//

Klopt de dekkingskaart van T-mobile?

Klopt de dekkingskaart van T-mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop niet dat de kaart klopt want dan zit ik mooi zonder 3G in Zaltbommel...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 22-08-10, 17:20
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Ik hoop niet dat de kaart klopt want dan zit ik mooi zonder 3G in Zaltbommel
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 23-08-10, 12:26
Corch Corch is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 179
Standaard

Bij mij valt het bereik op de iPhone 4 echt enorm tegen. Thuis valt ie regelmatig weg en en heel af en toe heb ik volledige 3G gehad maar dat was na 10 seconden weer voorbij.

Is de dekking van T-Mobile dan echt zo slecht? Of ligt het mss aan de antenne van de iPhone 4??
  #23  
Oud 23-08-10, 12:51
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Corch Bekijk bericht
Is de dekking van T-Mobile dan echt zo slecht? Of ligt het mss aan de antenne van de iPhone 4??
Ja/Nee...


Enne de dekkingskaart van T-mobile klopt geheel niet, zou binnen 3G moeten hebben thuis. Lukt mij buiten nog niet eens.
  #24  
Oud 23-08-10, 16:41
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Ik heb een tweet gestuurd naar T-Mobile, ze zeggen dat als er op de kaart staat dat er geen dekking is, dat die er dan ook echt niet is. De kaart is up-to-date zeggen ze...
  #25  
Oud 25-08-10, 07:55
jefjef jefjef is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Achterhoek
Berichten: 48
Standaard

Zou je ook informatie kunnen geven over 7076? Ondanks dat we 2km van een mast zitten is het ontvangst bar slecht



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hcblids Bekijk bericht
Bij T-Mobile Beheer

Op 3742 staat 1 aan de tromplaan met 1800 MHz en Egsm 900 MHz en in 27-08-2009 uitgebreid met 3G/Hsdpa

Gsm, Gprs dekking is goed binnen en buiten
Hsdpa dekking op 3742 is goed
Hsdpa dekking is nog niet goed in heel baarn, de verbetering komt binnen 1 a 2 maanden


Op 3851 is Gsm, Gprs dekking goed binnen en buiten
3G/Hsdpa is goed binnen en buiten bij het station, meer ermelo in alleen buiten goed soms zelfs matig, komt verlopig geen verbetering

Op 3852 is Gsm, Gprs dekking goed buiten tot matig, binnen matig tot slecht, woord binnen een 1 maand verbeterd
3G/Hsdpa is matig, slecht tot helemaal niet buiten, binnen slecht tot helemaal niet, woord binnen een 1 maand verbeterd

Op 3853 is Gsm, Gprs dekking goed binnen en buiten
3G/Hsdpa is goed binnen en buiten


Dekking 3g Ja dat geld nu, ik vind het niet helemaal kloppen
Over 3 maannden weet ik niet, lijkt mij dat het toch moet veranderen


Jij zit 1 km van de mast af, ik heb het idee dat je in een nieuw bouw huis woont, T-Mobile heeft bij jou alleen Gsm 1800MHz en komt slechter het huis in dan Egsm, Gsm 900 MHz
Op die mast zit 3G 2100 MHz en Gsm 1800 MHz, wordt binnen 2 tot 3 maanden uitgebreid met Egsm 900 wat het bereik verbeterd
  #26  
Oud 25-08-10, 08:59
4matc 4matc is offline
• iOS 7.0.4
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 15
Standaard

Ik heb afgelopen weekend een Iphone 4 aangeschaft. In huis is T-mobile een drama (postcode 3319). Als ik mijn iphone vastheb kan ik niet eens bellen. Als ik mijn Kpn sim erin doe heb ik zelfs overal in huis 3g.
Ik heb zojuist klantenservice gebeld. Men geeft aan dat er een antenne probleem is met de Iphone. Wat ik wel wist. Ik heb gevraagd welke verantwoording T-mobile
hier inneemt? Ik word straks teruggebeld, er wordt eerst intern overlegd. Ik bedoel anno 2010 moet je toch instaat om binnen te kunnen bellen. Misschien kunnen ze dat nieuwe spotje veranderen in "ik kan Hier bellen"
Ik ben benieuwd. Ja de bumper komt pas over een maand.
  #27  
Oud 29-08-10, 18:13
Pietje Bell Pietje Bell is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: almere
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar Pietje Bell
Standaard

in zuid brabant op de camping altijd belgie netwerk
  #28  
Oud 29-08-10, 21:52
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

