iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Early renewal iPhone 4 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/65707-early-renewal-iphone-4-a.html)

SirDervish 27-07-10 18:06

Early renewal iPhone 4
 
Is het iemand al gelukt om de iPhone 4 te reserveren met early renewal.
En kan ik dit ook in de winkel doen op launchday (vrijdag a.s.).

Want in de FAQ zeggen ze dat dit niet mogelijk is:
De veelgestelde vragen met antwoord over iPhone 4 - T-Mobile

Onder het kopje iPhone kopen en dan de 4de vraag.

Help!

xynta 27-07-10 18:10

Ik heb de iPhone 4 aangeschaft met Early Renewal.

tjesis 27-07-10 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SirDervish (Bericht 500898)
Is het iemand al gelukt om de iPhone 4 te reserveren met early renewal.
En kan ik dit ook in de winkel doen op launchday (vrijdag a.s.).

Want in de FAQ zeggen ze dat dit niet mogelijk is:
De veelgestelde vragen met antwoord over iPhone 4 - T-Mobile

Onder het kopje iPhone kopen en dan de 4de vraag.

Help!

Ja, hoor, kan gewoon. Heb ik ook gedaan.

SirDervish 27-07-10 18:12

Ok thx dan ga ik vrijdag ochtend lkkr in de rij staan.

Btw hoe zit het met de microsim? Krijg je die opgestuurd ook al heb je een early renewal gebruikt of moet je hem bijknippen?

xynta 27-07-10 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SirDervish (Bericht 500907)
Ok thx dan ga ik vrijdag ochtend lkkr in de rij staan.

Btw hoe zit het met de microsim? Krijg je die opgestuurd ook al heb je een early renewal gebruikt of moet je hem bijknippen?

Er wordt nu gezegd dat je hem bij de iPhone 4 krijgt, maar anders kan je hem hoogstwaarschijnlijk (net zoals ik heb gedaan) gewoon bij de T-Mobile store halen.

SirDervish 27-07-10 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xynta (Bericht 500908)
Er wordt nu gezegd dat je hem bij de iPhone 4 krijgt, maar anders kan je hem hoogstwaarschijnlijk (net zoals ik heb gedaan) gewoon bij de T-Mobile store halen.

Maar kopiëren ze dan wat er nu op je sim staat (je nummer en abbo) en krijg je hem dan gelijk mee of krijg je een heel ander nummer?

Henry1989 27-07-10 19:56

neee je simkaart word gewoon overgekopieeerd of met een simcutter bij gewerkt

SirDervish 27-07-10 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henry1989 (Bericht 501035)
neee je simkaart word gewoon overgekopieeerd of met een simcutter bij gewerkt

ok dankje nu maar hopen dat ze er nog een paar voor de losse verkoop hebben en de rijen niet te lang zijn hier in DH!

mouchoir 27-07-10 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SirDervish (Bericht 500898)
Is het iemand al gelukt om de iPhone 4 te reserveren met early renewal.
En kan ik dit ook in de winkel doen op launchday (vrijdag a.s.).

Want in de FAQ zeggen ze dat dit niet mogelijk is:
De veelgestelde vragen met antwoord over iPhone 4 - T-Mobile

Onder het kopje iPhone kopen en dan de 4de vraag.

Help!

Ik meen wel ergens in een ander topic te hebben gelezen dat het juist op de lanceer dag niet mogelijk is. Ik geloof dat dit in ieder geval het geval was met de 3G of 3GS. Omdat dit vanuit de shop een extra belletje naar de klantenservice kost, en het ontzettend druk is die dag in de winkels en bij de klantenservice

Stefano20 27-07-10 21:02

Early renewal wordt op de launchdag zelf waarschijnlijk niet gedaan gezien de verwachte drukte op zo'n dag.

Voor een e.r. Moeten de medewerkers contact opnemen met een speciale afdeling. En aangezien er volgens mij 88 shops zijn in Nederland, gaat dit dus niet werken. Heb het al vaker meegemaakt wanneer het systeem plat ligt, dan zitten we al gauw 45 Min in de wacht. Niet rendabel op een launchdag dus.

Nadien is het uiteraard gewoon mogelijk

john1979 27-07-10 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 (Bericht 501172)
Early renewal wordt op de launchdag zelf waarschijnlijk niet gedaan gezien de verwachte drukte op zo'n dag.

