Toch iets positiefs over T-Mobile
Ik ben de afgelopen anderhalve week eerst gek gemaakt door T-Mobile, 2x een 3GS besteld en met slordig werk (volgens medewerker) stond ik niet meer op de lijst. Vandaag toch maar weer even gebeld (voor de 6e keer deze week) en even wat recht laten zetten.
Andere bestellingen zijn nu eindelijk geannuleerd en opnieuw bestelling opgenomen en ik word op de lijst gezet wanneer ik belde op 20 Juli (mevrouw kon mij vertellen dat dit om 13.16 uur was). Aangezien zij mij toen een ander bedrag hadden verteld (icm met verkeerde abonnement en wel zeggen dat het om een iPhone 4 gaat), gaat medewerker nu toch regelen dat deze prijs (waardeverschil van meer dan 60 euro) gecompenseerd gaat worden. Nu moet maar even blijken of dit werkelijkheid gaat worden, maar indien zo moet ik toch een compliment geven voor een tegemoetkoming na al deze rompslomp |
Dat is wel erg prematuur om tmobile van te voren een compliment te geven naar aanleiding van een belofte.
Als het nakomen van beloftes een sterk punt van tmobile was dan hadden een hoop mensen nu een iPhone 4 in plaats van over 8 weken :) |
Tja, beloftes nakomen is niet hun sterkste punt, maar we zullen zien. Tevens hebben ze nooit beloofd dat je hem op 30 juli gelijk in je handen kon hebben :). Bij mij was er bij bestelling al duidelijk dat het ca. 8 weken kon duren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb al 10 jaar een ab maar nog nooit een probleem en nu ook met de iphone perfect geregeld alleen waren de batterijen van de pin leeg maar had genoeg contant geld bij t mobile bedankt ben ( tot nu toe ) zeer tevreden met julie en zeer met mijn iphone
|
Bij mij gaat alles redelijk bij t-mobile. Ik vind persoonlijk vodafone beter, ook kwa klantvriendelijkheid.
|
Al zijn ze bij de t-mobile shop in de stad in eindhoven wel geleerd en klantvriendelijk!
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:08. |