hebben met te lage productiecapaciteit: je dropt op launchday een vrij beperkt aantal eenheden van je nieuwe product in een specifieke (nationale) markt. Die mensen die de eigenaar zijn van één van die eerste eenheden (iPhones hier dus) zijn daar door de sweem van exclusiviteit extra trots op en zullen er door peer-to-peer reclame voor zorgen dat de mensen die langer moeten wachten dat ding ook (blijven) willen en niet (uit frustratie) zullen kiezen voor een ander product (waarbij voor hen ook speelt dat het onzeker is hoe lang het nog duurt voordat ze hem krijgen: het zou over 6 weken kunnen zijn, maar ook overmorgen). Dit uiteraard in tegenstelling tot het algeheel uitstellen van de launch, waardoor niemand het ding heeft en potentiële kopers veel sneller voor iets anders zullen gaan.

Laatst gewijzigd door timversnel; 28-07-10 om 02:00.
  #12  
Oud 28-07-10, 10:52
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

als je nog geen Iphone heb besteld hoelang zijn dan de wachtijden denken jullie? In Belgie als in Nederland? zou je dan wel 6-8 weken moeten wachten:S
  #13  
Oud 28-07-10, 10:55
timversnel timversnel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
als je nog geen Iphone heb besteld hoelang zijn dan de wachtijden denken jullie? In Belgie als in Nederland? zou je dan wel 6-8 weken moeten wachten:S
Ik denk dat dat inderdaad ongeveer de levertijden zullen zijn voor mensen die nog niet besteld hebben en ook vrijdag de boot missen.
  #14  
Oud 28-07-10, 11:38
Kikimeisje Kikimeisje is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 24
Standaard

Op 20 juli zei T-Mobile tegen mij:

Zwart: 8-10 wk
Wit: 10+ wk

Vanochtend zei T-Mobile tegen mij:

Volgende week!

Ik hoop omstreeks 13 aug. (Dan kan ik verlengen!)
  #15  
Oud 28-07-10, 12:10
Superswiegie Superswiegie is offline
• iOS 11.2
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 13
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kikimeisje Bekijk bericht
Op 20 juli zei T-Mobile tegen mij:

Zwart: 8-10 wk
Wit: 10+ wk

Vanochtend zei T-Mobile tegen mij:

Volgende week!

Ik hoop omstreeks 13 aug. (Dan kan ik verlengen!)
Dat klinkt al muziek in mijn oren. duimen duimen duimen.
  #16  
Oud 28-07-10, 13:42
Superswiegie Superswiegie is offline
• iOS 11.2
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 13
Standaard

is er nu niemand die een vriend of vriendin heeft die bij t-mobile werkt, die ons wat meer ins en outs kan vertellen. Zojuist een bodyguardz besteld voor de iphone
  #17  
Oud 28-07-10, 13:59
Superswiegie Superswiegie is offline
• iOS 11.2
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 13
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timversnel Bekijk bericht
Die mensen die de eigenaar zijn van één van die eerste eenheden (iPhones hier dus) zijn daar door de sweem van exclusiviteit extra trots op en zullen er door peer-to-peer reclame voor zorgen.
En dat worden wij!
  #18  
Oud 28-07-10, 14:07
paulo1977 paulo1977 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 32
Standaard

Bij Belsimpel, waar ik er vandaag een besteld heb, zou de levertijd 2 a 3 weken zijn. Althans dat is wat ze me vertelde.
  #19  
Oud 28-07-10, 16:46
Superswiegie Superswiegie is offline
• iOS 11.2
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 13
Standaard

Er zijn dus een aantal mensen die de micro sim heben gekregen. ik vraag me af of dit betekend dat ze de telefoon vrijdag/zaterdag krijgen.
net t-mobile gebeld en die kan me neit vertellen wanneer de telefoon geleverd word. vandaag of morgen word iedereen die de telefoon a.s. vrijdag krijg geinformeerd over de levertijden.
  #20  
Oud 28-07-10, 16:51
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superswiegie Bekijk bericht
Er zijn dus een aantal mensen die de micro sim heben gekregen. ik vraag me af of dit betekend dat ze de telefoon vrijdag/zaterdag krijgen.
net t-mobile gebeld en die kan me neit vertellen wanneer de telefoon geleverd word. vandaag of morgen word iedereen die de telefoon a.s. vrijdag krijg geinformeerd over de levertijden.
Ik heb vandaag de microsim per post gekregen en net een sms'je waarin staat dat de levertijd blijft staan op 8 à 10 weken. Tevens staat er in de sms dat als de levertijd mocht veranderen ze zo spoedig mogelijk dat laten weten.

Dit gaat trouwens over de 16gb iphone4 zwart.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 uit de online apple store [levertijden] Kaasschaaf iPad algemeen 125 15-07-11 12:48
Huidige levertijden T-Mobile? doctor Odido (T-Mobile) 328 09-03-11 15:36
Gratis case, levertijden sjalih iPhone accessoires en onderdelen 139 01-10-10 18:31
ipod touch 4G levertijden pimjai Koopinformatie Nederland 4 23-09-10 18:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:57.