iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Abon verlengen bij T-mobile wat kan de ik? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/67085-abon-verlengen-t-mobile-de.html)

iPieter 05-08-10 16:40

Abon verlengen bij T-mobile wat kan de ik?
 
Ik hou 't simpel;
Ik heb nu een Nokia E51 abonn T-mobile loopt af op 22-11-2010.

Ik wil een Iphone4 met 150 min Iphone abonn bij T-mobile.

Als ik vandaag naar de winkel ga om het abonn te verlengen:
1 Krijg ik de Iphone meteen al mee? (mits op voorraad)

Als ik de Iphone al mee krijg:
2 Wat kan ik met de Iphone 4, met mn oude simkaart, zonder mega kosten te maken? (bellen/internet/GS3/roaming...?)

3 Ik hoor over microsim, krijg je die meteen met de Iphone 4?

onny0808 05-08-10 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPieter (Bericht 517734)
Ik hou 't simpel;
Ik heb nu een Nokia E51 abonn T-mobile loopt af op 22-11-2010.

Ik wil een Iphone4 met 150 min Iphone abonn bij T-mobile.

Als ik vandaag naar de winkel ga om het abonn te verlengen:
1 Krijg ik de Iphone meteen al mee? (mits op voorraad)

Als ik de Iphone al mee krijg:
2 Wat kan ik met de Iphone 4, met mn oude simkaart, zonder mega kosten te maken? (bellen/internet/GS3/roaming...?)

3 Ik hoor over microsim, krijg je die meteen met de Iphone 4?

Je abo, kun je zonder extra kosten, 4 mnd van te voren verlengen.
1. mits voorradig, krijg je het direct mee
2. & 3. in de iPhone 4 past je oude simkaart niet, die wordt direct vervangen door een microsim en geactiveerd, je oude simkaart is daarna niet meer te gebruiken.

Suc6 en alvast veel plezier met je iPhone!!!!!!

iPieter 05-08-10 18:24

Maar ja wat kan ik met de nieuwe Iphone icm mn oude sim?
(dus van nu aug t/m nov). Alleen bellen en op een netwerk?

De Generaal 05-08-10 18:37

Ik raad je af om met een simkaart/abonnement zonder data abo er bij te werken. De iPhone verbruikt op enorm veel manieren internet en mijn ervaring leert dat je erg snel kosten buiten je abonnement zult gaan maken. Als je verstandig bent verleng je je abo met een iPhone, maar neem je de iPhone pas in ontvangst in november.

onny0808 05-08-10 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPieter (Bericht 517983)
Maar ja wat kan ik met de nieuwe Iphone icm mn oude sim?
(dus van nu aug t/m nov). Alleen bellen en op een netwerk?

Je oude sim is dan niet meer bruikbaar, omdat je een micro sim krijgt die voor je iPhone geactiveerd wordt. Je huidige abo wordt dan per direct omgezet in een i150, je kunt dan direct optimaal gebruik maken van je iPhone.

iPieter 05-08-10 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door onny0808 (Bericht 518010)
Je oude sim is dan niet meer bruikbaar, omdat je een micro sim krijgt die voor je iPhone geactiveerd wordt. Je huidige abo wordt dan per direct omgezet in een i150, je kunt dan direct optimaal gebruik maken van je iPhone.

Ow dus ik begrijp van Onny dat het abonnement i150 meteen ingaat zodra ik de nieuwe IPhone4 in huis heb...

onny0808 05-08-10 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPieter (Bericht 518043)
Ow dus ik begrijp van Onny dat het abonnement i150 meteen ingaat zodra ik de nieuwe IPhone4 in huis heb...

Yep, bij aanschaf van een iPhone kun je je huidige abo direct omzetten in een i-abo. Spreek uit ervaring, had hetzelfde gedaan bij aanschaf van mijn 1e iPhone in een t-mobile shop.

PS. zou er wel voor kiezen om de i-abo direct in te laten gaan, omdat zoals "De Generaal" het al aangaf je anders extra kosten maakt door het (ongemerkte) internetgebruik van je iPhone.

iPieter 06-08-10 11:55

Onny en DeGeneraal, Bedankt voor de antwoorden. :cool:
Ik ga eens bij de T-Mobile zaak langs binnenkort.
En dan maar hopen dat de levertijd niet ECHT 8-10 weken duurt. (dat is vanaf nu gerekend tusssen de 1 tot 14 oktober 2010).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:19.