//

iPhone 3GS vervangen en krijg een mail van T-Mobile...

iPhone 3GS vervangen en krijg een mail van T-Mobile... discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb 1 maand geleden een iPhone abonnement bij T-Mobile afgesloten. Heel leuk en aardig, na 2 weken zag ik dat er een haarscheur ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-08-10, 13:12
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard iPhone 3GS vervangen en krijg een mail van T-Mobile...

Hoi,

Ik heb 1 maand geleden een iPhone abonnement bij T-Mobile afgesloten. Heel leuk en aardig, na 2 weken zag ik dat er een haarscheur in de iPhone bleek te zitten. Ik dus naar T-Mobile gebeld.

Volgens hun moest ik het toestel opsturen, maar dit deed ik niet uit principe. Ik wilde een nieuw toestel, niks repareren. Ok, a fijn. Na 10 keer op en neer gebeld te hebben naar T-Mobile hebben we de afspraak gemaakt dat er een dag na het gesprek met hun een omruilorder plaats zou vinden aan huis.

Afijn, toestel omgeruild en nu word ik op de hoogte gehouden van het reparatie proces van mijn "oude" toestel. Ik kreeg van de week het volgende bericht:

"Hierbij informeren wij u dat de reparatie van uw mobiele telefoon is afgerond. Deze reparatie is kosteloos verricht. Indien de resterende duur van uw garantietermijn langer is dan 3 maanden dan blijft deze periode van kracht, anders heeft u 3 maanden garantie op het gerepareerde defect.

Uw (gerepareerde) mobiele telefoon is per post retour gezonden en wordt over enkele dagen op onderstaand adres bezorgd.

Persoonlijke gegevens
Naam: xxxxxxxxxx
Adres: xxxxxxxxxx
Postcode en plaats: xxxxxxxx
Telefoonnummer: xxxxxxxx

Reparatiegegevens
Reparatienummer:
Merk toestel: Apple
Type toestel: iPhone 3GS 32GB
IMEI nummer: xxxxxxxxxxxxxxxx
Klacht: Multiple repair - binnen garantie"

Zal ik dan vandaag of morgen nog een iPhone ontvangen? Want mij werd verteld dat ze het uit coulance hadden gedaan qua omruilen en dat dit zelden gebeurt dat de klant direct een nieuw toestel krijgt.

Wat denken jullie..?

Ik denk dat het allemaal langs elkaar heen is gelopen. Want online via my.t-mobile.nl krijg ik dezelfde melding:

"Mobiel telefoonnummer: xxxxxxxx
Toestel:Apple iPhone 3GS 32GB
IMEI code: xxxxxxx
Laatste status wijziging: 30-7-2010
1
Reparatie verzoek is ingediend
2
Reparatie wordt uitgevoerd
3
Resultaat van de reparatie
Uw toestel is naar u teruggestuurd."

Laatst gewijzigd door Goudvis12; 02-08-10 om 13:26.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-08-10, 15:04
Rdammert Rdammert is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 44
Standaard

Had ik ook, tot 2x toe en geen extra iphone helaas.....
  #3  
Oud 02-08-10, 15:05
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Heb net contact gehad met T-Mobile en de iPhone is toch echt onderweg volgens hun ;-)
  #4  
Oud 02-08-10, 15:27
meerlol meerlol is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

Aaargh drama weer. 23 juli geprobeerd contract te verlengen en een iPhone 4 te scoren bij T-mobile. Allerlei foutmeldingen in de browser dus niet gelukt dacht ik. Daarna maar besteld en betaald bij de BelCompany. Nu blijkt T-mobile toch mijn abo verlengd te hebben en kan de BC mijn abo dus niet verlengen.
Veel heen en weer gebeld en uiteindelijk mijn 'bestelling' bij T-mobile maar gecancelled. Nu maar hopen dat de BC alsnog mijn verlenging kan afsluiten....
  #5  
Oud 02-08-10, 15:33
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Net gebeld naar Solid Vision die meldde mij dat er al een omruilorder had plaats gevonden dus het toestel eigendom word van T-Mobile. Maar T-Mobile stuurde mij een mail dat het toestel verzonden was naar mijn adres.. Lekker vaag.. Wat is het nou...?
  #6  
Oud 02-08-10, 16:24
Rdammert Rdammert is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rowin Bekijk bericht
Heb net contact gehad met T-Mobile en de iPhone is toch echt onderweg volgens hun ;-)

Dat zei de eerste de beste medewerker van hun KS toen ook tegen mij, maar na enig speurwerk en navraag op de juiste afdeling bleek dit simpel een automatisch bericht te zijn die systeem verzend, terwijl het toestel terecht niet wordt teruggestuurd.

En mocht je m wel krijgen.......tja
  #7  
Oud 02-08-10, 16:40
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Hmm, dan weet ik genoeg en blijf er dus ook niet voor thuis.
  #8  
Oud 02-08-10, 21:19
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rowin Bekijk bericht
Hmm, dan weet ik genoeg en blijf er dus ook niet voor thuis.
Je had er sowieso niet voor thuis hoeven te blijven, want als het toch verstuurd wordt, hebben ze het zo verpakt dat het door je brievenbus kan.
  #9  
Oud 03-08-10, 11:29
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Voor een haarscheurtje je telefoon opsturen.. __!
  #10  
Oud 03-08-10, 14:22
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Wat denk je.... toestel van 2 weken!
  #11  
Oud 04-08-10, 22:59
Rdammert Rdammert is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rowin Bekijk bericht
Wat denk je.... toestel van 2 weken!

En terecht. Overigens raar dat TM nog zo moeilijk deed. Wettelijk gezien dienen ze namen binnen zo'n termijn gewoon nieuwe te leveren. Raar dat daar dan weer gezeur voor nodig is. Niks coulance
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
t-mobile en met een iphone mail versturen (smtp) microdesign Odido (T-Mobile) 10 23-12-10 07:30
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? chmderksen Archief 1 15-02-10 11:09
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? ferry01 Archief 3 31-03-09 17:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:08.