//

geen bereik wel wifi op de camping maar doet het niet

geen bereik wel wifi op de camping maar doet het niet discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik zit op terschelling en heb geen bereik om te bellen maar heb wel wifi op de camping hij geeft gewoon bereik aan en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-08-10, 22:22
linwhaa linwhaa is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: groningen
Berichten: 28
Standaard geen bereik wel Wi-Fi op de camping maar doet het niet

hallo ik zit op terschelling en heb geen bereik om te bellen maar heb wel Wi-Fi op de camping hij geeft gewoon bereik aan en ben ingelogt maar ik kom niet op internet erg iritant wie weet hoe dit kan of verholpen kan worden heb je bereik nodig om Wi-Fi het te laten doen ?

wie helpt mij want nu kan ik helemaal niks met me iphone
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-08-10, 01:27
Peter_1's schermafbeelding
Peter_1 Peter_1 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 261
Standaard

Dan blijft er weinig meer over dan vakantie te gaan vieren, een straf...ik weet het
  #3  
Oud 08-08-10, 09:14
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Bereik en Wi-Fi hebben niks met elkaar te maken, er van uitgaande dat je met bereik het telefoonnetwerk bedoelt.

Ik ben vorig jaar op Terschelling geweest en had daar ook slecht bereik met T-Mobile. In West was het goed, daar buiten werd het snel minder. De dekking van T-Mobile is daar gewoon slecht.

Vwb je Wi-Fi: is het niet zo dat je een account moet hebben voor het betreffende netwerk? Vaak moet je dat aanvragen bij de camping-/hoteleigenaar en er voor betalen.
Tip: paviljoen Walvis net buiten West heeft(/had?) gratis Wi-Fi en bovendien hele lekkere Terschellinger koffie. Niet teveel van nemen trouwens, want dan heb je niks meer aan je telefoon
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 08-08-10, 19:56
evdpol evdpol is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 12
Standaard

nee, een open Wi-Fi netwerk op een camping heeft niets met t-mobile te maken hoor.
Wel is het zo dat sommige "Wi-Fi" verbindingen een flash vragen en laat dit nu net een probleem zijn met een niet gejailbreakte iphone
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. kevinzbg iPhone algemeen 12 15-11-14 21:23
iPhone 4 oorspeaker doet niet tijdens het gesprek, maar wel met Viber?? adempinar iPhone algemeen 0 14-04-11 23:21
Iphone werkt niet meer, maar synchronisatie doet het wel. Help? Lindajuschtel iPhone algemeen 2 23-08-10 11:01
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft cpc9280 Wi-Fi 3 10-03-10 20:38
Wel Wi-Fi inschakelen, maar verder doet het niets meer!!! Twib Archief 3 01-10-08 21:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:02.