//

slechte ontvangst 3gs met software 4.0.1

slechte ontvangst 3gs met software 4.0.1 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb na update 4.0.2 in Haarlem heel vaak geen service, of 3g valt weg, ik kan niet bellen en niet gebeld worden. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 31-08-10, 14:35
lvt lvt is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik heb na update 4.0.2 in Haarlem heel vaak geen service, of 3g valt weg, ik kan niet bellen en niet gebeld worden. Ik heb nu ook geen bereik meer op plaatsen waar voor de update prima bereik was (zoals op mijn werk en thuis). Tijdens vakantie in Denemarken had ik in Odense voor een deel geen service, onderweg viel de verbinding ook vaak uit (Groningen!!!). M'n Iphone is nu ook veel trager dan voor de update. Als ik 3g uitzet kan ik wel weer bellen en gebeld worden, dat is tenminste iets. T-mobile herkent de klachten maar zegt niets te kunnen doen, en geeft de schuld aan Apple. Op het apple-forum staan heel veel vergelijkbare klachten van 3gs-gebruikers na update.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 01-09-10, 17:11
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Ook ik heb sinds de update naar 4.0.1 vaak geen of slecht bereik met vodafone. Was altijd veel beter dan T-Mobile. Nu niet meer dus. Ik denk dat het aan de iPhone ligt en niet aan de provider. We hebben nu er allemaal last van ongeacht welke provider je gebruikt.

Laatst gewijzigd door wil; 01-09-10 om 17:14. Reden: Typefout
  #23  
Oud 05-09-10, 15:29
its_us its_us is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Bij mij valt de verbinding ook vaak weg of krijg een melding van geen netwerk ! (sluit of instellingen)

Al diverse malen t-mobile gemaild en krijg niet eens een mail of antwoord terug. Erg slecht vindt ik.
Nu is het zo dat als ik bij het raam sta of in de woonkamer zit ik geen bereik heb. Sta ik achter in de tuin heb ik 3G netwerk. Voor het huis niet. Sta ik in het centrum geen 3G terwijl de mast dan juist dichterbij staat volgens de dekkingskaart. Het schijnt dat de dekking met 3G maar een zoveel aantal meters is. Het lijkt mij als ze een abbo adviseren met internet en je vraagt of de dekking goed is (antwoordt was uitstekend volgens tmob verkoper) dat het dan ook werkt. Nu wel Wi-Fi thuis dus dat is niet zo'n ramp maar goed je betaald er wel voor.
Hoop iig snel dat ze de dekking op orde krijgen hier in de buurt.

Oh ja van ellende 4.02 er maar op gezet want 4.01 met jailbreak alleen maar slecht ontvangst. Partner met 4.02 zonder JB minder last van bereik problemen.

Zo snel 4.1 met JB erop
  #24  
Oud 06-09-10, 16:36
harleysat harleysat is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

Hopelijk komen ze snel met een update die dit probleem gaat verhelpen.
Als ik 3G inschakelt valt het bereik weg. (KPN netwerk in de randstad)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3Gs zeer slechte ontvangst blijft na vervanging speakerdock, wat nu?? tobe66 iPhone algemeen 0 19-10-10 18:47
Slechte tot geen ontvangst met 3gs door 3G Smartienator Odido (T-Mobile) 1 30-08-10 13:58
slechte ontvangst 3GS tov 3G on7stv iPhone algemeen 2 28-06-09 11:32
geen ontvangst met slechte weer mamutskywalker Odido (T-Mobile) 3 25-08-08 18:54
Slechte ontvangst met Simfreer? Marieke2701 Unlock [archief] 23 25-01-08 09:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:37.