//

"data-only" SIM in iPhone?

"data-only" SIM in iPhone? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) "Data-Only" is waarschijnlijk niet de juiste technische term voor wat ik bedoel, maar ik weet ff niet wat het wel is. Wees vrij (moderators) om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-08-10, 15:11
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard "data-only" SIM in iPhone?

"Data-Only" is waarschijnlijk niet de juiste technische term voor wat ik bedoel, maar ik weet ff niet wat het wel is. Wees vrij (moderators) om de titel aan te passen indien nodig.

Ik vraag me dus af of SIM kaartjes die bedoeld zijn voor alleen maar data (zoals die nu voor de iPad te koop zijn, maar ook die je in dongles op je laptop kunt gebruiken) ook gewoon kunt gebruiken in de iPhone.

Mijn T-Mobile abonnement verloopt namelijk binnenkort en ik ben niet van plan bij deze waardeloze provider te blijven hangen. Ik bel echter ZEER ZELDEN. Gemiddeld zo'n twee telefoongesprekken van een minuut per maand en zelf die gesprekken vind ik overbodig. Bovendien heb ik voor "noodgevallen" altijd nog een mobieltje van het werk bij me wat ik kan gebruiken als ik eens met pech langs de weg zou belanden.

Kortom; ik wil mijn iPhone gewoon gaan/blijven gebruiken als een soort mini-iPad en heb de telefoon functionaliteit totaal niet nodig.

Kan ik een data-only kaartje aanschaffen en dit in mijn iPhone gebruiken, of gaat ´ie het niet doen als er geen telefoon-carrier beschikbaar is? Mijn iPhone is overigens via T-Mobile op legale wijze unlocked.
__________________

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
complete update cydia, blijft hangen op "reloading data" whazzzup Jailbreak apps en thema's 2 23-06-10 22:24
In eens geen "internet/email" meer,data verbinding. andre-nl Overige providers Nederland 3 30-09-09 16:06
Iphone in loop en niet te herstellen na "alle data verwijderen" tbv verkoop (HELLUP) MCNO iPhone algemeen 0 11-01-09 09:45
"Insert an unlocked and valid SIM to activate iPhone" Zwollenaar Unlock [archief] 16 16-03-08 09:22
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:12.