//

Fouten bij T-Mobile

Fouten bij T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Mede-iPhoneclubbers, Afgelopen 2 weken een hoop problemen gehad met t-mobile hier een overzicht: - Aanvraag reparatie (niet doorgevoerd) - Pas na bellen bij 2e ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-07-10, 13:59
Sehash Sehash is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 29
Standaard Fouten bij T-Mobile

Hallo Mede-iPhoneclubbers,

Afgelopen 2 weken een hoop problemen gehad met t-mobile hier een overzicht:
- Aanvraag reparatie (niet doorgevoerd)
- Pas na bellen bij 2e aanvraag wel.
- Prijs opgave gekregen van reparatie terwijl ik bij mijn vorige reparatie te horen heb gekregen dat de volgende kosteloos zou gedaan worden. Dit nadrukkelijk gevraagd bij opsturen werd mij vermeld door t-mobile, dat dit klopte.
- Gebeld voor prijsopgave, zou ik terug gebeld worden (is niet gebeurd).
- Te horen gekregen dat ik een ander toestel zou opgestuurd.
- Weer gebeld en toen zou ik terug gebeld worden (ook niet gebeurd zelf gebeld)
- Prijs opgave werd gewoon doorgevoerd zou de helft vergoed krijgen als ik zou accepteren.
- Niet geaccepteerd, en toestel ongeprepareerd terug gekregen zoals gevraagd.
- Wel 90 euro van t-mobile in credit gekregen.
- Hiervoor zelf maar voor gebeld werd geregeld.
- Aanvraag van contract overname eerder te horen gekregen is binnen maar duurde nog even.
- Net te horen gekregen dat het nergens terug te vinden was. En de vriendelijke mevrouw gooide de hoorn erop. Kon niet doorverbonden worden met iemand hoger op, en moest maar wachten (op niets, want ze kon niets vinden) of maar opnieuw het formulier sturen.

(contract overname had al 10 werkdagen geduurd.)

Wat is mijn recht nu als consument? Wat kan ik doen?
Dit gebeurt allemaal in 2 weken, snap echt niet dat het zomaar kan.

Hoor graag van jullie.
Groetjes,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile freediver007 Unlock 9 17-08-10 19:27
iPhone 3G: Unlock bij T-Mobile maar geen T-Mobile klant? sanders Unlock 10 29-04-10 19:07
Fouten in SDK macfreaker Ontwikkelen voor iOS 5 29-03-09 13:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.