//

Geen 3g connectie

Geen 3g connectie discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mijn vriendin haar iphone 3gs heeft gewoon onbeprerkt internet in haar bundel zitten (i150) alleen kan nergens een connectie maken naar internet. Terwijl de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-08-10, 18:33
jeroenbr jeroenbr is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 18
Standaard Geen 3g connectie

Hallo mijn vriendin haar iphone 3gs heeft gewoon onbeprerkt internet in haar bundel zitten (i150) alleen kan nergens een connectie maken naar internet. Terwijl de 3G logotje er wel gewoon staat.

Haar telefoon was gejailbreaked geweest maar nu niet meer. Hij is nu nog wel "half" gejailbreaked maar cydia staat er niet meer op.

Weet iemand een oplossing hiervoor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-08-10, 18:35
slikie slikie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Dan zal ik als ik jullie was de telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen via itunes. Ben je meteen van alle troep af, en je internet zal het waarschijnlijk meteen na de backup het weer doen.
  #3  
Oud 06-08-10, 18:38
jeroenbr jeroenbr is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slikie Bekijk bericht
Dan zal ik als ik jullie was de telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen via itunes. Ben je meteen van alle troep af, en je internet zal het waarschijnlijk meteen na de backup het weer doen.
Hoe sla je dan wel alles op qua contacten enzo? Dat terug zetten heb ik dus gedaan alleen dan kwam een deel van die jailbreak ook terug. zoals een achtergrond op de iconen pagina, de t-mobile carreer stond er niet maar haar naam, baterij in procenten enzo. Je kent het wel ... Een reserve kopie veroorzaakte dit dus. Ook wil ze niet dat alle smsjes kwijt zijn, die kan je met geen mogelijke manier los van alles opslaan.
  #4  
Oud 06-08-10, 18:55
slikie slikie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroenbr Bekijk bericht
Hoe sla je dan wel alles op qua contacten enzo? Dat terug zetten heb ik dus gedaan alleen dan kwam een deel van die jailbreak ook terug. zoals een achtergrond op de iconen pagina, de t-mobile carreer stond er niet maar haar naam, baterij in procenten enzo. Je kent het wel ... Een reserve kopie veroorzaakte dit dus. Ook wil ze niet dat alle smsjes kwijt zijn, die kan je met geen mogelijke manier los van alles opslaan.
Probeer anders op de iphone:

Instellingen -> Algemeen -> Netwerk.

Kijk dan of 3g ingeschakeld staat, mobiele date ingeschakeld staat en of dataroaming aan staat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen connectie met pc jarrieknarrie iPhone algemeen 0 17-08-10 13:26
Men Iphone kan geen connectie maken met de pc en ik krijg geen laadindicatie davidvanh iPhone algemeen 7 02-08-09 14:58
geen internet connectie remixed iPhone algemeen 4 26-11-08 18:11
iPhone: geen connectie met itunes Yannickb Jailbreak 6 27-08-08 19:57
Geen USB connectie wouternoordink Unlock [archief] 13 20-06-08 16:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:59.