//

T-Mobile iPhone 4: geen 'Mobiel datanetwerk' en 'Tethering'

T-Mobile iPhone 4: geen 'Mobiel datanetwerk' en 'Tethering' discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn situatie is als volgt: T-Mobile abbo met iPhone 3GS -> alles werkt prima! Hetzelfde T-Mobile abbo met zelf aangeschafte iPhone 4 en door T-Mobile ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-08-10, 16:58
gn!uz gn!uz is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 46
Standaard T-Mobile iPhone 4: geen 'Mobiel datanetwerk' en 'Tethering'

Mijn situatie is als volgt:

T-Mobile abbo met iPhone 3GS -> alles werkt prima!

Hetzelfde T-Mobile abbo met zelf aangeschafte iPhone 4 en door T-Mobile geleverde microsim: geen 'Mobiel datanetwerk' en geen 'Tethering' opties in het menu 'Instellingen - Algemeen - Netwerk'.

Heb wel internetverbinding op de iPhone 4 maar wil graag tethering kunnen inschakelen.

Kan iemand mij uitleggen hoe het komt dat dit op nieuwe iPhone 4 blijkbaar niet werkt en op de iPhone 3GS wel? Kan het komen omdat het toestel niet door T-Mobile zelf geleverd is waardoor ik carrier settings mis?

Hoe kan ik dit probleem verhelpen? Dus zodanig dat ik de beide menu opties wel weer zie. Als ik een Vodafone sim in het toestel plaats verschijnen ze wel weer maar opnieuw plaatsen van T-Mobile sim doet ze net zo snel weer verdwijnen. Sim laten omruilen, zelfde probleem. Via unlock.nz site geprobeerd (wat ik liever niet wil), zelfde probleem... WTF is er aan de hand?

Tnx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-08-10, 17:03
crazywarning crazywarning is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 84
Standaard

Tethering wordt niet ondersteund door T-Mobile. Deze functie zal dus ook niet meer zichtbaar zijn.

Laatst gewijzigd door crazywarning; 25-08-10 om 17:06.
  #3  
Oud 25-08-10, 17:44
rickdehoop rickdehoop is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Woerden
Berichten: 78
Standaard

de unlock site werkt perfect voor mijn kpn (hi) abbo die nog loopt!

voor tethering moet je denk even een jailbreak uitvoeren!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Geen mobiel datanetwerk apengebaar Unlock 3 11-02-11 17:49
Geen mobiel datanetwerk op iPhone 3G? Daniiel iPhone algemeen 5 12-12-10 08:23
sinds paar dagen geen mobiel datanetwerk meer (iphone 4telfort) meghaly Archief 1 01-11-10 21:21
iPhone: Ineens geen mobiel datanetwerk meer.. sannetjeislief Jailbreak 3 11-09-10 19:19
mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk T-MOBILE 3.1.2 Jappieh Odido (T-Mobile) 1 16-11-09 11:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:58.