iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   tmobile logo op iphone? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/66187-tmobile-logo-op-iphone.html)

clooney 30-07-10 21:13

tmobile logo op iphone?
 
Ik ben van plan om een iphone 4 te nemen bij contractverlenging. Helaas kan ik pas eind december via een tmobile winkel of online verlengen. wil ik bij belcompany verlengen,kan dat pas eind januari. Ik ben daarom wel benieuwd of er op de achterkant van de iphone het tmobile logo zit als je hem via tmobile bestelt.

Alvast bedankt!

nwilke 30-07-10 21:22

nee gelukkig niet.

clooney 30-07-10 21:26

oh gelukkig!!! Dat dacht ik wel, maar je weet maar nooit... Dan kan ik dus een maand eerder bestellen :) en hopen dat de levertijd tegen die tijd wat verkort is.

Bedankt voor de info!

Sjeik18 30-07-10 21:34

geen enkele telefoon in de wereld heeft zoiets...thank god want het is totaal niet Apple om zoiets te doen...

clooney 30-07-10 21:45

Toen ik een nokia ging halen bij tmobile stond er dus wel een tmobile logo op de achterkant. Ook pas een nieuwe blackberry gezien met tmobile logo op de achterkant. Het word dus helaas wel gedaan, vandaar dat ik het vroeg, want ik wil dus niet nog een keer een telefoon met logo

Sjeik18 30-07-10 21:47

ja sorry bedoelde geen enkele iphone! maar its true its ugly!

clooney 30-07-10 21:51

ja op een gewone telefoon is het al erg, maar de iphone zou het echt verschrikkelijk zijn.

Ruben.cc 30-07-10 23:25

Op mijn Sony Ericsson was het T-Mobile logo gezeefdrukt op het toestel, bij mijn beide HTC toestellen was de Windows Mobile installatie "branded" en ook mijn Motorola RAZR was voorzien van T-Mobile achtergrondjes e.d. Volgens mij is de iPhone echt het ENIGE toestel wat T-Mobile niet "aantast".

Rockywoman 31-07-10 07:57

Alsjeblieft houden zo.
Wil geen tmobile logo op mijn iPhone :)

john1979 31-07-10 11:43

Voor zo ver ik weet staat Apple het ook niet toe om de firmware aan te passen of de buitenkant te bedrukken met andere logo's of namen dan die alleen van Apple zelf.

Heel mooi en lekker zo houden. Vind het verschrikkelijk als de firmware is aangepast of de buitenkant bedrukt is met andere rommel.

t!mmy 31-07-10 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjeik18 (Bericht 507232)
geen enkele telefoon in de wereld heeft zoiets...thank god want het is totaal niet Apple om zoiets te doen...

Heb er van de week één in m'n handen uit Israel (3GS). Deze hebben wel
vrolijk een orange logo op de voorkant. SPUUGLELIJK dikke oranje vlek op de voorkant...

john1979 31-07-10 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door t!mmy (Bericht 507932)
Heb er van de week één in m'n handen uit Israel (3GS). Deze hebben wel
vrolijk een orange logo op de voorkant. SPUUGLELIJK dikke oranje vlek op de voorkant...

Dat meen je niet?!!!! Walgelijk!! Tast meteen de hele iPhone aan. Bah!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:54.