//

Belcompany en abbonement?

Belcompany en abbonement? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Een aantal maanden geleden heb ik een smsje gehad van Belcompany waarop gemeld werd dat de iPhone 4 eraan zat te komen en dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-07-10, 13:39
Quintenajax Quintenajax is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: den haag
Berichten: 66
Standaard Belcompany en abbonement?

Beste,

Een aantal maanden geleden heb ik een smsje gehad van Belcompany waarop gemeld werd dat de iPhone 4 eraan zat te komen en dat je alvast kon reserveren via een bepaalde link, uiteraard heb ik dat gelijk gedaan, via de mail maken ze niet duidelijk dat je hem al hebt maar dat je er snel bij moet zijn.

Weet iemand hoe dat qua Belcompany precies zit?


- nog een vraag:
Het abbonement staat op naam van mijn moeder, had te maken met leeftijd ofzo.
Moet ik morgen dan mijn moeder meenemen om het abbonement te verlengen en op mijn naam te zetten?

Bedankt voor de moeite!

Gr,

Quinten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-07-10, 14:49
xpeek xpeek is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 18
Standaard

Dit mailtje heb ik ook gehad.
Snapte er alleen niet veel van.

Ben bang dat we voorlopig nog moeten wachten.
  #3  
Oud 29-07-10, 15:17
kenny001 kenny001 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Heb vandaag contact gehad met meerdere Belcompany's.
Wat betreft de levering is het een drama voor hun, aangezien de meeste shops (wat ik begreep) maar 2 iPhones geleverd kregen.
De shop waar ik gereserveerd had, had gerekend op 20 stuks, dus toch wel een domper voor ze...
  #4  
Oud 29-07-10, 16:39
funkyred funkyred is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Tsja, nu net een mailtje van de Belcompany dat je vannacht vanaf 24:00 uur de iPhone kunt reserveren.

Citaat:
De iPhone 4 is vanaf vanavond 24:00 uur online te bestellen bij BelCompany! Omdat jij een voorinschrijving bij BelCompany hebt gedaan, krijg je vannacht de mogelijkheid om als één van de eerste de iPhone 4 te bestellen! De iPhone 4 is exclusief met een T-Mobile abonnement verkrijgbaar nieuw of verlenging. De voorraad is beperkt dus de uitlevering van de iPhone 4 geschiedt op basis van volgorde van bestelling, wacht niet langer en bestel vannacht! De gemiddelde levertijd is +/- 8 tot 10 weken.
Met een gemiddelde levertijd van 8 tot 10 weken ga ik m dus echt niet bij de Belcompany bestellen. Bij Belsimpel werd me verteld dat de levertijd een week of twee zou zijn. Morgen eerst maar wat adresjes bij langs en dan maar een beslissing nemen over wat te doen. Als het echt nog minimaal twee maanden gaat duren, is het ook een goede optie om op Vodafone te wachten. We will see...
  #5  
Oud 29-07-10, 19:17
Quintenajax Quintenajax is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: den haag
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door funkyred Bekijk bericht
Tsja, nu net een mailtje van de Belcompany dat je vannacht vanaf 24:00 uur de iPhone kunt reserveren.



Met een gemiddelde levertijd van 8 tot 10 weken ga ik m dus echt niet bij de Belcompany bestellen. Bij Belsimpel werd me verteld dat de levertijd een week of twee zou zijn. Morgen eerst maar wat adresjes bij langs en dan maar een beslissing nemen over wat te doen. Als het echt nog minimaal twee maanden gaat duren, is het ook een goede optie om op Vodafone te wachten. We will see...
Heb het mailtje ook gehad.....
Kan je hem nog wel bij de Belcompany zelf proberen te halen???
  #6  
Oud 29-07-10, 19:38
kenny001 kenny001 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quintenajax Bekijk bericht
Heb het mailtje ook gehad.....
Kan je hem nog wel bij de Belcompany zelf proberen te halen???
Zou het niet proberen, aangezien ze er maar 2 krijgen per vestiging. Deze zijn namelijk al gereserveerd voor de +20 wachtenden op de lijsten. Denk dat je het beter bij T-mobile zelf kunt proberen...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 Belcompany status DEvoSIGN Koopinformatie Nederland 12 24-08-10 13:59
iPhone 4 en BelCompany instore jforce Koopinformatie Nederland 8 06-08-10 15:13
Dank je Belcompany! appelding Archief 1 26-06-09 14:19
T-Mobile -BelCompany dado Odido (T-Mobile) 6 26-06-09 13:13
iPhone Belcompany macmichel Overige providers Nederland 1 22-10-08 19:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:17.