iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Bevestigingsmail? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/66553-bevestigingsmail.html)

hma 02-08-10 16:29

Bevestigingsmail?
 
21 juli rond 12, had ik als 'niet-bestaande' tmobile klant mezelf ingeschreven voor de iphone 4.

En had ik diezelfde dag ook een mailtje gekregen als volgende:

Beste Howard,

Bedankt voor je voorinschrijving voor de iPhone 4 op Mobiele telefoons en abonnementen met online korting - T-Mobile.nl of via onze klantenservice. Je voorinschrijving is in goede orde ontvangen en wordt komende dagen verwerkt. Je wordt binnen 5 werkdagen geïnformeerd over de status van je voorinschrijving.

Als je aanvraag niet verwerkt kan worden omdat je bijvoorbeeld nog geen klant van T-Mobile bent, een betalingsachterstand hebt of je abonnement nog niet kunt verlengen word je hier ook over geïnformeerd. We kunnen dan je aanvraag helaas niet doorvoeren. Op 30 juli 2010 start de verkoop van de iPhone 4. Dan ben je uiteraard van harte welkom in één van onze eigen en/of partner-verkoopkanalen.


Met vriendelijke groet,

T-Mobile


Maar ik heb nog steeds niets gekregen van ze, ik heb nog nooit t-mobile gehad maar ik ben ze het nu al zat. Ik ben nu op vakantie en dan zit ik lekker met deze *** onzin opgeschepen. Ik haal mijn iphone nu liever los en kies vodafone ofzo.

Ik probeer ze nu een mailtje te sturen, maar ik kan hun adres niet vinden op de t mobile site.. wonder why? Heb echt zo een gevoel dat ik het pas over 2 maanden krijg ofzo

Heeft iemand enige idee wat ik kan doen.

Crp 02-08-10 17:32

ik heb hetzelfde, alleen die mail ontvangen maar geen orderbevestiging, heb toen klantenservice gebeld en die hebben mij mijn ordernummer en sales id gegeven.

je kan ook proberen contact op te nemen met @tmobile_iphone op twitter die zal je dan jou ordernummer doorgeven in een DM

Synthetika 02-08-10 17:46

Ook hetzelfde hier, alleen dat mailtje en verder niets. Met de scheuren in mijn iPhone 3G hebben ze ook niets gedaan, dus heb er maar meteen een nieuwe klacht van gemaakt. Krijgen we straks weer een brief dat ze het 'heel vervelend' vinden en vervolgens mag ik de klantenservice waarschijnlijk 5x opnieuw bellen en alles uitleggen omdat ze al hun terugbelbeloftes niet nakomen. Ach, het is eigenlijk ook te naief van mezelf om te denken dat ze nu wel aandacht aan me gaan schenken. Ben benieuwd of ze nog moeite gaan doen om mij als klant te behouden, maar heb er een (heel) hard hoofd in.

Waarom zou je tenslotte je klanten serieus nemen als je toch wel vrachtwagens vol met iPhones verkoopt? Gelukkig woon ik vlakbij Belgie.

Dragon 02-08-10 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hma (Bericht 511419)
Ik probeer ze nu een mailtje te sturen, maar ik kan hun adres niet vinden op de t mobile site.. wonder why? Heb echt zo een gevoel dat ik het pas over 2 maanden krijg ofzo

Heeft iemand enige idee wat ik kan doen.

Niet-bestaande klanten kunnen pas vanaf 30 juli reserveren. Als je dit voor de 30e hebt gedaan dan voeren ze je pas op/na de 30e in.
Dus ben je pas vrijdag of vandaag in het systeem geplaatst.

En kan het nog wel even duren voor je je sales ID hebt, en heb je een levertijd van 8 tot 10 weken vanaf 30 juli.

Een beetje jammer ja dat dit zo moet gaan. Meer kan je volgens mij niet doen naast het annuleren van de reservering.

ladog007 02-08-10 18:16

Het kan wel even duren voor de brief binnen is. Mijn bevestigingsbrief is op 27 juli verstuurd (dagtekening van de brief) maar viel pas vandaag op de mat. Ik heb op 20 juli het webform ingevuld. Anders de KS bellen die kunnen zien welke brieven er verstuurd zijn.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:58.