//

Welke telefoon moet ik nemen?

Welke telefoon moet ik nemen? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn vraag in het kort is: iphone 3Gs of 4 i.c.m. 1 jarige abbo. Een tijdje geleden is mijn iPhone 3g kapot gegaan, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-07-10, 09:29
xeromorphic xeromorphic is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Urk
Berichten: 2
Standaard Welke telefoon moet ik nemen?

Hallo allemaal,

Mijn vraag in het kort is: iphone 3Gs of 4 i.c.m. 1 jarige abbo.

Een tijdje geleden is mijn iPhone 3g kapot gegaan, deze heb ik opgestuurd naar proassist en na een aantal weken heb ik een nieuwe telefoon gekregen (3Gs)... Nu loopt mijn abbo komende maand af en ik vroeg me af wat ik het beste kan doen...

Ik heb nu net een nieuwe 3Gs en ik lees en hoor elke keer dat de iPhone 4 niet echt een spannende vooruitgang is op de 3Gs, daarnaast zijn er ook nog redelijk wat negative geluiden omtrend de iphone 4 waardoor ik graag een 1 jarig abbonement wil zodat ik volgend jaar de verbeterde versie van de iphone kan halen; Maar wat kan ik het beste doen? Mijn huidige abbo houden, nieuw abbo afsluiten met een nieuwe telefoon, 3gs of 4, of misschien zelfs in het buitenland een simlockvrije telefoon halen en het daar een jaar mee uitzingen (misschien een optie omdat de prijzen van een telefoon met 1 jarig abbo ook enorm hoog zijn.)

Alvast bedankt voor de feedback!

Groeten,
Ronny
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-10, 23:26
Chytin's schermafbeelding
Chytin Chytin is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 74
Standaard

Als je een 3G had zou ik zeggen, meteen doen. Maar dat lijkt mij een open deur.
Bij een 3Gs wordt het wat lastiger. Qua snelheid zal het geen grote vooruitgang zijn. Je kan ook genieten van alle features die iOS 4 met zich mee brengt.
Je zou het makkelijk nog een jaar uit kunnen zingen en straks genieten van een verbeterde en snellere variant van iPhone 4.
De iPhone 4 is iets sneller, mooier en nieuw design, betere foto en video camera en video bellen die eindelijk op grote schaal wordt geïntroduceerd. Kan je deze dingen missen, dan is je keuze gemaakt lijkt mij.
Wil je toch nu al genieten van deze dingen, dan kan je een koper zoeken voor je 3Gs op de bekende advertentie sites. Een 3Gs kopen wilt nog genoeg mensen verwacht ik. Met het geld wat je eraan verdient zou je in de iPhone 4 kunnen investeren.
Succes met je keuze.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 20:52
Software: Welke navigatie moet ik nemen? MrWixx iPhone Navigatie 12 17-07-10 10:00
Welke provider kan ik het beste nemen? gon1234abcd Overige providers Nederland 15 13-08-09 18:05
Welke stappen te nemen om garantie te claimen in de VS Hugorobbos iPhone algemeen 6 12-06-08 15:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:17.