//

Geen Bereik Harlingen e.o.

Geen Bereik Harlingen e.o. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik woon zelf in Harlingen (het noord-westen van Friesland). en sinds enkele dagen heb ik grote problemen met mijn bereik. Ik heb net gebelt naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-07-10, 18:27
stadjer stadjer is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard Geen Bereik Harlingen e.o.

Ik woon zelf in Harlingen (het noord-westen van Friesland).
en sinds enkele dagen heb ik grote problemen met mijn bereik. Ik heb net gebelt naar T-mobile hun zeggen dat het probleem niet door hun komt. Daar in tegen heb ik heel soms wel wat bereik dus lijkt me niet dat mijn simkaart of toestel defect is.

Meer mensen problemen bij mij in de regio ?

Vriendelijk Groet,
Brian
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-10, 15:05
stef78 stef78 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Ik woon ook in Harlingen. Iedereen die ik ken (vrienden en familie) en die bij t-mobile zit heeft hetzelfde probleem. Geen ontvangst meer. Verschillende keren contact gezocht bij t-mobile maar die onderkennen het probleem en schuiven het af dat er binnen 3 maanden een nieuwe mast geplaatst wordt waardoor het 3G netwerk beter beschikbaar is.

Niettemin schijnen ze niet te begrijpen dat bel- en sms-ontvangst haast niet mogelijk is. Sowieso binnenshuis is het voor mij sinds twee weken onmogelijk.

Ik kan alleen maar iedereen die hiermee te maken heeft vragen ook contact te zoeken met t-mobile. Zou het prettig vinden dat ze hier ASAP een oplossing voor zoeken.

Zit ik volgende week met mijn iPhone4 zonder 3G en zonder elk ander bereik

PS: reactie via de mail van t-mobile gehad op mijn vraag hoe het komt dat ik geen bereik meer heb. "Goedendag meneer, wij hebben u verschillende malen geprobeerd telefonisch te bereiken maar helaas lukte dit niet..." Tjaa.... vindt je het gek als je geen bereik hebt....

Verder ben ik al jaren tevreden over de service van t-mobile. Hoop dus ook dat ze dit zo snel mogelijk oppakken....
  #3  
Oud 04-08-10, 09:39
stef78 stef78 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Het lijkt er sinds twee dagen op dat het probleem opgelost is. Ik heb persoonlijk sinds twee dagen vol bereik. Het bereik is nog nooit zo goed geweest. Binnenshuis zelfs alles streepjes. Het lijkt wel alsof er een mast in mijn achtertuin gezet is. Als het blijft zoals het nu is kan ik alleen maar zeggen: Thumbs up! @t-mobile.

Dan moet trouwens nog wel binnen nu en 2 maanden 3G geoptimaliseerd worden
  #4  
Oud 04-08-10, 22:48
stadjer stadjer is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard

Ik hoop dat ik nu ook bij mijn ouders thuis vol of half bereik heb. Daar was het altijd zo slecht.
  #5  
Oud 05-08-10, 12:06
dynamiet dynamiet is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik woon tussen Conrwerd en Zurich en heb al 2 jaar vol 3G bereik!
  #6  
Oud 08-08-10, 20:39
martijnL martijnL is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Hier is het probleem inmiddels na veel gedoe en aandringen en smoesjes over volgend jaar mei wordt het beter ook opgelost.

Ik kreeg zelfs nog een SMS dat er een mast gerepareerd is, dat zal dan de enige zendmast van T-Mobile in Harlingen zijn geweest, volgens mij staat die bij de betonfabriek aan de Kanaalweg.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone geen tot bijna geen bereik Gewoon-jeroen iPhone algemeen 3 15-07-10 19:21
iPhone: geen bereik na JB merijnvld Jailbreak 4 18-04-10 01:12
Geen 3G! (slecht bereik) Tomatensoep Archief 1 17-07-09 23:01
geen bereik zomaar geen herstel of update jonathan1993 Unlock [archief] 3 29-10-08 19:24
geen bereik aesop iPhone algemeen 0 04-08-08 18:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:43.