De kaart klopt niet, in mijn regio geeft die aan dat ik 3G bereik heb maar dit is niet zo.
  #29  
Oud 30-08-10, 00:13
d.hoff's schermafbeelding
d.hoff d.hoff is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: beuningen
Berichten: 33
Stuur een bericht via MSN naar d.hoff
Standaard

Vind het zo wie zo wel zwak van t-mobile om de klanten zo in de kou te laten zitten...

Hier is de dekking ook heel slecht wat 3g bedreeft en in Deest waar ik werk is alleen het gsm netwerk redelijk, geen 3g.
Wat op de kaart van t-mobile staat klopt zeker niet, hoop dat hier wel,wat verandering inkomt...
Had toch iets meer verwacht toen ik overstapte naar t-mobile
  #30  
Oud 30-08-10, 10:48
bverp bverp is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 16
Standaard

Ik haal vandaag voor €6,95 een prepaid kaart van T-Mobile. Hiermee kan ik prima checken hoe het bereik bij mij thuis en bij mij in de regio is. Aan de dekkingskaart heb je, in mijn ogen, niet zo veel.
  #31  
Oud 03-09-10, 14:47
Blids Blids is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Nunspeet
Berichten: 36
Standaard

Sorry voor lang uitblijven van mij reactie, ik was op vakantie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wickedme Bekijk bericht
Vorig jaar bij een t-mobile winkel langsgeweest om te kijken of de dekking bij mij ok was. De kaart die t-mobile zelf heeft bleek een andere dan degene op internet en ik kreeg het advies geen abonnement te nemen.

Ik ben benieuwd hoe het nu is voor 3451ZR.

Groet,
wickedme
Gsm is goed buiten, binnen matig tot goed
3G/Hsdpa is matig buiten, binnen slecht tot helemaal niet
Mast staat 1 km van jou af, antenne's staan 1 op 120 2 op 220 op 3 op 310 graden, met een dodehoek tussen de 10 tot met 50 graden kompas gradens dus een dodehoek van 40 graden

Kpn bereik Gsm, 3G/Hsdpa buiten en binnen goed

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronald89 Bekijk bericht
@hcblids: zou je misschien voor mij ook even willen kijken voor de postcode 5575?

Ik heb daar een vakantiehuis en ben van plan om over te stappen naar een andere provider. T-Mobile heeft wel bereik hier, soms zelfs 4 streepjes maar zodra ik ga bellen valt alles weg...
Als er nu binnen korte tijd een verbetering komt kan ik gewoon bij T-Mobile blijven. Ik heb voor de rest geen problemen met het bereik alleen op postcode 5575 dus

Alsvast bedankt!
De dekking op 5575 is in het dorp en ten noorden, oosten, zuiden overal goed Gsm, 3G/Hsdpa bereik
De mast die in het dorp staat heeft de antenne's staan 1 op 90 2 op 170 3 op 350 graden, een dodehoek van 60 graden, tussen de 230 tot met 290 kompas gradens
Ten westen van het dorp al snel slecht tot helemaal geen Gsm bereik in de bossen en bij de grens buiten en binnen
Ten westen van het dorp al snel slecht tot helemaal geen 3G/Hsdpa bereik in de bossen en bij de grens buiten en binnen
Het heeft met de antenne af stelling te maken

Kpn Gsm, 3G/Hsdpa bereik is goed in het dorp, ten westen, noorden, oosten, zuiden buiten en binnen
3G/Hsdpa in de bossen matig
Vodafone Gsm bereik is goed in het dorp, ten westen, noorden, oosten, zuiden buiten en binnen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ezekiel Bekijk bericht
@hcblids thnks man gprs heb idd overal op 3742 maar hsdpa amper, heb ook problemen met de laptop en t-mobile zakelijk.

ach nog 1 a 2 mnd wachten en dan moet het beter zijn.
Ik wil wel nog is kijken voor de dekking, maar dan heb ik wel de 2 letters van je postcode nodig

