Visual Voicemail instellingen vallen steeds weg

Visual Voicemail instellingen vallen steeds weg discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met Visual Voicemail . Het werkt op zich prima, alleen vallen de instellingen van password en begroeting steeds weg. Dat gebeurt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 5 August 2010, 23:23
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 5.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi +4G 64GB (Zwart) [FW: 5.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 13 July 2010
Locatie: Son en Breugel
Berichten: 41
Standaard Visual Voicemail instellingen vallen steeds weg

Ik heb een probleem met Visual Voicemail.
Het werkt op zich prima, alleen vallen de instellingen van password en begroeting steeds weg.

Dat gebeurt in ieder geval wanneer ik de iPhone uit en aanzet, maar soms ook tussendoor.

Ik krijg dan bij aanklikken van VV het Welkomstscherm, waarin mij gevraagd wordt password en begroeting in te stellen. Als ik dat doe, dan werkt alles weer.

Heb T-Mobile al de voicemail laten resetten, maar dat heeft niet mogen baten.

Iemand soortgelijke ervaringen en wellicht d gouden tip?
__________________
Why don't they make the whole aircraft out of that Black Box Stuff...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12 August 2010, 00:34
» iPhone 5 16GB (Wit) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 July 2010
Berichten: 46
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem.
Het gebeurd bij mij bij een reboot maar ook als ik 3G aan/uit zet.
Mijn begroeting blijft wel bewaard, maar toch is het vervelend om steeds dat scherm door te lopen..
  #3  
Oud 12 August 2010, 07:34
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 5.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi +4G 64GB (Zwart) [FW: 5.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 13 July 2010
Locatie: Son en Breugel
Berichten: 41
Standaard

Hoi Rhndy,

Je zegt dat je begroeting blijft bewaard, maar hoe gaat dat dan?
  • Als ik reboot, kom ik bij het "Startscherm" van Visual Voicemail ("Configureer nu").
  • Dan moet ik een pincode instellen (2x).
  • Vervolgens kan ik kiezen tussen een Standaard of Aangepaste begroeting.
  • Standaard begroeting staat al aangevinkt.
  • Als ik aangepaste begroeting kies, kan ik niet meteen opslaan (de knop opslaan is grijs), maar moet ik eerst opnieuw opnemen/inspreken.
Wat zijn dan de stappen die jij doorloopt om je eigen (oude) bericht te handhaven/gebruiken?
  #4  
Oud 12 August 2010, 09:57
» iPhone 5 16GB (Wit) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 July 2010
Berichten: 46
Standaard

Ik heb het even wat beter bekeken, op het moment dat ik de Telefoon app sluit, is mijn voicemail weg. Ik ga dan naar configureer nu, toets 2 maal mijn toegangscode in en dan staat er bij mij standaard een vinkje bij Aangepast. Zodra ik opsla kom ik weer terug bij mijn voicemails. Die wel nog opgeslagen zijn.
  #5  
Oud 18 August 2010, 17:38
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 5.0 Beta]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 August 2010
Berichten: 4
Standaard

Hetzelfde probleem...
  #6  
Oud 18 August 2010, 21:53
CPW CPW is offline
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi + 3G 16GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 9 September 2008
Locatie: Helmond/Eelde
Berichten: 32
Standaard

Hier ook, soms wil hij de nieuwe instellingen niet eens meer opslaan. Loop toch ook binnenkort even naar binnen in de T-Mobile shop, dit hoort niet te kunnen.
  #7  
Oud 18 August 2010, 22:53
» iPhone 5 16GB (Wit) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 July 2010
Berichten: 46
Standaard

Mijn vriendin heeft dit probleem niet (3GS), ze moet morgen toch naar de T-Mobile shop omdat ze geen compensatie heeft gekregen voor die netwerkproblemen. Ze gaat het gelijk voor me navragen. als ik wat weet zal ik het hier posten
  #8  
Oud 19 August 2010, 11:21
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 5.0 Beta]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 August 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik krijg nu zelfs de verbinding niet eens meer tot stand..
Voicemail reset hielp ook al niet, ik ga vanmiddag ook even naar de T-shop.
  #9  
Oud 19 August 2010, 19:25
» iPhone 5 16GB (Wit) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 July 2010
Berichten: 46
Standaard

Mijn vriendin is vanmiddag naar de shop geweest, ze hebben mijn voicemail ge-reset, ik mocht alles opnieuw instellen maar tevergeefs.. en ik krijg die klantenservice maar niet te pakken. Ik ga eens een tweet sturen naar TMobile_webcare

EDIT:

er was iemand die iets voor mij dezelfde vraag stelde aan tmobile_webcare, hun hebben zijn voicemail gereset en gaven aan dat hij een restore moest doen.

Ik heb dit ook gedaan en bij mij werkt het nu!! de kopie kon die echter niet terugzetten, dus was wel weer een uurtje zoet met syncen en apps inloggen etc.

Laatst gewijzigd door Rhndy; 19 August 2010 om 22:34.
  #10  
Oud 23 August 2010, 17:58
» iPhone 6 Plus 128GB (Space Grijs) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 128GB (Zilver) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 19 April 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.461
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

precies hetzelfde probleem. iemand andere oplossingen?
Heb hem nog maar net een poosje en had dit al dezelfde dag dus een restore zou niet gaan helpen.
  #11  
Oud 24 August 2010, 09:59
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 8 August 2010
Berichten: 4
Standaard

ik heb exact het zelfde probleem gehad met mijn gloednieuwe iphone 4.

