//

FaceTime kosten

FaceTime kosten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat heeft FaceTime met dat Brits telefoonnummer te maken?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 26-10-11, 19:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat heeft FaceTime met dat Brits telefoonnummer te maken?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 26-10-11, 19:43
Scirocco Scirocco is offline
• iOS 8.0.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 261
Standaard

Omdat volgens mij via Facetime die smsen worden verstuurd naar dat Britse nummer.

Maar ik heb Facetime uitstaan, en blijkbaar stuurt die nog steeds smsen naar dat Britse nummer.
  #23  
Oud 26-10-11, 19:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scirocco Bekijk bericht
Omdat volgens mij via Facetime die smsen worden verstuurd naar dat Britse nummer.

Maar ik heb Facetime uitstaan, en blijkbaar stuurt die nog steeds smsen naar dat Britse nummer.
OK! Als dat volgens jou zo is dan zal dat wel zo zijn. Bij mij stuurt FaceTime geen sms alleen maar videotelefonie.
  #24  
Oud 26-10-11, 19:47
Scirocco Scirocco is offline
• iOS 8.0.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 261
Standaard

Het heeft iets te maken met de activatie van Facetime.
Zie hier:

Apple rekent toch kosten voor FaceTime: activeren kost 21 eurocent - iPhone - iPhoneclub.nl
  #25  
Oud 26-10-11, 19:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scirocco Bekijk bericht
Het heeft iets te maken met de activatie van Facetime.
Zie hier:

Apple rekent toch kosten voor FaceTime: activeren kost 21 eurocent - iPhone - iPhoneclub.nl
Interessant! Ik heb daar nog niets van gemerkt.

Maar goed in de link die je zelf opgeeft staat wat er aan de hand is.
  #26  
Oud 26-10-11, 19:53
Scirocco Scirocco is offline
• iOS 8.0.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 261
Standaard

Dat weet ik, maar ik snap niet waarom hij smsen blijft verzenden, terwijl ik Facetime uit heb geschakeld op mijn iPhone.
  #27  
Oud 26-10-11, 20:17
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik snap het ook niet: ik moet FaceTime telkens opnieuw activeren* als ik van simkaart wissel (dat doe ik wel eens, om een ander telnr en abbonnent te gebruiken) en vroeg me al eens af of me dat nou elke keer zon dure sms naar het buitenland zou kosten. Toch zie ik die sms nooit gespecificeerd op m'n rekening staan. En worden die kosten ook niet aan mij verrekend. Vreemd hoor...

*ik krijg dan een melding dat de activering van FaceTimen eenmalig kosten met zich mee brengt: OK of Annuleer. Ik kies dan altijd OK want als je annuleer kiest, wordt FaceTime uitgezet...
  #28  
Oud 08-11-11, 12:14
cdhaens cdhaens is offline
• iOS 4.3.4
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scirocco Bekijk bericht
Dat weet ik, maar ik snap niet waarom hij smsen blijft verzenden, terwijl ik Facetime uit heb geschakeld op mijn iPhone.
identiek zelfde probleem hier. blijft vanzelf ook die sms en sturen terwijl ik facetime nog nooit opgezet heb. Provider (mobile vikings) hiervan op de hoogte gebracht en zij blijven volhouden: je moet facetime afzetten, terwijl ik al 87 keer gezegd heb dat dit nooit aangestaan heeft. intussen wel al een 40 keer 20 cent aangerekend, zogezegd 40 keer aan en afgezet volgens hen, ja, tuurlijk
Wat bij mij nu voorlopig de oplossing biedt is het afvinken bij beperkingen. Nu bijna 24h verder en voorlopig geen 044***** sms'jes meer vanzelf richting engeland.
  #29  
Oud 08-11-11, 12:51
rsdewit rsdewit is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: -
Berichten: 4
Standaard

ligt geloof ik ook aan het feit dat je mobiele data aan en uitzet!?
  #30  
Oud 08-11-11, 12:54
cdhaens cdhaens is offline
• iOS 4.3.4
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsdewit Bekijk bericht
ligt geloof ik ook aan het feit dat je mobiele data aan en uitzet!?
ja, dat zou best wel eens goed kunnen, maar aangezien facetime constant af staat, zou dit niet mogen he.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 november 2011 om 11:58 ----------

ik had zelfs de inderuk telkens ik netwerk verloor en terugkreeg het ook weer van dat was , hopla weeral 20 cent ..
  #31  
Oud 03-02-12, 11:00
nschelfhaut nschelfhaut is offline
• iOS 3.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 3
Standaard