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stealth0001 Bekijk bericht
Klopt ik weet ook waar de masten staan. Het valt mij op dat de schilden (2) naar het Noorden en Zuiden gericht staan. Ik denk dat onze straat, die bijna aan de buitenring van de wijk ligt, net buiten het bereik van dit schild valt. Als ik 100 meter evenwijdig aan de mast de wijk in de loop is het bereik wel goed. Ook op andere locaties in mijn gemeente (ten Noorden van de mast) heb ik prima 3g ontvangst ook in huis. Misschien een klein beetje verdraaien van het schild richting het Westen zou het probleem op kunnen lossen.
Ik heb het even voor je naar gekeken

Inderdaad de antenne's staan 1 op 50 2 op 170 3 op 300 graden, met een dodehoek van 10 graden tussen 230 tot met 240 kompas gradens, 10 graden lijkt weinig maar hoe verder weg je gaat hoe breder hij wordt

Goed bereik met Gsm en 3G/Hsdpa in jou wijk buiten en binnen
In een deel in het westen van de wijk heeft matig Gsm bereik buiten, binnen slecht tot helemaal niet
In een deel in het westen van de wijk heeft slecht 3G/Hsdpa bereik buiten, binnen helemaal niet

Kpn Gsm 3G/Hsdpa bereik is goed buiten en binnen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NGroeneveld Bekijk bericht
Ik hoop niet dat de kaart klopt want dan zit ik mooi zonder 3G in Zaltbommel
3G/Hsdpa volgens de dekkingkaart nog tot ver in Zaltbommel dit is niet zo het is nog veel slechter, bij de randen houd het al snel op

Zaltbommel 3G/Hsdpa 1 mast staat op 2,1 km 2 de staat op 2,3 km van Zaltbommel aan de noord en zuid rand en buiten Zaltbommel heb je wel goede 3G/hsdpa dekking buiten en binnen
wat meer Zaltbommel in wordt het 3G/Hsdpa bereik al snel slecht tot helemaal niet buiten en binnen
Voorlopig komt er geen verbetering

Dat is niet normaal als je in Zaltbommel woont en een iphone hebt zonder 3G
Ik zou zeggen bellen KS T-Mobile, en vragen naar een oplossing, en blijven bellen of abonnement opzeggen als ze hun belofte niet naar kunnen komen

Kpn, Vodafone hebben in Zaltbommel beide goed 3G/Hsdpa bereik buiten en binnen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jefjef Bekijk bericht
Zou je ook informatie kunnen geven over 7076? Ondanks dat we 2km van een mast zitten is het ontvangst bar slecht
Op 7076 buiten Gendringen, Ulft en andere dorpjes Gsm, 3G/Hsdpa goed buiten en binnen
In Gendringen overal Gsm, 3G/Hsdpa goed buiten en binnen
de mast in het dorp, de antenne's staan 1 op 40 2 op 160 3 op 280 kompas gradens en heeft geen dodehoek

In Ulft is niet overal goed Gsm, 3G/Hsdpa bereik dit komt door de dodehoeken bij deze antenne's
de mast in Ulft antenne's staan op 1 90 2 op 230 3 op 320 kompas gradens, deze mast heeft 2 dodehoeken 1 tussen 20 tot met 40 graden een dodehoek van 20 graden, 2 de tussen 150 tot met 170 graden ook een dodehoek van 20 graden
In de dodehoeken is geen bereik het moet van een andere mast komen die verder weg staat

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4matc Bekijk bericht
Ik heb afgelopen weekend een Iphone 4 aangeschaft. In huis is T-mobile een drama (postcode 3319). Als ik mijn iphone vastheb kan ik niet eens bellen. Als ik mijn Kpn sim erin doe heb ik zelfs overal in huis 3g.
Ik heb zojuist klantenservice gebeld. Men geeft aan dat er een antenne probleem is met de Iphone. Wat ik wel wist. Ik heb gevraagd welke verantwoording T-mobile
hier inneemt? Ik word straks teruggebeld, er wordt eerst intern overlegd. Ik bedoel anno 2010 moet je toch instaat om binnen te kunnen bellen. Misschien kunnen ze dat nieuwe spotje veranderen in "ik kan Hier bellen"
Ik ben benieuwd. Ja de bumper komt pas over een maand.
In 3319 staat 2 masten alle bij op 600 meter beide gericht op 1 op 0 2 op 120 3 op 240 kompas gradens met geen dodehoeken
Gsm, 3G/Hsdpa bereik is in wijk is overal goed buiten, binnen soms matig midden in de wijk
Kpn staat op 20 meter Gsm, 3G/Hsdpa bereik is in wijk is overal goed buiten, binnen soms matig in het westen en oosten van de wijk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d.hoff Bekijk bericht
Vind het zo wie zo wel zwak van t-mobile om de klanten zo in de kou te laten zitten...

