//

Iphone 4 + I150 besteld bij meerdere bedrijven

Iphone 4 + I150 besteld bij meerdere bedrijven discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals jullie aan de titel kunnen zien heb ik een vraag wat betreft het bestellen bij meerdere bedrijven. Om mijn kansen te vergroten. Op dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-08-10, 19:58
meef meef is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Puth
Berichten: 15
Standaard Iphone 4 + I150 besteld bij meerdere bedrijven

Zoals jullie aan de titel kunnen zien heb ik een vraag wat betreft het bestellen bij meerdere bedrijven. Om mijn kansen te vergroten.

Op dit moment heb ik:

1 bestelling bij Ritel staan (wel betaald)
*zouden deze week nieuwe iphones binnen krijgen

1 bestelling bij phoneshop staan (niet betaald -> onder rembours)
*in behandeling bij provider

1 bestelling bij phonehouse staan (niet betaald -> onder rembours)
*nog niets over bekend

1 reservering bij een tmobile-shop
*dit zal verder geen gevolgen hebben als ik hier niet op in ga.

Ik heb overal een nieuwe contract aangevraagd (dus ook nummerbehoud en bankrekening-nummer opgegeven etc.).

Mijn idee was, zodra 1 bedrijf opbelt voor een leveringsafspraak dat ik de andere 2/3 cancel.

Gaan deze bestellingen eventueel langs elkaar doorlopen bij t-mobile? Woren er misschien 3 contracten afgesloten? En wat voor gevolgen kan dat hebben?

Groet,

Ward Mevis
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-08-10, 20:08
philippefeij philippefeij is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 48
Standaard

Haha dat is lef hebben.. maar moet eerlijk bekennen dat ik er zelf over heb nagedacht, maar bewust niet heb gedaan uit angst om straks met 3 iPhones + abonnementen.

Er bestaat wel een wet waarin staat dat je je mag bedenken en de "deal" ongedaan mag maken, maar dat dit in de praktijk zonder slag of stoot zal verlopen, betwijfel ik ten zeerste.

Groeten!
  #3  
Oud 04-08-10, 20:10
MethosNL MethosNL is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 54
Standaard

Of ze cancellen ze allemaal omdat ze dubbel komen in het systeem bij t-mobile, kunnen ze ook denken gevalletje fraude, iemand probeert gewoon veel abbonementen af te sluiten....
  #4  
Oud 04-08-10, 20:38
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Het is gewoon toegestaan om meerdere abonnementen bij een provider te hebben. Ik zelf heb er een paar jaar geleden 3 gehad bij T-Mobile. Als ik morgen naar de shop ga en nog 2 iPhones met abonnement wil halen zullen ze hier over niet moeilijk doen. Ook als ik de een bij de shop van T-Mobile aanvraag en de ander bij bijvoorbeeld de Belcompany is dit geen probleem.

De kans bestaat wel dat er verwarring ontstaat omdat er nummerbehoud is aangevraagd voor alle drie de abonnementen. Een nummer op drie abonnementen gaat natuurlijk niet

Mocht je 100% duidelijkheid willen dan kan je natuurlijk altijd even bellen met T-Mobile.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee

Laatst gewijzigd door john1979; 04-08-10 om 20:49.
  #5  
Oud 04-08-10, 20:40
schmeink schmeink is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 124
Standaard

goede vraag,

niet dat ik hetzelfde heb, maar ik denk er over om mijn phoneshop aanvraag af te zeggen.
ik heb geen vertrouwen meer in een bedrijf die tot nu toe minder dan 5 iphone's heeft gekregen

ik denk dat ik morgen maar eens een aantal winkels binnenloop
  #6  
Oud 05-08-10, 11:13
salih-118 salih-118 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Je mag niet in een keer meerdere abonnementen afsluiten. behalve indien je een voorschot betaalt. Anders worden de overige abonnementen afgewezen. In totaal mag een klant 5 abonnementen hebben (echter dien je dus of een voorschot te betalen of wachten tot 3 facturen betaald zijn end an pas een nieuw abonnement erbij nemen)
  #7  
Oud 05-08-10, 11:52
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door salih-118 Bekijk bericht
Je mag niet in een keer meerdere abonnementen afsluiten. behalve indien je een voorschot betaalt. Anders worden de overige abonnementen afgewezen. In totaal mag een klant 5 abonnementen hebben (echter dien je dus of een voorschot te betalen of wachten tot 3 facturen betaald zijn end an pas een nieuw abonnement erbij nemen)
Dit geld volgens mij alleen voor nieuwe klanten. Huidige klanten hebben ze immers al een historie van.

Aangezien de TS geen huidige klant is (ga ik vanuit van wegen aanvraag nummerbehoud oude nummer) heb je hier inderdaad wel een punt.
  #8  
Oud 05-08-10, 11:52
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Ik denk dat het beter was om deze vraag hier eerst te stellen en dan pas bij al die winkels gaan reserveren?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 besteld bij Vodafone Shop. Wat is jou gratis product op de orderbevestiging? Leonk Vodafone 0 11-01-11 12:54
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen spiner iPad algemeen 162 03-09-10 19:54
iPhone: Iphone 3Gs besteld bij tmobile (25-2-2010) firmware ? tcc1999 Jailbreak 17 26-02-10 19:34
Applicaties voor bedrijven met meerdere iPhones. Jacoke iPhone Apps 0 28-01-10 12:33
Oude iphone 16gb. Besteld bij deze??? carneirodesign Koopinformatie Nederland 0 31-07-08 13:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.