Bij mij idem, ik zit al aan een rekening van meer dan 60€ omdat Facetime blijkbaar per dag een 10tal keer wil activeren. Daardoor al meer dan 100 sms naar het buitenland gezonden. Ik zou graag weten hoe ik dit kan stopzetten, want blijkbaar is Facetime afzetten niet voldoende als ik dit hier lees..
  #32  
Oud 03-02-12, 11:08
cdhaens cdhaens is offline
• iOS 4.3.4
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

je moet facetime ook afzetten bij je beperkingen (staat bij "algemeen" ). dat heeft het bij mij verholpen, ook al beweerde mijn provider (mobile vikings) dat facetime afzetten op de normale manier hielp, niet dus. had geen zin om er meer woorden aan vuil te maken dan ik gedaan had, helpt toch niks bij die mannen. soit, dat is de oplossing.
  #33  
Oud 03-02-12, 11:52
nschelfhaut nschelfhaut is offline
• iOS 3.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 3
Standaard

ok, bedankt! Ik zal dit eens proberen en zien of er nog kosten aangerekend worden. Probleem is dat blijkbaar iMessage dan ook niet meer werkt, en dat wil ik wel nog gebruiken...
  #34  
Oud 03-02-12, 11:55
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nschelfhaut Bekijk bericht
ok, bedankt! Ik zal dit eens proberen en zien of er nog kosten aangerekend worden. Probleem is dat blijkbaar iMessage dan ook niet meer werkt, en dat wil ik wel nog gebruiken...
Waarom zet je Facetime niet gewoon aan? Dan is er toch ook geen probleem meer lijkt me..
En je bepaalt zelf of je daadwerkelijk gaat facetimen...
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #35  
Oud 03-02-12, 12:04
nschelfhaut nschelfhaut is offline
• iOS 3.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 3
Standaard

Ik heb in een halve maand 78 berichten naar Engeland verstuurd zonder dat ik het wist (nu weet ik dat het van Facetime is) Dit gebeurt blijkbaar telkens ik mijn iPhone aansluit aan de Mac of gewoon periodiek omdat hij zoekt om te activeren. Ijn totaal heb ik misschien 3 keer effectief facetime gebruikt. Dus kosten-baten analyse : not worth it! Daarom wil ik eerst kijken hoe ik die SMS naar het buitenland kan elimineren..
  #36  
Oud 26-08-12, 21:26
mathizzo mathizzo is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cdhaens Bekijk bericht
je moet facetime ook afzetten bij je beperkingen (staat bij "algemeen" ). dat heeft het bij mij verholpen, ook al beweerde mijn provider (mobile vikings) dat facetime afzetten op de normale manier hielp, niet dus. had geen zin om er meer woorden aan vuil te maken dan ik gedaan had, helpt toch niks bij die mannen. soit, dat is de oplossing.
Hej, ik heb het zelfde probleem (alsook dezelfde provider). Maar facetime afzetten bij beperkingen lost het bij mij niet op... zowel facetime als imessage staan dus al een tijd af maar toch stuurt mijn gsm nog die berichtjes...
Zijn er nog andere programma's die dit kunnen veroorzaken? (zoals bv icloud?)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer mastermark iPhone algemeen 22 25-07-11 17:33
T-Mobile FaceTime met Iphone 4 Prepaid extra kosten? ctrl8 Odido (T-Mobile) 6 14-04-11 19:35
Facetime wwspiderbig iPhone algemeen 4 01-08-10 13:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:02.