iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   IPhone 4 met een relax abbo? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/67277-iphone-4-relax-abbo.html)

damian4life 06-08-10 18:54

IPhone 4 met een relax abbo?
 
Zijn er mensen die een relax abbo hebben genomen in combinatie met een iphone 4?
maar dan wel in een winkel gekocht? want online kan het bijna overal.
bij telefoonkopen.nl beweren ze namelijk dat dat niet mag?

heb het vandaag ervaren namelijk.

Aartmans 06-08-10 21:43

Ik ben woensdag bij t-mobile winkel geweest en die zijden ook dat ze voor de iphone4 alleen een I abbo hebben. dus de i150 bv

tomtom 06-08-10 21:53

Op de website van T-mobile (en tPH) staat toch echt ook i.c.m. een relax abbo!!

ceesboersen 06-08-10 21:57

Doen ze ook alleen niet van harte. Ik heb dit namelijk in een chat gevraagd bij t mobile en ze deden er wel vaag over maar uiteindelijk kreeg ik wel een antwoord dat het mogelijk was.

damian4life 06-08-10 22:00

jah maar volgens mij doen ze het in de winkel niet??
daarom wil ik hier wel eens antwoord op haha....

vandaag was ik even naar zwolle gereden vanuit utrecht. na een tip van iemand hier..
ik naar telefoonkopen.nl en dacht daar mijn iphone 32 gb op te halen, vooraf gebelt en hij vertelde me dat je wel een relaxabbo kan nemen, maar dan eerst afsluiten met een iphone abbo. en dan omzetten naar een relax.

ik daar aangekomen, nou zaten toh teveel haken en ogen aan...
je moet dan wel een relaxabbo nemen, met dezelfde waarde (hebben ze het wel over de belbundel) jahh dan zou ik 65 euro per maand betalen.

en daar vertelde ze dat het absoluut niet mag om met een relax aan te bieden.

dus ik zonder iphone weer retour ;(

verkoper had me een beetje verkeerd voorgelicht, gaf ie ook toe :(
en ik 220 km benzine weg.. hahaha

Lapje85 06-08-10 22:12

Ik heb zelf ook een iPhone 4 met RelaxOnline 35 + W&W plus besteld. Dit heb ik gedaan via de telefonische dienst van T-mobile dus het is wel degelijk mogelijk.

damian4life 06-08-10 22:27

jah ik heb hem nu ook in bestelling staan via de phonehouse, maar als je de levertijden leest.

en als je dan leest dat ze vandaag op veel plaatsen zo af te halen zijn.

dan stel ik de vraag anders...

waar is ie dan met een relax abbo morgen (volgende week) af te halen?

I Xyzyx I 06-08-10 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door damian4life (Bericht 520113)
jah ik heb hem nu ook in bestelling staan via de phonehouse, maar als je de levertijden leest.

en als je dan leest dat ze vandaag op veel plaatsen zo af te halen zijn.

dan stel ik de vraag anders...

waar is ie dan met een relax abbo morgen (volgende week) af te halen?



Nergens.. Of met HEEEEEEEEEEL veel geluk bij een zeer onbekende shop die nog 1 heeft liggen.

Jurf 06-08-10 23:38

Bij de T-mobile shop kan je ook gewoon met een Relax abbo....
Ik heb er gister nog naar gevraagd ..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:24.