//

Betekent inschrijving iPhone 4 automatisch contractverlenging?

Betekent inschrijving iPhone 4 automatisch contractverlenging? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb me via de site op 20 juli ingeschreven voor de iPhone 4 .Kreeg daarna een sms bericht van t-mobile dat het leverbaar is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-08-10, 18:38
jan jan is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 4
Standaard Betekent inschrijving iPhone 4 automatisch contractverlenging?

Ik heb me via de site op 20 juli ingeschreven voor de iPhone 4 .Kreeg daarna een sms bericht van t-mobile dat het leverbaar is na 8- 10 weken.
dit is wel algemeen bekend.
Maar schertst mijn verbazing?
Ik kreeg vandaag van t-Mobile een contract voor verlenging,dat ingaat per 12 augustus .Krijg denk ik per september of oktober die iphone.
wie heeft dit ook meegemaakt?
Ik heb het geannuleerd omdat ik niet op de hoogte was dat inschrijving vanzelf contract verlenging werd.!rare praktijken .volgens t-mobile is inschrijving contract verlenging.
vraag me af wie dit ook heeft meegemaakt ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-08-10, 19:45
calanor calanor is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Somewhere
Berichten: 62
Standaard

Heb 2 weken geleden all een contract bevestiging gekregen voor de iphone 4 en die gaat ook in op 12 Augustus. Ik vind er niks fout mee, neem aan dat ik me iphone tussen nu en 6 weken krijgt.

Ben een van de vele van wie hun status nog steeds op 2 sta.
  #3  
Oud 03-08-10, 20:08
jan jan is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 4
Standaard

Is niks mis mee ,als het op de site stond dat er contractverlenging is.
Ik heb daar niks van gezien.Lijkt mij de normaalste zaak dat er informatie gegeven wordt.
ieder ander kan dus mijn telefoonnummer intikken op die site en ik zit dan vast aan een abonnement voor 2 jaar .
blijkbaar kan dat allemaal
  #4  
Oud 03-08-10, 20:19
calanor calanor is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Somewhere
Berichten: 62
Standaard

Was je contract all afgelopen ?, bij mij was het wel zo, en het leek me nogal logisch dat je dan een contract verlenging kreeg zodra ik de Iphone bestelde.
  #5  
Oud 03-08-10, 20:31
jan jan is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 4
Standaard

ja mijn abonnement is afgelopen,maar feit blijft dat ik er niet op gewezen wordt!
blijkbaar vind je het geen probleem !ik ben er eigenlijk principieel op tegen dat dat gebeurd is.Zal toch wel eindigen met een t-mobile abonnement!Je lokt iedereen om inte schrijven en zonder waarschuwing krijg je een contract!
maarja door te annuleren ben ik dus van dat lijstje af.
gelukkig bij A-mac ook ingeschreven
  #6  
Oud 03-08-10, 20:40
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Bij mij ook.

Mijn huidige contract loopt op 19 november 2010 af, kon dus vanaf 19 juli verlengen. Een dag voor de voorinschrijvingsdag .
Contract ontvangen, gaat deze pas op 19 december 2010 in. Ik gebeld, gaf die dame aan dat dit komt omdat de iPhone een levertijd heeft van 10 weken, vandaar (19 december is meer dan 10 weken, maar goed)

Krijg ik toch uiteindelijk de iPhone 4 morgen geleverd, dat zijn 4 werkdagen en geen 10 weken.

Dus waarom ze die datum hebben veranderd weet ik niet. Logische reden voor mij is dat ik dan weer een maand langer klant ben bij hun en dus niet de lange levertijd.
  #7  
Oud 03-08-10, 20:45
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Topictitel gewijzigd voor de duidelijkheid.
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #8  
Oud 03-08-10, 20:55
jan jan is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 4
Standaard

Dragon:voor jou pakt het dan erg goed uit en uit je verhaal te lezen vind je het denk ik geen probleem?
we willen blijkbaar die iphone graag hebben en dus maakt het niet uit wat t-mobile doet!
  #9  
Oud 04-08-10, 01:43
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik snap het probleem nou niet echt hoor. De iPhone wordt alleen maar verkocht in combinatie met een contract (of je nou een nieuwe klant bent, of een bestaande klant (= verlenging)). Je maakt verder ook een grote fout:

Je bestelt niet de iPhone, met daarbij een abonnement.
Nee, je bestelt een abonnement en daarbij kan je een telefoon kiezen (in dit geval dus de iPhone 3GS of iPhone 4).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk bericht
Bij mij ook.

Mijn huidige contract loopt op 19 november 2010 af, kon dus vanaf 19 juli verlengen. Een dag voor de voorinschrijvingsdag .
Contract ontvangen, gaat deze pas op 19 december 2010 in. Ik gebeld, gaf die dame aan dat dit komt omdat de iPhone een levertijd heeft van 10 weken, vandaar (19 december is meer dan 10 weken, maar goed)

Krijg ik toch uiteindelijk de iPhone 4 morgen geleverd, dat zijn 4 werkdagen en geen 10 weken.

Dus waarom ze die datum hebben veranderd weet ik niet. Logische reden voor mij is dat ik dan weer een maand langer klant ben bij hun en dus niet de lange levertijd.
Daarvoor moet je even bellen en gewoon zeggen dat je wilt dat het nu ingaat, en niet pas in december.
  #10  
Oud 04-08-10, 02:07
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan Bekijk bericht
Is niks mis mee ,als het op de site stond dat er contractverlenging is.
Ik heb daar niks van gezien.Lijkt mij de normaalste zaak dat er informatie gegeven wordt.
ieder ander kan dus mijn telefoonnummer intikken op die site en ik zit dan vast aan een abonnement voor 2 jaar .
blijkbaar kan dat allemaal
Nee?

Verlengen doe je via my t-mobile.

Je kon wel de 20ste je nr en persoonlijke informatie achter laten maar dan werd je terug gebeld.. Dus alleen als iemand jouw telefoon had dan kon hij je contract verlengen.

Maar volgens mij kun je je bestelling ook weer zo annuleren.
  #11  
Oud 04-08-10, 12:08
barbiebien barbiebien is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

ik had 20 juli een pre-order gedaan en mijn contract was al afgelopen en mijn verlenging ging meteen in. Ik heb deze geannuleerd omdat ik een blackberry heb en dat 2 maanden niet op internet kan en wel betaalde voor een i-300 abbo. Ze kregen het niet goed dus ik heb nu een reservering gemaakt in een shop
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat betekent dit? ReneJongsma Archief 1 13-10-10 18:41
wat betekent dit? MCMRTN Jailbreak 3 15-06-10 20:47
Bij contractverlenging toch eerder je Iphone abbonoment in laten gaan. sweetysven Odido (T-Mobile) 14 31-10-08 14:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:25.