//

Geen dataverbinding T-Mobile

Geen dataverbinding T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Twee jaar geleden heb ik in de rij gelegen voor de nieuwe iPhone, toen nog de 3. Wat waren we enthousiast toen we in de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-10, 15:18
alexvandersluijs alexvandersluijs is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 26
Stuur een bericht via MSN naar alexvandersluijs
Standaard Geen dataverbinding T-Mobile

Twee jaar geleden heb ik in de rij gelegen voor de nieuwe iPhone, toen nog de 3. Wat waren we enthousiast toen we in de rij lagen in Rotterdam bij de introductie. Een hele hype was het. Eenmaal in het bezit werd de liefde snel bekoeld. Problemen met de software (tal), maar met name met T-Mobile. Alles ging mis. De portering van het nummer, onverklaarbare extra kosten op de nota, kosten voor dataroaming terwijl we Amersfoort niet uit waren geweest, etc.etc. Na vele crediteringen was het na ruim een jaar zover dat het enigzins liep.

Nu met de introductie van de iPhone 4 was de hoop dat ook dat de problemen goed ondervangen waren. Een nieuw T-Mobile abo van 1 jaar en ook mijn vrouw wilde graag weer de nieuwe iPhone, omdat deze inmiddels lekker werkte. Wij hebben dus wederom bij Telefoonkopen.nl 2 toestellen aangeschaft. Alle klachten over de antenne blijken mee te vallen, we zitten immers in de randstad en ik heb er hoe dan ook altijd al een hoesje om. Snel, mooie features en een mooi design. Bij T-Mobile ging het gelijk al weer mis. Ik moest ook een abo hebben voor mijn dochter die naar de middelbare gaat en mijn 3G heeft. Hier dus een abo voor gesloten met data voor 2 jaar met 190 belminuten, vervolgens kon ik geen abo meer sluiten (binnen 2 maanden geen 2 abo's per persoon) of ik moest 250 euro vooruit betalen???
Ter compensatie kreeg ik door deze fout 2 maanden gratis.

Nu heb ik echter geen dataverbinding meer. Allerlei oplossingen hebben ze al aangedragen, elk telefoontje kreeg ik weer iemand anders en kon het hele verhaal opnieuw doen. Ze zetten het door naar TD en die krijg ik niet aan de lijn. Teruggebeld wordt je niet en je moet gewoon lijdzaam afwachten, of opzeggen met een aangetekende brief en een resume van klachten. Probeer dan je bijbetaling op het toestel maar weer eens terug te krijgen.

Mail wordt niet meer beantwoord dus nu is het aan de opta.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ongewenste dataverbinding Nilles KPN 0 23-06-10 19:48
iPhone 3G: Unlock bij T-Mobile maar geen T-Mobile klant? sanders Unlock 10 29-04-10 18:07
Dataverbinding problemen Iphone 3G Vodafone. Jailbroken darkpino Vodafone 3 22-03-10 16:22
Hoe proxy instelling op te geven in iphone ivm zakelijke mobiele dataverbinding markthuis iPhone algemeen 0 04-03-09 22:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:02.