Ik was ook naar dew tmobile shop geweest. Maar ook daar konden ze me niet helpen.

Wat bij mij werkte was een volledig herstel van de iphone met itunes.
  #12  
Oud 25 August 2010, 01:33
» iPhone 6 Plus 128GB (Space Grijs) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 128GB (Zilver) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 19 April 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.461
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dekker7 Bekijk bericht
ik heb exact het zelfde probleem gehad met mijn gloednieuwe iphone 4.

Ik was ook naar dew tmobile shop geweest. Maar ook daar konden ze me niet helpen.

Wat bij mij werkte was een volledig herstel van de iphone met itunes.
had ja daarna je reservekopie teruggezet?
werkt hij nu nog steeds, ook als je hem opnieuw aan en uit zet?
  #13  
Oud 25 August 2010, 11:37
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 8 August 2010
Berichten: 4
Standaard

Ja hij werkt ook als ik mijn tel opnieuw opstart. Geloof mij dit is de oplossing. Ik heb het gedaan zonder mijn reserve kopie terug te zetten. Of het met je reservekopie lukt zul je moeten proberen.
  #14  
Oud 26 August 2010, 02:35
» iPhone X 256GB (Zilver) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Zilver) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» macOS
 
Geregistreerd: 5 August 2010
Berichten: 179
Standaard

Nou, ik dus ook maar de telefoon helemaal hersteld.... wat een penswerk zeg.... maar zoals het er nu naar uit ziet, werkt de visual voicemail prima.
  #15  
Oud 27 August 2010, 10:24
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi + 3G 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 August 2010
Berichten: 31
Standaard

Ook hier dit probleem. Net alles teruggezet (met reservekopie), maar helaas is het probleem er nog steeds.

Wat gebeurt er als je geen reservekopie terugzet (en hem dus feitelijk als nieuwe iPhone configureert)? Dan ben je alles kwijt toch?
Hoe hebben jullie dit opgelost?
  #16  
Oud 27 August 2010, 11:29
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 4 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.4]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 13 August 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 59
Standaard

De problemen met de visual voicemail, is dit alleen als je alle instellingen en bestanden hebt overgezet van een bestaande 3G(S) (als dat al mogelijk is), of doet dit probleem zich ook voor als je met een schoon toestel begint? En kan het iets te maken hebben met software versie en/of jailbreak?
  #17  
Oud 27 August 2010, 12:45
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi + 3G 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 August 2010
Berichten: 31
Standaard

Ik heb een helemaal schoon toestel. Net een week in huis, geen jailbreak etc. Laatste versie firmware. Heeft het een aantal dagen goed gedaan, en sinds vandaag is het mis.

Tmob ook al gebeld, voicemail gereset. Leek goed te gaan, maar toen had ik eerst helemaal geen VM meer, toen de ' oude' Tmob VM, en toen wel weer VVM, maar zonder boodschap. En nu weer elke keer de vraag om VVM te configureren.

Ga toch maar even proberen te herstellen zonder reservekopie.
  #18  
Oud 27 August 2010, 13:11
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 4 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.4]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 13 August 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie75 Bekijk bericht
Ik heb een helemaal schoon toestel. Net een week in huis, geen jailbreak etc. Laatste versie firmware. Heeft het een aantal dagen goed gedaan, en sinds vandaag is het mis.

Tmob ook al gebeld, voicemail gereset. Leek goed te gaan, maar toen had ik eerst helemaal geen VM meer, toen de ' oude' Tmob VM, en toen wel weer VVM, maar zonder boodschap. En nu weer elke keer de vraag om VVM te configureren.

Ga toch maar even proberen te herstellen zonder reservekopie.
Klinkt alsof T-mobile (of Apple) aan de bak moet om eea op te lossen
  #19  
Oud 27 August 2010, 13:23
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi + 3G 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 August 2010
Berichten: 31
Standaard

Durfde uiteindelijk toch niet te herstellen zonder reservekopie (heb nl. geen idee wat er dan gebeurt; blijven alle apps b.v. beschikbaar?). Maar nu werkt het dus nog steeds niet..... Ook mijn aangepaste begroeting hoor ik nu niet meer, alleen de standaard Tmob mevrouw...

Ik wacht maar even af waar Tmnob mee gaat komen!
  #20  
Oud 27 August 2010, 21:57
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 27 August 2010
Berichten: 2
Standaard Eenvoudig

Ik had precies hetzelfde probleem. De oplossing bleek eenvoudig. Alleen een herstel van alle instellingen was voldoende. Ga naar: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel alle instellingen. Er worden geen belangrijke zaken gereset, in mijn geval slechts de helderheid van het scherm. Sindsdien onthoudt VVM alles.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
voicemail uitschakelen en instellen op Visual Voicemail sporting65 iPhone algemeen 11 15 October 2010 21:05
Visual Voicemail Instellingen Nslothouwer Overige providers Nederland 15 24 January 2010 22:58
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak mac-fan T-Mobile 2 12 November 2009 21:36
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable oscar T-Mobile 2 4 September 2008 21:53
Update naar 2.0.1 en weg visual voicemail mdiersma2 T-Mobile 24 13 August 2008 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:13.