iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Early Renewal bij Belcompany? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/67286-early-renewal-belcompany.html)

Devinco 06-08-10 20:42

Early Renewal bij Belcompany?
 
Afgelopen dagen lees ik steeds vaker dat bijvoorbeeld Belcompany, in tegenstelling dat T-Mobile, wel een voorraadje iPhones 4 heeft.

Ik heb een iPhone 4 gereserveerd bij een T-shop met een Early Renewal. Nu is mijn vraag of een Early Renewal alleen via een T-Shop moet gedaan worden of kan dit ook bijvoorbeeld bij een Belcompany?

Alvast bedankt.

koen2709 06-08-10 21:43

Ja dat heb ik ook gedaan hier in hellevoet krijgen ze regelmatig vooradjes binnen maar alleen 16 gigs (in hellevoetsluis)

Devinco 06-08-10 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koen2709 (Bericht 520042)
Ja dat heb ik ook gedaan hier in hellevoet krijgen ze regelmatig vooradjes binnen maar alleen 16 gigs (in hellevoetsluis)

Dus jij hebt gewoon een Early Renewal via Belcompany gedaan?

marcoryn 06-08-10 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Devinco (Bericht 520068)
Dus jij hebt gewoon een Early Renewal via Belcompany gedaan?

Ik in Lisse.. Geen probleem, 4 maanden van te voren af te sluiten (in tegenstelling tot de 3 maanden die TMobile verkondigd bij verlening Belcompany).

Devinco 07-08-10 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn (Bericht 520106)
Ik in Lisse.. Geen probleem, 4 maanden van te voren af te sluiten (in tegenstelling tot de 3 maanden die TMobile verkondigd bij verlening Belcompany).

Ik heb het echt over een early renewal, want ik moet nog iets langer wachten dan vier maanden.

Dus is het mogelijk om een early renewal via een andere telecomshop, dan de t-mobile winkels, aan te vragen? Bijvoorbeeld bij een Belcompany.

alvani 07-08-10 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Devinco (Bericht 520704)
Ik heb het echt over een early renewal, want ik moet nog iets langer wachten dan vier maanden.

Dus is het mogelijk om een early renewal via een andere telecomshop, dan de t-mobile winkels, aan te vragen? Bijvoorbeeld bij een Belcompany.

Volgens mij is een early renewal alleen maar mogelijk via T-Mobile zelf. (klantenservice of eventueel T-shop)

lillith 07-08-10 17:28

sterker nog, alleen via de klantenservice, niet eens in de shop (werd mij verteld door een medewerker van de klantenservice)

Linqed 07-08-10 17:36

Ik vind het sowieso slecht dat ze early renewal's toestaan voor de iPhone 4 terwijl ze niet eens voorraad genoeg hebben om de klanten die wel recht hebben op verlenging te bedienen...

Devinco 07-08-10 17:41

Heb het bij een winkel van Belcompany gevraagd en hij zij dat het inderdaad niet kon.

Dat word dus gewoon rustig afwachten tot dat de T-Shop belt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:23.