//

Beter ontvangst na nieuwe microsim?

Beter ontvangst na nieuwe microsim? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist alvast mijn microsim geactiveerd en in mijn tijdelijke toestel HTC Desire gedaan (mijn 3G is al een paar maanden kapot, en de 4 is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-08-10, 18:07
remcobu remcobu is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard Beter ontvangst na nieuwe microsim?

Zojuist alvast mijn microsim geactiveerd en in mijn tijdelijke toestel HTC Desire gedaan (mijn 3G is al een paar maanden kapot, en de 4 is besteld).

Wat mij opvalt is dat het bereik beter is (lijkt)!? Ik had hier altijd gprs bereik, soms zelfs geen. En nu ik de nieuwe sim erin heb gedaan, heb ik regelmatig een streepje meer bereik, vaak zelfs 3G.

Wordt ik gek, of is iemand het ook opgevallen? Kan dit uberhaupt, technisch gezien?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-08-10, 18:25
Thexia Thexia is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 29
Standaard

Naar mijn weten is dit technisch niet mogelijk omdat de antenne bepaald hoe sterk je verbinding is...
wellicht begin je van het "te lange" wachten op de iphone4 positieve gedachtes op te wekken

Het kan zijn dat er misschien eerst iets niet helemaal goed zat maar dat je dat heb opgelost door de sim-kaart eruit te halen en de nieuwe erin te steken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ontvangst nieuwe iphone 4 mvbd iPhone algemeen 2 26-02-11 22:46
Telfort shop eindhoven + nieuwe kassa = gratis microsim! dedafmonteur KPN 2 10-01-11 16:27
Hoelang duurt het nog na ontvangst microsim? Joostg Odido (T-Mobile) 2 08-08-10 19:53
Pleister voor je 4g voor een beter ontvangst nick007 Archief 2 20-07-10 14:46
[FW 2.1] Is de ontvangst beter? Bounce Odido (T-Mobile) 19 26-09-08 08:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:58.