//

Geen mobiel internet meer T-mobile i-150

Geen mobiel internet meer T-mobile i-150 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Enig idee hoe het mogelijk is dat een iphone 4 van de een op de andere dag ineens geen internet meer heeft? Heb vandaag naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-10, 01:21
SuperBoswachter SuperBoswachter is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard Geen mobiel internet meer T-mobile i-150

Enig idee hoe het mogelijk is dat een iphone 4 van de een op de andere dag ineens geen internet meer heeft? Heb vandaag naar de klantenservice gebeld waar mij werd verteld dat ik moest resetten (eerst netwerkinstellingen, daarna alles, herstellen via itunes). Allemaal gedaan, maar mocht natuurlijk niet baten, want er was immers ook niks veranderd aan de iphone van vrijdag op zaterdag. Toen bleek ineens dat er vrijdag om 20:08 uur een blokkade op mijn mobiel internet was gekomen (geen idee wat dat moet inhouden). Dit had mevrouw er dan zogenaamd weer afgehaald, maar na opnieuw opstarten nog steeds geen internet. Heb wel het 3G logo in beeld, maar krijg de volgende melding als ik iets op internet wil doen:
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk
U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice

Ik heb gewoon een i-150 abonnement wat altijd heeft gewerkt, maar nu ineens niet meer. Iemand enig idee?
En ik zou teruggebeld worden door de "data afdeling", maar dat is ook nog niet gebeurd, zal ook wel gewoon een makkelijke manier zijn om van iemand af te komen....

iphone 4 met originele 4.0.1 software
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mobiel internet Simpel via T-mobile Drinkyoghurt Overige providers Nederland 12 10-05-11 00:24
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi vuurvreter Wi-Fi 35 17-09-10 00:25
geen mobiel internet meer na update 4.0 dettie Orange 2 25-06-10 23:51
Geen mobiel internet meer Pripz iPhone algemeen 3 06-02-10 12:16
t-mobile mobiel internet abbo Iknietsnap Archief 6 23-08-08 15:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:55.