//

Irritante melding "Geen netwerk meer" weg

Irritante melding "Geen netwerk meer" weg discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoners, Als nieuwe klant van T-Mobile heb ik vaak last van de "beloofde" slechte ontvangst. De melding "Geen netwerk meer" verschijnt dan op het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-08-10, 13:54
geulwijk geulwijk is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard Irritante melding "Geen netwerk meer" weg

Beste iPhoners,

Als nieuwe klant van T-Mobile heb ik vaak last van de "beloofde" slechte ontvangst. De melding "Geen netwerk meer" verschijnt dan op het display en blijft staan tot je op "sluit" tikt. Dit gaat de hele dag zo door en is ongelooflijk irritant.

Dat de ontvangst af en toe even wegvalt is vervelend, maar die irritante melding, hoe kan ik dat uitschakelen?

Bedankt,

Vincent
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-08-10, 13:56
Erulezz Erulezz is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 90
Standaard

Instellingen -> Aanbieders -> Op automatisch zetten.
  #3  
Oud 10-08-10, 14:02
geulwijk geulwijk is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Snel antwoord, superforum, supertelefoon, bedankt!

Ik heb je tip opgevolgd en als je niets meer hoort werkt het.

Bedankt!

Vincent
  #4  
Oud 10-08-10, 14:09
Erulezz Erulezz is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 90
Standaard

Alleen nog wel even oppassen als je aan de grens woont, dat hij niet opeens naar T-Mobile DE springt omdat hij nu op Automatisch staat.
  #5  
Oud 10-08-10, 14:10
geulwijk geulwijk is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Daar woon ik niet, maar zou je dat op kunnen lossen door data-roaming uit te schakelen?
  #6  
Oud 10-08-10, 14:16
Erulezz Erulezz is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 90
Standaard

Dan los je het gedeeltelijk op, ik zou dat standaard altijd gewoon uit schakelen. Alleen als je het nodig hebt dus weer even inschakelen.

Data-roaming uit voorkomt niet dat je nog steeds extra kosten kunt krijgen als je belt of gebeld wordt in het buitenland.
Als je bij Aanbieders dus handmatig T-Mobile NL selecteert, gaat de iPhone niet over naar het buitenlandse netwerk. Bij automatisch wel. Alleen als je handmatig een netwerk kiest, krijg je dus steeds die melding ook als je van GPRS naar 3G wisselt.

Maar daar woon je niet, dus je hoeft je daar geen zorgen over te maken.
  #7  
Oud 10-08-10, 14:21
geulwijk geulwijk is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Okee, dan vraag ik me direct iets af, maar misschien is dat iets voor een ander topic:

Hoe stel je je iPhone zo in dat je in het buitenland wel gebeld kan worden, maar voor alle andere functies geen ongemerkt gebruik wordt gemaakt van internet?
  #8  
Oud 10-08-10, 14:27
Erulezz Erulezz is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 90
Standaard

Als je data-roaming uitzet en het netwerk Automatisch kiest, dan zit je op het buitenlandse netwerk, maar kan je toestel niet ongemerkt gebruik maken van het internet.

Ik geloof dat er bij nieuwe abonnementen een blokkade zit de eerste 3 (?) maanden, dat je niet op het buitenlandse netwerk kan. Maar dit zal je even moeten navragen bij T-Mobile indien je geen verbinding kunt maken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Constant de melding: "Geen netwerk meer" M1ch3l iPhone algemeen 25 25-07-15 15:56
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 12:59
melding "Dit bericht heeft geen inhoud" kume Archief 1 21-07-10 18:34
SMS melding: "1 nieuw bericht" gaat maar niet weg Lavendula iPhone algemeen 26 03-01-09 14:17
Is er een manier om de "nieuwere versie melding 1.1.1." weg te halen? efefes Archief 12 31-07-08 13:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:57.