//

dom t mobile volk

dom t mobile volk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) na het aflopen van mijn oude contract, heb ik een opzegbrieg gekregen van t mobile en een eindafrekening, nu heb ik een nieuw nummer van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-08-10, 13:29
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard dom t mobile volk

na het aflopen van mijn oude contract, heb ik een opzegbrieg gekregen van t mobile en een eindafrekening, nu heb ik een nieuw nummer van t-mobile met iphone 4 via de belcompany. maar nu blijkt dat mijn oude nummer is verlengt en ik daar vrolijk een rekening van krijg, ik krijg ze nog steeds niet aan het verstand dat dit een fout is na 3 afdelingen te hebben gesproken.

hoe kom ik van deze factuur af?

ook heb ik meerdere keren moeten bellen omdat er 1 zo idioot is dat mijn geboorte datum niet met hun gegevens klopte, bij alle andere medewerkers gelukkig wel, ik moest van haar maar naar de winkel om eerst mijn gegevens te laten zien
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-10, 15:38
funk-e funk-e is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 28
Standaard

Ik neem dus aan dat je een bevestiging hebt gekregen van de opzegging van de oude abonnement.

Waarom ga je niet met die brief naar de t-mobile shop. Zij kunnen je vast wel verder helpen .
  #3  
Oud 26-08-10, 16:44
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

Die heb ik wel gehad maar kort geleden weggegooid omdat het kaartje toch was afgesloten.

Ook zit ik niet dermate ruim in mijn vrije Tijd om dat te doen maar als het niet anders gaat dat maar doen
  #4  
Oud 28-08-10, 09:57
pha pha is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Ik vind eerder jou een domme consument...
  #5  
Oud 29-08-10, 19:23
SuperSander SuperSander is offline
• iOS 4.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bzb Bekijk bericht
na het aflopen van mijn oude contract, heb ik een opzegbrieg gekregen van t mobile en een eindafrekening, nu heb ik een nieuw nummer van t-mobile met iphone 4 via de belcompany. maar nu blijkt dat mijn oude nummer is verlengt en ik daar vrolijk een rekening van krijg, ik krijg ze nog steeds niet aan het verstand dat dit een fout is na 3 afdelingen te hebben gesproken.

hoe kom ik van deze factuur af?

ook heb ik meerdere keren moeten bellen omdat er 1 zo idioot is dat mijn geboorte datum niet met hun gegevens klopte, bij alle andere medewerkers gelukkig wel, ik moest van haar maar naar de winkel om eerst mijn gegevens te laten zien
Heb je niet gewoon een brief gekregen dat je contract is afgelopen en dat je kan verlengen of opzeggen

Want na afloop van je contract loopt ie gewoon door, je kan alleen vanaf dan per maand opzeggen
  #6  
Oud 02-09-10, 13:13
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

Ik heb een brief gekregen dat mijn ABO afliep, maar kom nu niet onder de kosten uit van de nieuwe termijn. Ze zeiden dat het verlengt was door de vip aktie. Maar teruggaaf doen ze niet. Waarom ik een domme consument ben mag pha mij wel een keertje persoonlijk komen uitleggen

Laatst gewijzigd door bzb; 02-09-10 om 13:26.
  #7  
Oud 02-09-10, 13:28
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

Klopt het trouwens dat je de eerste maand geen rekening van een nieuw abonnement krijgt? Niet dat ik ga bellen waar die blijft trouwens...
  #8  
Oud 02-09-10, 13:33
pha pha is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

1. Je moet dit soort brieven niet weggooien.
2. Je had een T-Mobile nummer, een eindafrekening, een afgesloten nummer, en nu loopt alles toch gewoon door. Ergens klopt er iets niet, maar dat kun je niet meer aantonen omdat je de brieven weggooit.
3. Je had een T-Mobile abonnement met telefoonnummer, nu heb je een nieuw T-Mobile abonnement met nieuw telefoonnummer, ik zie daar het voordeel niet van.
4. ...

Al met al zie ik hier niet echt een handige actie in. Waarom niet gewoon naar de Belcompany, met de brief van T-Mobile en zorgen dat alles in één keer goed geregeld wordt? Nu zit je met twee abonnementen.
  #9  
Oud 02-09-10, 16:34
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

1. zorg er altijd voor dat je 3 maand van te voren je abbo stop zet, met een opzegbrief naar de provider incl handtekening, doe je dit niet gebeurt dit dus, en wordt telkens met 1 maand verlengt, dus snel opzeggen om verdere kosten te vermijden, dit geld trouwens niet alleen bij telecombedrijven maar bij alle contracten die je ooit afgesloten hebt, gaat doen.

