//

iphone wel te gebruiken van kpn naar t-mobile ?

iphone wel te gebruiken van kpn naar t-mobile ? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen. Ik ben dus van plan om de iphone 4 16gb te nemen met een abbo bij t-mobile (zit nu bij kpn) Nu kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-10, 23:47
rkltnk's schermafbeelding
rkltnk rkltnk is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: twente
Berichten: 89
Question iphone wel te gebruiken van kpn naar t-mobile ?

Hey mensen.

Ik ben dus van plan om de iphone 4 16gb te nemen met een abbo bij t-mobile (zit nu bij kpn)

Nu kan ik dus 4maand eerder mijn abbo overzetten naar t-mobile en die gaat dan dus in zodra kpn is afgelopen.

Nu is dus mijn vraag , ik krijg dan 4maand voordat mijn abbo afloopt bij kpn een iphone van t-mobile , kan ik die dan wel gebruiken tot die tijd met mijn kpn simkaart , of wat zou hier de oplossing voor kunnen zijn om de iphone wel te gebruiken want ik neem aan dat als ik de iphone bij t-mobile neem dat er simlock op zit?

Alvast bedankt.

Laatst gewijzigd door rkltnk; 25-08-10 om 00:01.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-10, 12:40
rkltnk's schermafbeelding
rkltnk rkltnk is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: twente
Berichten: 89
Standaard

niemand die het weet hier ?
  #3  
Oud 04-09-10, 13:09
Rollie2010 Rollie2010 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

lijkt me een vraag die je bij T-Mobile moet stellen.....
  #4  
Oud 04-09-10, 14:48
rickdehoop rickdehoop is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Woerden
Berichten: 78
Standaard

dat antwoord is in principe nee..

maar, als je een iphone met firmwareversie 4.0.1 weet te bemachtigen dan kan je hem jailbreaken (hacken) en vervolgens met een klein programmaatje unlocken (simlockvrij maken). Ik heb namelijk hetzelfde als jij (zi nu nog bij kpn voor een maand) en heb het op deze manier opgelost.

Nu is alleen wel zo dat je waarschijnlijk geen iphone meer zal bemachtigen met 4.0.1 erop... Maar je zou in de gewone winkels kunnen kijken of iemand je kan helpen.

Je zou ook nu een iphone kunnen kopen en als je hem dan niet kan jailbreaken is de kans groot dat je dit binnen 3/4 weken wel kan (en waarschijnlijk ook unlocken, dit staat namelijk los van elkaar al heb je wel een jailbrea nodig om te kunnen unlocken).

En de laatse optie is bij Tmobile je simlock afkopen door eenmalig 120 euro te betalen.
  #5  
Oud 04-09-10, 17:49
Kawouter Kawouter is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 36
Standaard

Ik zit met precies hetzelfde probleem. Van de week mijn iphone 4 opgehaald en kan hem nu alleen thuis met Wi-Fi gebruiken. Echt K*T. maar het is niet anders. Als er een oplossing is dan zien we dan wel weer wat we daarmee gaan doen.
  #6  
Oud 04-09-10, 20:26
Kawouter Kawouter is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 36
Standaard

Ik heb het even bij de vriendin van mijn vader na gevraagd.

Zij heeft vandaag een Iphone 4 opgehaald bij Telefoonkopen.nl in Zwolle (waar hij ook op voorraad was)
Zij heeft haar KPN abo om laten zetten in een T-mobile.
Bij telefoonkopen.nl konden ze haar nummer na 1 !!!!!! dag omzetten. Enige is dat ze dan 1 maand dubbele kosten heeft. Dat had ik er ook wel voor over gehad. Kunnen ze dat bij de T-mobile winkel niet of vertellen ze dat gewoon niet? Dat zou wel erg dom zijn van ze.
Reageren

Labels
kpn, overstappen, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na overgang T-mobile->KPN geen internet, wel 3g tomdk KPN 2 15-05-11 19:43
Verlengen kpn naar t-mobile , 4maand eerder ? rkltnk Odido (T-Mobile) 6 31-10-10 09:32
Van KPN abbo naar T-Mobile: wat is de schade? DutchVince Odido (T-Mobile) 5 10-10-10 08:58
3g aan: geen service; 3g uit wel bereik (kpn&t-mobile) Foddermocker KPN 10 01-02-10 20:55
Q: Iphone2G (PWNd) na overstap van KPN naar T-mobile duodiscus Archief 2 12-09-09 11:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:52.