//

Witte iPhone besteld, wat nu?

Witte iPhone besteld, wat nu? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Kon nog geen topic hier over vinden dus dacht maak er 1. Ik heb, zoals vele, een witte iPhone besteld tijdens de pre-orders. Een paar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-07-10, 11:41
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard Witte iPhone besteld, wat nu?

Kon nog geen topic hier over vinden dus dacht maak er 1.

Ik heb, zoals vele, een witte iPhone besteld tijdens de pre-orders. Een paar dagen later kwam vanuit apple het bericht dat het nog langer ging duren.

Gister was op tweakers dit te lezen:

'Lichtlek oorzaak van uitstel witte iPhone 4' | Mobile | Tweakers.net Nieuws

En vandaag ging de voor inschrijving van start voor niet t-mobile klanten en op de site stond te lezen:

Citaat:
Voor de iPhone 4 wit zijn de levertijden onbekend en kun je daarom nog niet bestellen.
Hoe zit het dan met de mensen die al een witte iPhone besteld hebben?
Heeft iemand bericht gehad van T-Mobile dat de levering waarschijnlijk wordt uitgesteld?
Heeft iemand al contact gehad met T-Mobile over de levering van de witte iPhone?

Ik heb geen bericht van T-Mobile wat ik een zeer slechte zaak vind.. Ze smsen wel mensen dat hun zwarte vertraagd is maar mensen die een witte besteld hebben krijgen niet te horen dat er onduidelijkheid is over de levering..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-10, 11:43
Cogy Cogy is offline
• iOS 4.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Neck
Berichten: 66
Standaard

Ik heb mijn bestelling gewijzigd gisteren...
Wist dat dit zou gebeuren.. dus maar voor de zekerheid
Stond 2e op de lijst in een tmobile shop.. Maar nog niks gehoord
  #3  
Oud 30-07-10, 11:51
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Ik zat ook te twijfelen of ik hem zou wijzigen in zwart maar wil toch erg graag een witte.. Maar die onduidelijkheid van t-mobile..

Ga vanavond/morgen maar eens t-mobile bellen wat zij te vertellen hebben, ze zullen het nu wel druk hebben met voorinschrijvingen.
  #4  
Oud 30-07-10, 12:10
Sjeik18 Sjeik18 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 20
Standaard

nu wachten hahah tsja als je iets wilt dan moet je er geduld voor hebben!
ik ben vreemd genoeg blij dat er geen witte nu is. Iedereen zal weer met de iPhone gaan lopen en als je een witte hebt dan heb je toch een speciale stiekem genoeg!
  #5  
Oud 30-07-10, 12:16
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Ja dat is waar.. Zag ook een DIY kit om een witte iPhone te maken (wit retina display + achterkant en nog wat dingetjes) maar die was 300! euro. Ik zou wel 100 euro extra willen betalen voor een witte nu maar 300?! Of je moet dat achterkantje + scherm enz weer voor 200 kunnen verkopen maar lijkt me sterk..
  #6  
Oud 30-07-10, 12:27
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik heb hem gister ook gewijsigd naar de Zwarte, ik heb wel erover gehad met T-Mobile over de levering hiervan, elke keer als ik iemand aan de lijn krijg (nu al dus 6 x) vertellen ze me dat de levering pas in Dec begin volgend jaar zal plaats vinden, ik kon begrijpen dat dit wel erg lang is voor mij dus ik heb hem toch maar gewijzigd.
  #7  
Oud 30-07-10, 13:06
Qlimax Qlimax is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Almere
Berichten: 79
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs Bekijk bericht
Ik heb hem gister ook gewijsigd naar de Zwarte, ik heb wel erover gehad met T-Mobile over de levering hiervan, elke keer als ik iemand aan de lijn krijg (nu al dus 6 x) vertellen ze me dat de levering pas in Dec begin volgend jaar zal plaats vinden, ik kon begrijpen dat dit wel erg lang is voor mij dus ik heb hem toch maar gewijzigd.
Dit klopt.

Toen ik hoorde dat wit uitgesteld was opnieuw heb ik mijne ook om laten boeken naar een zwarte. Nu heb ik op de webpagina status 2.

Maar ik was gister in t winkel in Almere, en daar was een jonge die ook zijn dat rond Dec pas een beperkte voorraad er komt.

@Topic starter,, tmobile kan hier weinig aan doen, Apple moet duidelijker en eerlijk zijn over probleem en levertijd, tmobile is alleen je telecom provider. Ik zou ookal wil je zo graag wit toch wel over wegen een zwarte te nemen, wit duurt nog wel ff.
__________________
It takes the physical to create the physical
  #8  
Oud 30-07-10, 14:21
Iris83 Iris83 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Gezien de levering van de witte pas in december is heb ik mijn order om laten zetten naar een zwarte. Ondanks dat ik een nieuw order nummer gekregen heb is mijn orderstatus met nieuwe nummer nog steeds 2. Mij werd verzekerd dat ik niet achteraan de lijst kom. Ik hoop dat dit klopt want mijn 3G is erg aan vervanging toe. Is er al iemand die geswitched is naar zwart die al een sim heeft of al op 3 staat?
  #9  
Oud 30-07-10, 14:23
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

T Mobile kan er wel degelijk wat aan doen..

Ze hadden gewoon toen duidelijk werd dat hij niet mee zou komen bij deze levering iedereen die wit had besteld op de hoogte moeten stellen.. Ik wist wel dat hij later zou komen en dat het pas rond die tijd was.

Agja, misschien zet ik hem om in zwart en dan als de witte uit is koop ik een witte en verkoop ik de zwarte wel..

