//

Witte iPhone besteld, wat nu?

Witte iPhone besteld, wat nu? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb zojuist een email van TM gekregen dat de witte dan toch voorlopig uitgesteld is Ik kan nu óf kiezen om toch een zwarte te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 02-08-10, 16:53
Richard Richard is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Provincie Zeeland
Berichten: 13
Standaard

Heb zojuist een email van TM gekregen dat de witte dan toch voorlopig uitgesteld is

Ik kan nu óf kiezen om toch een zwarte te nemen (waarbij dit niet zal leiden in vertraging van de levering - ten opzichte waarvan???) óf toch voor de witte versie te gaan, maar dan wordt mijn voorinschrijving geannuleerd en krijg ik een berichtje wanneer ik de witte kan gaan bestellen. Maar goed, mijn abo wijziging is inmiddels al wel van start gegaan, dus hoeveel keus heb ik dan eigenlijk?
__________________
Hello, IT. Have you tried turning it off and on again?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 03-08-10, 12:09
m@ndy m@ndy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik wacht toch op een witte. vind ik veel mooier maar ik snap niet waarom je voorinschrijving meteen geannuleerd wordt. Kunnen ze mijn voorinschrijving niet laten staan zodat ik als 1 van eersten de witte krijg wanneer het uit komt.?
  #23  
Oud 06-08-10, 00:15
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Ik heb maandag het bewuste mailtje gekregen en toch maar omgezet naar zwart.

Vanmiddag een mailtje dat ik een afspraak kon maken wanneer hij afgeleverd kon worden dus als je hem naar zwart hebt laten omzetten je blijft je plek houden..

Had hem om half 10 besteld via het terugbel formulier..

Heb alleen nog niets hoeven betalen, nog geen micro sim, nog geen mail dat het omgezet was naar zwart nog geen brief dat het omgezet is naar zwart helemaal niets.. Lijkt wel een dejavu van 2 jaar geleden.. Toen kreeg ik ook opeens het aflever mailtje.. Toen heb ik niets hoeven te betalen wat toestel kosten/aansluit kosten betreft.

Scheelt toch 180 euro..

Maar nu zie ik dat je bij een 2 jarig relax contract ook 2 jaar gratis internet krijgt.. Alleen ik heb mijn contract verlengd toen het 1 jaar gratis was maar hij gaat pas november in.. Zou ik dan ook 2 jaar gratis krijgen? Nee zeker nouja 1 jaar gratis internet is precies 180 euro dus als ik die 180 euro niet hoef te betalen hoor je mij niet klagen.. Anders annuleer ik mn bestelling als ik de tel heb en verleng ik hem opnieuw
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 besteld bij Vodafone Shop. Wat is jou gratis product op de orderbevestiging? Leonk Vodafone 0 11-01-11 11:54
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 11:16
Wat betekend dat witte pijltje rechtsboven in het scherm? stefonline Archief 3 09-08-10 12:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:35.