//

Van Flex naar Relex

Van Flex naar Relex discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat vinden jullie van dit Mijn vraag aan T-mobile Geachte heer mevrouw, Onlangs heb ik mijn abonnement verlengd bij jullie en wel op 20 juli ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-08-10, 18:17
robvdk's schermafbeelding
robvdk robvdk is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 75
Standaard Van Flex naar Relex

Wat vinden jullie van dit

Mijn vraag aan T-mobile
Geachte heer mevrouw,
Onlangs heb ik mijn abonnement verlengd bij jullie en wel op 20 juli jl.
Vanuit mijn oude abonnement had ik nog ruim 50 euro beltegoed over
Nu heb ik vandaag getelefoneerd ongeveer 3 min en werd er van mijn beltegoed meer dan € 1 afgeschreven en ook bij meerder telefoontje die ik vanaf 20 juli heb gepleegd vielen mij de hoge kosten op.

Dit lijkt mij toch wel een beetje teveel van het goede.
Mijn idee is dat er mij een tarief van €0,25 word berekend ipv €0,10 zoals in de bundel staat
Mijn bundel is relex 25.
Met vriendelijke groeten,

Rob

ANTWOORD T-MOBILE
Beste heer ,

Ik bedank u voor uw e-mailbericht en geef hierop graag de volgende reactie.
Hierbij bevestig ik dat ik telefonisch contact met u heb gehad en hierin uitleg heb gegeven over het tarief dat berekend wordt voor uw Flex beltegoed. U heeft uw beltegoed behouden en kunt dit nog opmaken. Voor dit Flex beltegoed wordt een tarief berekend van 0,25 euro per minuut, het Relax tarief buiten de bundel. Uiteraard belt u binnen uw Relax bundel voor 0,13 euro per minuut.
Ik vertrouw erop u hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben geïnformeerd en wens u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV

Laatst gewijzigd door robvdk; 11-08-10 om 19:21.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tmobile Iplan of Relex met internet angelique100 Odido (T-Mobile) 3 04-03-11 19:54
3GS dataverbruik bij overgang flex naar i-abonnement Mo-phone Odido (T-Mobile) 1 30-08-10 14:00
Van i-150 naar Flex 30 en niet meer terug? basdv Odido (T-Mobile) 11 16-06-10 11:32
Ervaringen Relex abb + web en walk en Iphone robvdk Odido (T-Mobile) 6 01-02-10 20:20
Van i-150 naar Flex 30? rutgervvh Odido (T-Mobile) 6 16-11-09 19:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:40.