//

Iphone 4 dubbele pre-order??

Iphone 4 dubbele pre-order?? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, ik heb zowel telefonisch (20 Juli rond 14:30) als bij de tmobile shop(9 Juli) de iphone 4 gepre-ordered. Het ziet er naar uit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-07-10, 01:10
Arif Arif is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 12
Standaard Iphone 4 dubbele pre-order??

Beste lezers,

ik heb zowel telefonisch (20 Juli rond 14:30) als bij de tmobile shop(9 Juli) de iphone 4 gepre-ordered.

Het ziet er naar uit dat ik de telefonische bestelling niet vrijdag krijg.Er zit een kans in dat ik de pre-oder vanuit de tmobile store wel kan krijgen.

Mijn vraag is: Moet ik mijn bestelling via de telefoon annuleren of regelen de mensen in de t-store dat, als ik eventueel mijn pre-oder krijg???

ps:"ik heb mijn microsimcard al wel ontvangen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-07-10, 01:41
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Als je in de winkel wel je iPhone 4 krijgt, kan je die andere gewoon annuleren. Volgens mij kan dit gewoon in de winkel zelf, of gewoon over de telefoon. Moet je anders vrijdag, als je dan je i4 krijgt, gewoon even vragen in de winkel
  #3  
Oud 29-07-10, 08:24
erickq erickq is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Ik zat in dezelfde situatie als Arif. Het enige nadeel is dat als je contrectverlenging via de telefoon of internet hebt aangevraagd je een ander nummer moet nemen als je hem in de shop ophaalt.

(Ik heb mijn telefonische order daarom gecancelled). Omdat het een paar werkdagen duurt voordat een telefonische annulering is verwerkt kun jij op dit moment het beste de telefoon in ontvangst nemen die per koerier komt, je kan alles dan binnen 7 dagen terugsturen.

Als je bijvoorbeeld het sms'je hebt ontvangen dat je een levertijd hebt van 8-10 weken kan je hem ook nog telefonisch annuleren trouwens.

Als je het op deze manier doet kun je jezelf er vrijdag van verzekeren dat je een iPhone in de winkel kan ophalen, zoniet heb je nog een back-up waar je je eigen nummer mee kan behouden en die per koerier komt.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt
  #4  
Oud 29-07-10, 10:13
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Voor diegenen die hun order in de winkel gecancelled hebben; het blijkt toch mogelijk dat ze in de winkel alsnog je verlenging door kunnen voeren als je ook telefonisch had gereserveerd. Althans dat schrijft onderstaand Twitter bericht:

Vraag:
@tmobile_webcare heb de 8 weken sms gehad. In de shop sta ik 4e, kan ik vrijdag dat toestel meenemen bij m'n al verwerkte verlenging?

Antwoord:
  1. @iKoenn [2/2]vernieuwing door te voeren. ^AdW 3 minutes ago via CoTweet in reply to iKoenn
  2. @iKoenn [1/2] Niet in combinatie met de doorgevoerde vernieuwing. Als je in de Shop een toestel kunt krijgen, dienen zij een nieuwe
  #5  
Oud 29-07-10, 10:30
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Ik ben door de medewerker van de verkoopafdeling/telefoon echt belogen en benadeeld (gezien ik door hem mijn winkel order heb geannuleerd terwijl ie leugens verkocht) en met dat verhaal ben ik naar de shop gegaan. Ze kon mij niet direct helpen met de reservering maar wel als ik hem eruit kreeg..

3 medewerkers gehad in de laatste week en de een zei dat dat 2 weken duurde, de ander 2 dagen en de laatste week tot anderhalve week. Nou NIET dus..

Ik belde wat boos op, tegelijkertijd belde de T-Mobile Shop ook een lijntje.. Binnen 5 minuten was mijn order geannuleerd en uit het systeem. Ik kon direct geholpen worden aan de desk, alleen jammer dat ik nu door dit hele gebeuren net buiten de eerste lichting val.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 pre-order in UK laurensd Koopinformatie Rest Europa 4012 05-12-10 22:27
Pre-order iPhone Mr_recci Archief 4 22-07-10 22:54
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? Cencicodis Archief 1 05-07-10 10:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:18.