Hier is de dekking ook heel slecht wat 3g bedreeft en in Deest waar ik werk is alleen het gsm netwerk redelijk, geen 3g.
Wat op de kaart van t-mobile staat klopt zeker niet, hoop dat hier wel,wat verandering inkomt...
Had toch iets meer verwacht toen ik overstapte naar t-mobile
In het westen van Beuningen staat een 3G/Hsdpa mast met de antenne.'s gericht op 1 60 2 op 140 3 op 260 kompas gradens, deze mast heeft 1 dodehoek 1 tussen 320 tot met 360 graden een dodehoek van 40 graden
In de dodehoeken is geen bereik het moet van een andere mast komen die verder weg staat
In Ewijk staat een 3G/Hsdpa mast gericht op 1 op 0 2 op 120 3 op 240 kompas gradens en heeft geen dodehoek
Overal Gsm, 3G/Hsdpa bereik in Ewijk en West Beuningen en de smalle rand van Oost Beuningen buiten en binnen goed
In midden Beuningen buiten matig 3G/hsdpa in Oost Beuningen slecht tot helemaal geen 3G/Hsdpa, binnen in Midden Beuningen slecht tot helemaal niet 3G/Hsdpa, in Oost Beuningen binnen helemaal geen 3G/Hsdpa

In Deest staat een 3G/Hsdpa op 4,2 km in druten
Er staan wel plannen om de mast op 2,3 km uit te breiden met 3G/Hsdpa waar nu het Gsm bereik vandaan komt
  #32  
Oud 03-09-10, 14:57
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Nistelrode
Berichten: 262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NGroeneveld Bekijk bericht
Ik heb een tweet gestuurd naar T-Mobile, ze zeggen dat als er op de kaart staat dat er geen dekking is, dat die er dan ook echt niet is. De kaart is up-to-date zeggen ze...
Nou geloof me dat de kaart niet klopt! Ik zou volgens de kaart goede dekking moeten hebben! Gecheckt in een TM Shop en na een jaar klagen geeft een vrouwtje van de HD toe dat ik toch wel erg ver van een mast af zit.

Gevolg ontbinding van het contract.

Nog even voor al die mensen die beweren dat ontvangst met de ip4 slecht is: probeer eens een andere provider!
__________________
iPhone 3G 16GB → iPhone 3GS 16GB → iPad Wi-Fi 32 GB → iPhone 4 16GB → iMac 21" → ATV 2
  #33  
Oud 03-09-10, 16:19
Blids Blids is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Nunspeet
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peernij Bekijk bericht
Nou geloof me dat de kaart niet klopt! Ik zou volgens de kaart goede dekking moeten hebben! Gecheckt in een TM Shop en na een jaar klagen geeft een vrouwtje van de HD toe dat ik toch wel erg ver van een mast af zit.

Gevolg ontbinding van het contract.

Nog even voor al die mensen die beweren dat ontvangst met de ip4 slecht is: probeer eens een andere provider!
Bij Nistelrode Staan 2 3G/Hsdpa masten 1 op 3,3 km 2 op 3,8 km van het dorp
1 mast met Gsm 1800, antenne's staan op 1 0 2 op 150 3 op 270 kompas gradens, deze mast heeft 1 dodehoek tussen 60 tot met 90 graden een dodehoek van 30 graden
Er staan wel plannen om deze mast uit te breiden met 3G/Hsdpa, dat staat niet op de dekkings kaart, T-Mobile zelf gebruikt een andere dekkings kaart bij T-Mobile Beheer

