//

Nieuwe Iphone met SMS abo van vorige eigenaar?

Nieuwe Iphone met SMS abo van vorige eigenaar? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Vreemde situatie hier.. ik kreeg vrijdag mijn iphone.. niet gebeld, niet gesmsed keek ik vrijdagavond online en zag dat er 42 cent op mijn rekening ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-08-10, 07:58
icepick icepick is offline
• iOS 4.0
• 4.3
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 74
Standaard Nieuwe Iphone met SMS abo van vorige eigenaar?

Vreemde situatie hier.. ik kreeg vrijdag mijn iphone.. niet gebeld, niet gesmsed keek ik vrijdagavond online en zag dat er 42 cent op mijn rekening stond.. vreemd dacht ik.. heb er immers nog niks mee gedaan..
Zaterdag kreeg ik 3 sms'jes.. 2 keer een sms van 888 met als tekst ook 888 en 1 smsje met voetbaluitslagen.. en nu staat er 1,56 euro op mijn rekening..
Kan het zijn dat de vorige eigenaar deze dienst had aanstaan en dat ik nu de nieuwe eigenaar ben van zijn sms abonnement?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-08-10, 08:08
brooks.nl brooks.nl is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Geldrop
Berichten: 33
Standaard sms-dienst

Dikke kans van wel ja.
Ik heb hetzelfde gehad in het verleden.

SMS dienstenfilter
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apps overzetten op nieuwe iphone vorige stuk stefan2165 iPhone Apps 5 11-04-11 14:56
account verwijderen van vorige eigenaar iPhone sabine1970 iPhone algemeen 2 29-12-10 21:01
Meenemen sms/minuten van vorige maand Swiftly Odido (T-Mobile) 16 08-12-10 16:45
slechte support van iphonemonster (nieuwe eigenaar) wivaku Koopinformatie Nederland 8 08-10-10 16:21
Wat doen voor je nieuwe eigenaar van je iPhone? Mac_Sonnaldson iPhone algemeen 16 18-11-09 22:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:03.