//

Belangrijke iphone 4 informatie gekregen via KS tmobile

Belangrijke iphone 4 informatie gekregen via KS tmobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik belde vanmiddag vanuit mijn werk de klantenservice van T-Mobile, echter belde ik in eerste instantie niet voor een vraag over mijn bestelde iphone via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-08-10, 20:49
bassie008 bassie008 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 14
Standaard Belangrijke iphone 4 informatie gekregen via KS tmobile

Ik belde vanmiddag vanuit mijn werk de klantenservice van T-Mobile, echter belde ik in eerste instantie niet voor een vraag over mijn bestelde iphone via de t shop in Hengelo.

Na mijn vraag beantwoord te hebben gekregen, vroeg ik het vrouwtje is of zij wist wanneer ik ongeveer mijn Iphone zou hebben, ik vermelde dat ik 'm 30 juli via de t shop heb besteld. De mevrouw zei dat ik vrijdag of begin volgende week de iphone 4 in m'n broekzak zou hebben, dit omdat er vandaag en morgen vele pallets vol iphones binnen zullen komen. Dit klopt want dit wordt ook vermeld door het order management op het t mobile forum. Echter gaat van alle iphones die binnen komen om en nabij 55% naar internet/telefonische bestellingen, en de overige 45% wordt verdeeld over de t shops, alle t shops krijgen dus donderdag of vrijdag een grote lading.

Zij verwachtte echter dat mensen die online of telefonisch hebben besteld problemen zullen gaan krijgen met de levering, dit omdat AMP LOGISTICS het zeer druk gaat krijgen de komende dagen, weken ivm de grote levering aan iphones. ik ben benieuwd hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen.. ik denk jullie ook.

Laatst gewijzigd door bassie008; 18-08-10 om 20:50. Reden: fout in tekst
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-10, 21:17
fgeer fgeer is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bassie008 Bekijk bericht
want dit wordt ook vermeld door het order iphones. ik ben benieuwd hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen.. ik denk jullie ook.
Mij boeit het niet zo haha, ik heb al een iPhone 4.
  #3  
Oud 18-08-10, 21:25
martinvb martinvb is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Velsen
Berichten: 30
Standaard

...en ook bedankt voor uw bijzonder zinnige bijdrage.

@bassie: Dit zelfde geluid valt ook te lezen op https://forum.iculture.nl/f18/i...-geleverd.html dus er zal wel een kern van waarheid inzitten.
  #4  
Oud 18-08-10, 21:35
Brie89 Brie89 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 29
Standaard

Ja klopt, dat topic heb ik gestart nadat ik op het t-mobile forum gevraagd had wanneer die "grote levering" dan zou komen en ze zeiden (in een PM) dat dit vóór het weekend zou zijn. Als KS dit ook bevestigt denk ik dat het nog wel eens daadwerkelijk zo zou kunnen zijn
  #5  
Oud 18-08-10, 22:07
jrepko's schermafbeelding
jrepko jrepko is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: -
Berichten: 74
Standaard

dat wordt dan nog effe wachten, die van mij moet daar ook tussen liggen. Laat ik nou net volgende week op reis moeten !!!
__________________
iPhone 6+ 64GB FW: 8.2; 2*Apple TV3; iMac 24"-3.06Mhz, 1Tb, 8GB; Timecapsel 3TB; iPad4+3G 64 GB; 2*iPhone 5S 32GB FW: 8.2; 2*iPad2 16GB
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
tmobile toestel activeren met een tmobile prepaid kaart Momentum Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 22:17
iPhone: Iphone 3gs jailbraken 16GB, belangrijke vraag phreakster Jailbreak 11 05-09-09 11:05
Nieuwe 3G iphone gekregen Iphone_belgium Chat en geruchten 4 26-04-09 23:26
Iphone vastgelopen, Belangrijke gegevens arashrsf Unlock [archief] 8 28-05-08 22:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:51.