iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   tethering (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/69250-tethering.html)

koen2709 20-08-10 19:57

tethering
 
beste forum leden,

ik heb al 2 dage overal gezocht maar ik ben er nog steeds niet zeker uit.
ik heb iPhone 4 32gb bij tmobile met de i150 abbo maar is thetering nu gratis of moet je er voor betalen?

Mad_Wally 20-08-10 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koen2709 (Bericht 539194)
beste forum leden,

ik heb al 2 dage overal gezocht maar ik ben er nog steeds niet zeker uit.
ik heb iPhone 4 32gb bij tmobile met de i150 abbo maar is thetering nu gratis of moet je er voor betalen?

"Tethering zal voorlopig nog niet beschikbaar zijn. De combinatie van de iPhone en de bijbehorende prijsplannen is alleen bedoeld voor internetgebruik op het mobiele toestel. Wil je mobiel internetten op je laptop, dan hebben we daar aparte laptopabonnementen voor.

Op dit moment kijken naar welke aanpassingen er nodig zijn om dit in de toekomst wel mogelijk te maken. We willen er zeker van zijn dat je huidige ervaring met mobiel internet niet minder wordt. Daarnaast willen we de iPhone voor iedereen toegankelijk houden. Dat is ook de reden waarom de iPhone-abonnementen zo scherp geprijst zijn. Voor het gebruik van de iPhone als modem zullen we daarom extra kosten in rekening gaan brengen."

Info van de t-mobile site onder de FAQ's van de iphone 4

koen2709 20-08-10 22:55

Dus het is helemaal gratis? ook met de theter apps ui cydia?

tsubasa 20-08-10 23:22

Tethering werkt volgens mij gewoon niet punt uit. Alleen met tether apps van Jailbreak zou het moeten kunnen, en dat is dan (als het goed is) gratis. Je voert uiteindelijk alleen data van en naar je laptop via de telefoon, daar moet de provider niets van weten.

koen2709 21-08-10 00:26

Oke dan weet ik genoeg :) bedankt

stealth0001 21-08-10 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tsubasa (Bericht 539383)
Tethering werkt volgens mij gewoon niet punt uit. Alleen met tether apps van Jailbreak zou het moeten kunnen, en dat is dan (als het goed is) gratis. Je voert uiteindelijk alleen data van en naar je laptop via de telefoon, daar moet de provider niets van weten.

Korte termijn denken noem ik dat. Op de lange termijn benadeel je ons allemaal want T-Mobile incluis de andere providers werken met Fair Use Policy. Zij zien gerust wel dat het dataverkeer gigantisch toeneemt, dus nemen zij straks maatregelen waar we met z'n allen aan meebetalen.

Als je gratis wil laptoppen zijn er genoeg onbeveiligde draadloze netwerken en ook gratis draadloze netwerken (bibliotheek, hotels, restaurants etc.)

tsubasa 21-08-10 22:34

Ik ben niet van plan mijn iPhone te jailbreaken hoor dus mij zie je niet tetheren =p Eerlijk gezegd vind dat je genoegen moet nemen met wat je gekocht hebt; waarom koop je het anders? Hoewel sommige kleine dingen zoals ringtones/sms tones vervelend zijn opgesteld en makkelijker gemaakt zouden moeten worden. Tenslotte vind het de schuld van Apple dat ze niet hun iOS beter beveiligen tegen jailbreak.

gus 10-09-10 17:37

thetering werkt gewoon op mijn Vodafone abo, geen jailbreak!!

Khaled Alzaidy 12-10-10 09:43

ff voor de zekerheid als je een iPhone abbo hebt bij t-mobile dan heb je geen fair use policy


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:47.