Buiten het dorp Nistelrode matig tot goed 3G/Hsdpa bereik buiten, binnen matig tot slecht bereik
In het dorp Nistelrode snel slecht tot helemaal geen 3G/Hsdpa bereik buiten, binnen snel helemaal geen 3G/Hsdpa bereik
Gsm bereik is buiten het dorp Nistelrode goed buiten en binnen
in het dorp Nistelrode goed buiten, binnen matig tot goed

Kpn, Vodafone Gsm, 3G/Hsdpa Buiten het dorp Nistelrode en in het dorp Nistelrode overal goed buiten en binnen
  #34  
Oud 03-09-10, 16:45
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Ter info: het ligt er niet altijd aan hoe ver je van een paal woont....
de T-Mobile paal staat hier zowat om de hoek op 1 km afstand. Moet ik goede dekking hebben volgens TM en hun kaart. Ze vergeten alleen dat er een heel bos tussen zit... maar dat is niet alleen bij TM hoor, ik heb 5 streepjes nog nooit op mijn mobiel zien verschijnen, ook niet van KPN en/of Vodafone en welke provider dan ook....1-2 streepjes is de max en daar zijn we al heel blij mee.....
  #35  
Oud 03-09-10, 16:49
BVGorp BVGorp is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard

@hcblids: kun je ook eens kijken voor 5981AP 3G bereik is hier erg slecht
  #36  
Oud 03-09-10, 17:25
nikkii nikkii is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hcblids Bekijk bericht
Bij T-Mobile Beheer

Op 3742 staat 1 aan de tromplaan met 1800 MHz en Egsm 900 MHz en in 27-08-2009 uitgebreid met 3G/Hsdpa

Gsm, Gprs dekking is goed binnen en buiten
Hsdpa dekking op 3742 is goed
Hsdpa dekking is nog niet goed in heel baarn, de verbetering komt binnen 1 a 2 maanden


Op 3851 is Gsm, Gprs dekking goed binnen en buiten
3G/Hsdpa is goed binnen en buiten bij het station, meer ermelo in alleen buiten goed soms zelfs matig, komt verlopig geen verbetering

Op 3852 is Gsm, Gprs dekking goed buiten tot matig, binnen matig tot slecht, woord binnen een 1 maand verbeterd
3G/Hsdpa is matig, slecht tot helemaal niet buiten, binnen slecht tot helemaal niet, woord binnen een 1 maand verbeterd

Op 3853 is Gsm, Gprs dekking goed binnen en buiten
3G/Hsdpa is goed binnen en buiten


Dekking 3g Ja dat geld nu, ik vind het niet helemaal kloppen
Over 3 maannden weet ik niet, lijkt mij dat het toch moet veranderen


Jij zit 1 km van de mast af, ik heb het idee dat je in een nieuw bouw huis woont, T-Mobile heeft bij jou alleen Gsm 1800MHz en komt slechter het huis in dan Egsm, Gsm 900 MHz
Op die mast zit 3G 2100 MHz en Gsm 1800 MHz, wordt binnen 2 tot 3 maanden uitgebreid met Egsm 900 wat het bereik verbeterd
Hallo Allemaal,

Ik ben het er niet mee eens dat de dekking rond postcode 3851 zowel binnen als buiten goed zou zijn, woon zelf in dit gebied en heb met regelmaat geen bereik of zelfs geen service, terwijl ze bij T- mobile beweren dat de mast nog geen 500 meter van mijn huis staat. Zou dus goed nadenken als je abbo bij T- mobile neemt
  #37  
Oud 04-09-10, 00:03
Blids Blids is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Nunspeet
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat Bekijk bericht
Ter info: het ligt er niet altijd aan hoe ver je van een paal woont....
de T-Mobile paal staat hier zowat om de hoek op 1 km afstand. Moet ik goede dekking hebben volgens TM en hun kaart. Ze vergeten alleen dat er een heel bos tussen zit... maar dat is niet alleen bij TM hoor, ik heb 5 streepjes nog nooit op mijn mobiel zien verschijnen, ook niet van KPN en/of Vodafone en welke provider dan ook....1-2 streepjes is de max en daar zijn we al heel blij mee.....
Ik wil wel even voor je kijken, maar heb dan wel je postcode nodig