Ik hoop voor hun dat ze niet het lef hebben om early renewal kosten in rekening te brengen (hoefde ik niet te betalen volgens telefoniste) want dan laat ik het per direct terug boeken, annuleer het contract en laat mijn tante er 1 bestellen in Engeland.
  #10  
Oud 30-07-10, 15:55
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Beste klant,

Aanstaande maandag ontvang je een e-mail waarmee je je direct je keuze kan aangeven voor de zwarte (indien je dat wilt). We hebben het op deze manier gedaan omdat we dat makkelijker vonden voor klanten. Je behoud je plek op de lijst.

Mvg Josef
Ja leuk maar dat had ook wel eerder gekund neem ik aan?
  #11  
Oud 30-07-10, 16:10
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

witte komen verlopig niet, wellicht een maand na usa
  #12  
Oud 30-07-10, 16:47
bangnl bangnl is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 73
Standaard

Ik had ook een witte op 20 juli 8:15 besteld. Maar een paar dagen geleden toch maar gewijzigd naar een zwarte variant.
Maar ik moest toch achter aan de rij aansluiten :-( bij T-Mobile
  #13  
Oud 30-07-10, 16:49
McNessie McNessie is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 150
Standaard

Dude! Koop gewoon een zwarte! Die witte is toch veel minder mooi. Of ben je een die hard Stormtrooper?
  #14  
Oud 30-07-10, 19:54
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door McNessie Bekijk bericht
Dude! Koop gewoon een zwarte! Die witte is toch veel minder mooi. Of ben je een die hard Stormtrooper?
Ik vind wit juist mooier.. past ook beter bij de auto omdat die ook wit is en iedereen heeft zwart..

Ik denk dat ik hem wel om zet naar zwart ja.. En als de witte iPhone uit komt voordat er verbetering is in het 3g netwerk hier dan lever ik mijn zwarte in, laat t contract ontbinden, koop een witte uit de UK en neem dan vodafone
  #15  
Oud 30-07-10, 22:35
Sjeik18 Sjeik18 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Bekijk bericht
Ik vind wit juist mooier.. past ook beter bij de auto omdat die ook wit is en iedereen heeft zwart..

Ik denk dat ik hem wel om zet naar zwart ja.. En als de witte iPhone uit komt voordat er verbetering is in het 3g netwerk hier dan lever ik mijn zwarte in, laat t contract ontbinden, koop een witte uit de UK en neem dan vodafone
dat zou wat zijn... je contract ontbinden! kan niet bij Thee Mobile
  #16  
Oud 30-07-10, 22:39
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Vast wel, ze leven *** service wat bereik betreft en sinds kort ook *** service wat verkoop betreft.

+ dat ik hier thuis geen (lees: slecht) 3g bereik heb dus ik heb t recht om het op te zeggen alleen doe er niet moeilijk over omdat ik toch altijd alleen gprs aan heb omdat ik niet heel veel internet met dat ding. Dus dan moeten ze zeker niet zo beginnen..

T erge is dat ik gewoon gewacht heb op t-mobile omdat de witte toch niet uit was anders had ik al lang mijn iPhone 4 gehad
  #17  
Oud 31-07-10, 01:17
Sjeik18 Sjeik18 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 20
Standaard

Ben maar overgestapt naar Ben (Klinkt leuk) Ja i know ik ben nog steeds bij T-Mobile maar als ik alle verhalen hoor dat de witte zeker aan het eind van het jaar of pas over 15 weken er is...dan zeg ik effe Ben dus lekker maandelijks opzegbaar...Ik blijf wel tot oktober daar en kijken of ook uiteindelijk vodafone gaat komen met een iPhone en ik weet tegelijkertijd wat Steve Jobs gaat doen na 31 sept als het gaat om de 'Antannagate' mooi geregeld zeg ik
  #18  
Oud 31-07-10, 08:47
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjeik18 Bekijk bericht
(...)
na 31 sept
(...)
... van welk jaar?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #19  
Oud 31-07-10, 11:45
Sjeik18 Sjeik18 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
... van welk jaar?
bedoel 30 haha sorry!
  #20  
Oud 01-08-10, 22:14
Richard Richard is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Provincie Zeeland
Berichten: 13
Standaard

IK heb nog geen bericht van T-Mobile. I had ze nog wel gebeld op de dag van het persbericht van Apple, maar toen hield de medewerker nog stug vast dat het 12-15 weken zou duren voordat de witte zou komen.
Mijn huidige 3G (ook wit) gaat nog goed mee (ook op 4.0.1), dus ik hou nog even vol. Wat natuurlijk wel erg balen is, is dat mijn collega gisteren thuis wel de zwarte 32GB versie heeft ontvangen (hij gaat morgen gelukkig wel op vakantie, maar uiteraard moest hij het me wel even laten weten ).
Mijn nieuwe abonnement is inmiddels al wel ingegaan (verlengd maar van i300 naar i150 gegaan + Family, dus ben ik een goedkoper uit en kan ik nog meer met het thuisfront bellen).
Ik wacht nog even de berichtgeving af en hoop dat Apple snel uitsluitsel kan geven...

En wie weet, misschien wordt het dan wel iPhone 4.1
__________________
Hello, IT. Have you tried turning it off and on again?

Laatst gewijzigd door Richard; 01-08-10 om 22:30.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 besteld bij Vodafone Shop. Wat is jou gratis product op de orderbevestiging? Leonk Vodafone 0 11-01-11 12:54
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 12:16
Wat betekend dat witte pijltje rechtsboven in het scherm? stefonline Archief 3 09-08-10 13:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:39.