Voor een e.r. Moeten de medewerkers contact opnemen met een speciale afdeling. En aangezien er volgens mij 88 shops zijn in Nederland, gaat dit dus niet werken. Heb het al vaker meegemaakt wanneer het systeem plat ligt, dan zitten we al gauw 45 Min in de wacht. Niet rendabel op een launchdag dus.

Nadien is het uiteraard gewoon mogelijk

Mij werd verteld door de manager van de T-Mobile shop hier in Haarlem dat dit geen probleem was, had hier naar gevraagd voor mijn zusje. Met de 3GS heb ik het zelf ook gedaan met mijn eigen abbo op de launchdag. Misschien hangt het er van af welke shop je hebt en hoe druk het in de shop is?

S¡mon 28-07-10 00:47

Ja, ik heb mijn iPhone 4 32 GB zwart op 20 juli gereserveerd bij een T-Mobile Shop en ga gebruik maken/maak gebruik van Early Renewal. De man die mij hielp belde zelfs nog naar hoofdkantoor om zeker te zijn of dit wel kon.

Ik heb nu de iPhone 3GS 32 GB zwart en doe er 1 jaar bij. Dan kan ik dus niet iPhone 5 kopen via Early Renewal (tenzij ik die dan in februari 2012 koop - 4 maanden voor het verloop van mijn abonnement) maar wel iPhone 6. Het is dus eigenlijk gewoon een nieuw 2-jarig abonnement waarbij ik een toestel krijg :P

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 (Bericht 501172)
Early renewal wordt op de launchdag zelf waarschijnlijk niet gedaan gezien de verwachte drukte op zo'n dag.

Voor een e.r. Moeten de medewerkers contact opnemen met een speciale afdeling. En aangezien er volgens mij 88 shops zijn in Nederland, gaat dit dus niet werken. Heb het al vaker meegemaakt wanneer het systeem plat ligt, dan zitten we al gauw 45 Min in de wacht. Niet rendabel op een launchdag dus.

Nadien is het uiteraard gewoon mogelijk

Dat heb je dan natuurlijk met elke nieuwe abonnee: wat ook weer tijd kost, gegevens invoeren etcetera etcetera.

SirDervish 28-07-10 13:44

Ok thx voor de info ik ga het gewoon proberen en lukt het niet dan reserveer ik er een of ga een week later wel terug

john1979 28-07-10 16:18

Om wat meer duidelijkheid te scheppen over Early renewal zie hier het stukje op iPhoneclub van vandaag. Het is dus gewoon mogelijk de 30e gebruik te maken van de Early renewal regeling van T-Mobile.

Brie89 09-08-10 12:21

Weet iemand inmiddels zeker (uit eigen ervaring) of het mogelijk is de iphone 4 uit de shop mee te krijgen met early renewal? Ik belde namelijk net met de klantenservice en die vrouw zei dat early renewal alleen telefonisch afgesloten kan worden, en je de telefoon dan ook alleen telefonisch kan bestellen (en dat zou balen zijn aangezien ik nu 2e sta op de lijst van mijn t-shop) ...

john1979 09-08-10 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brie89 (Bericht 522970)
Weet iemand inmiddels zeker (uit eigen ervaring) of het mogelijk is de iphone 4 uit de shop mee te krijgen met early renewal? Ik belde namelijk net met de klantenservice en die vrouw zei dat early renewal alleen telefonisch afgesloten kan worden, en je de telefoon dan ook alleen telefonisch kan bestellen (en dat zou balen zijn aangezien ik nu 2e sta op de lijst van mijn t-shop) ...

Dit is eersteklas onzin wat je verteld is. Ik heb via deze manier zelf een iPhone 4 gehaald, en heb het ook met het abonnement van mijn vrouw gedaan bij de iPhone 3GS toen deze uit kwam. Is gewoon mogelijk in de shop bij je in de buurt.

Wel zitten er kosten aan verboden, maar dit geld ook als je het via de telefoon zou doen. Ik geloof dat je 69,65 moet betalen voor early renewal

Brie89 09-08-10 12:27

Okee, dank je wel. Ik weet idd dat het zo'n 70 euro kost maar dat heb ik er wel voor over aangezien mijn huidige telefoon me in de steek begint te laten. Lekker hoor, die klantenservice :mad: Tegenstrijdige informatie, iemand??

Ben al lang blij dat ik niet helemaal opnieuw hoef te beginnen met wachten :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:57.