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BVGorp Bekijk bericht
@hcblids: kun je ook eens kijken voor 5981AP 3G bereik is hier erg slecht
In het zuidwesten van panningen staat een 3G/Hsdpa mast met de antenne.'s gericht op 1 40 2 op 130 3 op 310 kompas gradens, deze mast heeft 1 dodehoek 1 tussen 180 tot met 250 graden een dodehoek van 70 graden of de dodehoek zit tussen 0 tot met 70 graden, ook een dodehoek van 70 graden, dat zal dan de slechte 3G/Hsdpa dekking verklaren, test het uit en neem dat contact op met de Ks T-Mobile
In de dodehoek is geen bereik met die mast het moet van een andere mast komen die verder weg staat

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nikkii Bekijk bericht
Hallo Allemaal,

Ik ben het er niet mee eens dat de dekking rond postcode 3851 zowel binnen als buiten goed zou zijn, woon zelf in dit gebied en heb met regelmaat geen bereik of zelfs geen service, terwijl ze bij T- mobile beweren dat de mast nog geen 500 meter van mijn huis staat. Zou dus goed nadenken als je abbo bij T- mobile neemt
1 keer is wel genoeg

Ruw gezien op 3851 is de Gsm, Gprs dekking goed bij het station en west en noord ermelo buiten en binnen, centrum en zuidoost ermelo matig tot slecht buiten, binnen centrum slecht, zuidoost ermelo slecht tot helemaal niet, door veel bos kan de dekking nog slechter uit vallen
3G/Hsdpa is goed binnen en buiten bij het station en west ermelo, meer ermelo in al snel bij het centrum slecht tot helemaal geen bereik, bij de bossen en er na slecht tot helemaal geen bereik buiten
Meer ermelo in al snel bij het centrum helemaal geen bereik, tot bij de bossen en ook er na binnen geen bereik komt verlopig geen verbetering
  #38  
Oud 06-09-10, 05:00
runner70 runner70 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 104
Standaard

zou je voor mij kunnen kijken wat de dekking is op postcode 5541 ta
  #39  
Oud 06-09-10, 07:49
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hcblids Bekijk bericht
Ik wil wel even voor je kijken, maar heb dan wel je postcode nodig
Mijn postcode is 6085 NM. En het huis ligt net in de bossen maar dat zal je op die kaart waarschijnlijk niet zien
3G heb ik nog nooit gezien op mijn phone. Gelukkig dat ik zelden op de gsm gebeld wordt want de verbinging, als hij er is, wordt steeds verbroken maar een mens heeft wat over voor een iPhone hè. Thuis gebruik ik dan maar gewoon de vaste lijn.

Laatst gewijzigd door Ashcat; 06-09-10 om 08:02.
  #40  
Oud 06-09-10, 09:12
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Nistelrode
Berichten: 262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hcblids Bekijk bericht
Bij Nistelrode Staan 2 3G/Hsdpa masten 1 op 3,3 km 2 op 3,8 km van het dorp
1 mast met Gsm 1800, antenne's staan op 1 0 2 op 150 3 op 270 kompas gradens, deze mast heeft 1 dodehoek tussen 60 tot met 90 graden een dodehoek van 30 graden
Gelukkig vertelde TM toch iets anders. Volgens TM was de mast t'e ver van ons huis (5388) en wel 6,2 km! Ik weet niet of TM het contract verbroken zou hebben op bassis van jou gegevens.

Het aantal kompas gradens zegt me niet zo veel, ik kijk alleen waar mijn verbinding goed of niet goed was. In Nistelrode, zowel binnens- als buitenshuis heb ik nog nooit 3G mogen gebruiken. Zodra ik de snelweg op kwam was de 3G verbinding in orde.

Storend is als je een voicemail krijgt ( 2 uur later) dat je een oproep gemist heb, terwijl je naast de foon zat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Factuur T-mobile klopt niet! marcelraps Odido (T-Mobile) 11 15-12-10 17:31
Klopt de indicatie levertijd bij T-mobile? domsel Koopinformatie Nederland 1 25-08-10 17:30
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit BelgianBull Jailbreak apps en thema's 3 18-03-08 09:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:51.