iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Sms gehad, is ie echt? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/65926-sms-gehad-ie-echt.html)

Snoesebolle 29-07-10 11:27

Sms gehad, is ie echt?
 
Hi,

Ik heb mijn iPhone 4 besteld in de tmobile winkel en sta op de 5e plek. Nu heb ik zojuist een sms ontvangen dat de door mij bestelde iPhone morgen in de winkel ligt en ik een bankpas en id-bewijs mee moet nemen. Ik helemaal blij totdat de twijfel toe begon te slaan of de sms wel van tmobile is, de afzender is nl een mobielnummer. Is dat misschien een mobiel van de winkel geweest, of haalt iemand een flauwe grap uit? Je kunt de winkel zelf niet bellen om het te checken. Zijn er meer van jullie die zo'n sms hebben gehad?

Black Bullet 29-07-10 11:28

Bel even naar het nummer en je komt er achter. ;)

Snoesebolle 29-07-10 11:30

Heb ik uiteraard ook gedaan maar krijg een voicemail waaruit je niet op kunt maken van wie hij is.

Iphone3Gs 29-07-10 11:32

Misschien even langs de Shop gaan en het even vragen?

Snoesebolle 29-07-10 11:36

Ja ga ik later vandaag ook wel doen maar was benieuwd of meer mensen zo'n sms hebben gehad. En die zitten dan misschien wel met dezelfde vraag, of hebben dit al gechecked.

THEBLUEDEVIL 29-07-10 11:49

Lijkt mij eerder iemand die een geintje uithaalt heb zelf nog niks gehad of gehoord en ik was de eerste volgens die jongen van de t-mobile shop.
maar met de 3g was mijn ervaring dat ze gewoon bellen geloof dat ze toen zelfs me voicemail hadden ingesproken dat hij binnen was.

Hemmik 29-07-10 11:53

Denk dat het bij elke winkel anders is. Kan me niet voorstellen dat er een richtlijn voor is. Sommige zullen vandaag bellen of SMSen, andere morgen. Het blijft afwachten!

THEBLUEDEVIL 29-07-10 12:00

dat is ook wel weer zo maar lijkt me vreemd dat ze gaan smsen met een nummer dat terug gebeld kan worden

Joenahh 29-07-10 12:01

Ik ben zo benieuwd of ik gebeld zal worden! Ik heb namelijk ook via een T-shop gereserveerd op 9 juli, weet alleen niet op welke plek ik sta van de lijst. Ik heb een 32G zwart besteld.

Ik zou inderdaad even langs de shop gaan vandaag! Als het zo is, ik ben jaloers op je hoor, haha! :D

Ruben.cc 29-07-10 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door THEBLUEDEVIL (Bericht 504162)
dat is ook wel weer zo maar lijkt me vreemd dat ze gaan smsen met een nummer dat terug gebeld kan worden

Zoals iemand anders al opmerkte zal dit waarschijnlijk per winkel verschillen. Vooral bij T-Mobile lijkt iedere afdeling maar een beetje te doen wat ze zelf het beste lijkt zonder enig overleg of richtlijnen met andere afdelingen.

Toen ik nog in mijn "Windows Mobile tijd" zat was ik vanwege voortdurende ellende met dit bagger systeem ook regelmatig te vinden in de lokale T for Telecom shop hier in Spijkenisse. Ik werd daar ook altijd door gebeld via een "gewoon" 06-nummer wat zich ook gewoon terug liet bellen. Welliswaar geen T-Mobile shop, maar het -kan- dus wel voor komen dat winkels je gewoon via een mobieltje bellen (of in jouw geval SMS-en).

R-onald 29-07-10 12:27

Ik heb een sms gehad maar dat betrof de levering van mijn Iphone 4 voor morgen. Ik moest online bevestigen welke dag ze hem komen bezorgen.

Yahiko 29-07-10 12:49

Winkels hebben uiteraard gewoon toestellen liggen met een sim erin. Het kan best zijn dat zon toestel door de winkel gebruikt is om de klanten in te lichten. Gewoon even de winkel zelf bellen of morgen langsgaan :).

jappe1994 29-07-10 13:16

Bij de t-mobile waar ik was, zeiden ze dat je gesmst of gebeld kan worden.

Sehash 29-07-10 17:14

Net gebeld door t-mobile Nijmegen! Van het weekend ophalen.

PrittStift 29-07-10 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yahiko (Bericht 504284)
Winkels hebben uiteraard gewoon toestellen liggen met een sim erin. Het kan best zijn dat zon toestel door de winkel gebruikt is om de klanten in te lichten. Gewoon even de winkel zelf bellen of morgen langsgaan :).

Meestal word er vanuit de shop via de pc (internet) ge-sms't !

milan13 29-07-10 17:54

heb ook net een sms ontvangen!! kan m morgen vanaf 10 uur ophalen(1e op de lijst):D...
ben blij dat ik m in de shop heb besteld, toch wat meer duidelijkheid(helemaal mbt ordernummers etc..)


en ja de sms is echt.. ben nl vanmorgen al bij de shop geweest en gevraagd of ik morgen zou krijgen, het antwoord was ja en ik zou een sms of belletje krijgen, die sms heb ik dus net gekregen

Hemmik 29-07-10 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door milan13 (Bericht 505114)
heb ook net een sms ontvangen!! kan m morgen vanaf 10 uur ophalen(1e op de lijst):D...
ben blij dat ik m in de shop heb besteld, toch wat meer duidelijkheid(helemaal mbt ordernummers etc..)


en ja de sms is echt.. ben nl vanmorgen al bij de shop geweest en gevraagd of ik morgen zou krijgen, het antwoord was ja en ik zou een sms of belletje krijgen, die sms heb ik dus net gekregen

Je hebt een 3GS, dus het gaat om een early renewal?

milan13 29-07-10 18:08

Haha,nee... mn vrouw mocht r contract verlengen maar geeft niks om telefoons(als ze maar bellen en/of smsen), dus happy me:d...

john1979 29-07-10 19:45

Ik heb een ruim uurtje geleden ook de sms gehad van de shop. Ook via een gewoon 06 nummer verstuurd. Ik ben nog even langs de shop gegaan omdat ik nog even een micro sim moest regelen en heb meteen gevraagd of het klopte dat ik een sms van hem heb gekregen waarin staat dat ik morgen v.a. 10:00 uur mijn iPhone 4 op kan halen. Zijn antwoord daar op was: KLOPT :-)

De sms is dus echt en ik hol morgen naar de winkel om mijn iPhone 4 16 GB zwart op te halen :-)))

Snoesebolle 29-07-10 20:05

Ben naar de winkel geweest om het te checken en het klopt, kan hem morgenochtend ophalen!:-) Sms kwam van een mobiel bij hun uit de winkel. Bedankt voor de reacties en het meedenken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:33.