//

Contract afsluiten op mn 16de

Contract afsluiten op mn 16de discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja mensen daar was ik dan, maar nu een stuk blijer. Ik heb namelijk net mn iPhone 4 16gb bij Studentmobiel besteld maar ik zit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-07-10, 22:38
R0elr R0elr is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 39
Standaard Contract afsluiten op mn 16de

Ja mensen daar was ik dan, maar nu een stuk blijer.

Ik heb namelijk net mn iPhone 4 16gb bij Studentmobiel besteld maar ik zit met een dilemma.
Omdat ik nog geen 18 ben (maar 16) mag ik geen contract afsluiten. Bij de bestelling heb ik de naam en het id-nummer van mn vader opgegeven, maar mijn bankrekeningnummer opgegeven, zodat het niet zo omslachtig moet.

Nu moet ik een recent bankafschrift meesturen. Op zich is dat niet zo'n probleem, want ik heb er hier nog wat liggen. Maar nu komt het, het bankrekening nr. wat op de bankafschrift van mn vader staat (het moet zijn naam zijn) komt niet overeen met het bankrekening nr. wat ik heb opgegeven.

Is dit een probleem?
Zo ja, kan ik dan beide inscannen en het met wat knip en plakwerk rechtzetten?

Iemand enig idee wanneer de iPhone aan zal komen als ik het contract vanavond nog naar Studentmobiel toe mail? Zullen ze veel aangeleverd krijgen?

Groeten!

Roel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-07-10, 22:50
sermedg sermedg is offline
• iOS 8.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 58
Stuur een bericht via MSN naar sermedg
Standaard

Als ik jou was zou ik maar niets gaan knippen en plakken. Dat is toch al een soort van fraude en dat word zover ik allemaal weet allemaal nagekeken bij de BKR... Ik zou gewoon alsnog een kopie van zijn bankafschrift meesturen, met zijn naam. En als de contract definitief is afgesloten het rekeningnummer wijzigen.
  #3  
Oud 29-07-10, 22:53
R0elr R0elr is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 39
Standaard

Zullen ze het in eerste instantie dan wel goedkeuren en mn iPhone opsturen? Ik bedoel, weigeren ze het contract niet te accepteren, aangezien de rekeningnummers niet overeenkomen?
  #4  
Oud 29-07-10, 22:53
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Mijn abonnement staat ook op de naam van mijn moeder en op mijn rekeningnummer. Achteraf gewoon via My T-Mobile gewijzigd.

Het enige dat irritant is, is dat je niet zelf naar de klantenservice kunt bellen. Hiervoor moet je vader altij toestemming geven. Tenzij je een wachtwoord in de TM Shop aan laat maken.
  #5  
Oud 29-07-10, 22:56
sermedg sermedg is offline
• iOS 8.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 58
Stuur een bericht via MSN naar sermedg
Standaard

@Roelr. Ik denk van wel. Desnoods bel je het even na. Zolang de rekeningnummer op het juiste naam staat.

@NiekeR. Je moet gewoon doen alsof je je pa bent. Haha.. Ik had zelfde situaties toen ik nog geen 18 was
  #6  
Oud 29-07-10, 23:01
R0elr R0elr is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 39
Standaard

oh ja haha. Hmmm... dus:

Naam pa, mijn bankrekeningnummer. Zij controleren het en zien dat de bankrekeningnummers verschillen, maar keuren het goed. Achteraf zou het nog gewijzigd kunnen worden als we willen?
  #7  
Oud 29-07-10, 23:02
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sermedg Bekijk bericht
@NiekeR. Je moet gewoon doen alsof je je pa bent. Haha.. Ik had zelfde situaties toen ik nog geen 18 was
Het staat op mijn moeder haar naam, dus dat was de afgelopen keer niet zo'n succes. Met het reserveren was mijn moeder werken, dus ik haar gegevens opgenoemd, niets aan de hand.

Laten voor de micro-sim gebeld, werd mijn nummer geblokkeerd omdat ze fraude vermoedde.
  #8  
Oud 29-07-10, 23:13
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

Ik zou zowieso niet gaan knippen en plakken. Is al een soort van fraude. Bij aanvraag moet de tenaamstelling op zowel het id kaart + bankpasje (bankafschrift) overeenkomen. Als hij geaccepteerd wordt kan je hem achteraf veranderen naar je eigen bankrekeningnummer.
  #9  
Oud 29-07-10, 23:18
R0elr R0elr is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 39
Standaard

mag ik hem dan eigenhandig aanpassen in het contract en morgen even contact opnemen? Ik bedoel; er klopt nu niets meer van.
Naam komt niet overeen met de naam op de afschrift (+ er staat "jongerenrekening" op)
Bankrekeningnummer komt niet overeen met op de afschrift (Pa beheert mijn bankrekening wel, hij kan er iig inkijken...)

welke van de twee moet ik kiezen?
  #10  
Oud 29-07-10, 23:37
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 Bekijk bericht
Ik zou zowieso niet gaan knippen en plakken. Is al een soort van fraude. Bij aanvraag moet de tenaamstelling op zowel het id kaart + bankpasje (bankafschrift) overeenkomen. Als hij geaccepteerd wordt kan je hem achteraf veranderen naar je eigen bankrekeningnummer.
Stefano, gisteren werd mij door de klantenservice iets verteld over een password, zodat ik niet iedere keer mijn moeder aan de telefoon hoef te geven bij het bellen van 1200. Hoe werkt dat precies?
  #11  
Oud 30-07-10, 00:59
THEBLUEDEVIL THEBLUEDEVIL is offline
• iOS 12.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Oosterwolde Fr
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NiekR Bekijk bericht
Stefano, gisteren werd mij door de klantenservice iets verteld over een password, zodat ik niet iedere keer mijn moeder aan de telefoon hoef te geven bij het bellen van 1200. Hoe werkt dat precies?
dan moet je bij t-mobile shop langs gaan met zijn 2en en wachtwoord afspreken en die laten noteren in het systeem.
zodra dit gedaan is kun je altijd bellen en dat afgesproken wachtwoord aangeven. op dat moment weten zei dat ze jou gewoon kunnen helpen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps afsluiten Gek iPhone Apps 11 07-11-10 16:37
Programma's afsluiten dendoor iPad algemeen 11 17-08-10 14:44
Abbonement afsluiten thirs. Odido (T-Mobile) 11 25-05-10 18:26
gesprek afsluiten beldi Archief 1 27-03-10 22:10
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 20:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:56.