2. zorg dat je altijd ook voor de boekhouding, altijd je facturen of andere brieven gewoon bewaard, ook al is je simkaart afgesloten, dit kost je minder moeite om iets gedaan te krijgen.

3. zorg altijd dat je de kleine lettertjes leest op je papieren voor dat je een contract aangaat, dan had je dit nu geweten en had je niet met dubbele kosten gezeten en geef ik nu T-Mobile eens een keertje niet de schuld.

1 voordeel je hebt nu een Iphone 4 en je kunt lekker lang bellen en smsen met 2 abbo's toch nog een voordeeltje gehaald.
  #10  
Oud 02-09-10, 16:56
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Ik heb het idee dat je wel de brief hebt ontvangen met de melding dat je abo afloopt, maar dat je daar nooit op gereageerd hebt. Zoals vermeld, altijd 3 maanden van te voren opzeggen.
  #11  
Oud 02-09-10, 23:19
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

Ik heb een beeindigingsbrief en eindafrekening gehad ik heb op tijd opgezegd . Maar ze hebben hem weer in gang gezet door de vip aktie. Ze kunnen er niks mee doen. Ik kan alleen een klachtenbrief schrijven. Ik ben niet (helemaal) gek beste forummers. Ik loop al langer mee met deze t mutsen. De poen ben ik kwijt het is nu wel met spoed stopgezet . En ! Een nieuw nummer krijgen na 2 jaar is het mooiste wat er is. Stuk rustiger zo.
  #12  
Oud 02-09-10, 23:21
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

Ook heb ik niet ermee kunnen bellen omdat ik de rekening pas aan het einde vande maand kreeg. Jammer hè
  #13  
Oud 02-09-10, 23:43
SuperSander SuperSander is offline
• iOS 4.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 28
Standaard

Maar je hebt nu dus twee iPhone 4's?
  #14  
Oud 03-09-10, 09:08
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

Nee dat niet, dat klopt er ook niet aan! Dat is het rare! Waarom krijg ik er niet nog 1 nu ik voor het volle pondje mijn verlengde ABO moet betalen. Maar ik krijg het ze niet wijsgemaakt, kan je ze ook niet kwalijk nemen met de vbo'ers daar
  #15  
Oud 03-09-10, 16:04
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Nistelrode
Berichten: 262
Standaard

Nou die VBO'ers daar zijn toch slimmer dan jij denkt! Namelijk zo lang jij niet kan aan tonen dat jij geen opzeg brief hebt en geen eind af rekening betaal jij 2 abo's.

Wie is hier nu dom
__________________
iPhone 3G 16GB → iPhone 3GS 16GB → iPad Wi-Fi 32 GB → iPhone 4 16GB → iMac 21" → ATV 2
  #16  
Oud 03-09-10, 18:56
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

Nou ik noem het gewoon diefstal. Maar ik stop met dit nutteloze topic, alle nurdo's kunnen toch alleen maar zeiken
  #17  
Oud 05-09-10, 12:00
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Raar verhaal. T-mobile moet toch zelf kunnen zien in hun systeem dat je een brief hebt gehad van einde contract en eindafrekening. Hebben ze bewijs dat je hebt toegestemd om het oude contract te verlengen?
  #18  
Oud 05-09-10, 12:47
SuperSander SuperSander is offline
• iOS 4.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 28
Standaard

Volgens mij kan je bij t-mobile niet met een brief opzeggen. Je moet ze bellen en vertellen waarom je gaat opzeggen en dan gaan ze je eventueel nog een aanbieding doen. Van die opzegging krijg je dan een bevestigingsbrief.

Het is onmogelijk dat zijn abo is verlengt met 2 jaar zonder dat hij een iPhone 4 heeft gekregen of nog niet eens een micro sim thuis gestuurd gekregen heeft...

Maar ja, hij zou het allemaal wel weten en bij t-mobile zit dom v(m)bo volk natuurlijk!
  #19  
Oud 05-09-10, 13:09
nicolas4 nicolas4 is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 99
Standaard

Als je abbo afloopt dan kan je toch gewoon zeggen dat je wilt dat het stopt want je hebt het contract ondertekend voor 12 maanden, daarna vervalt dat contract dus gewoon maar blijft het doorlopen tot je zelf zegt dat je wilt dat het stopt.
  #20  
Oud 05-09-10, 14:38
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Best een bijzondere manier van discussiëren, dit. Iemand met een andere mening als die van de TS is 'dom', een 'muts', 'vbo-er' of een 'nurdo'. En als TS geen gelijk krijgt, is ie weg. Die gaat het nog moeilijk krijgen, in het echte leven.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer riet333 iPhone Navigatie 11 13-01-11 17:09
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile xa4cornelis Odido (T-Mobile) 5 01-08-10 13:50
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit BelgianBull Jailbreak apps en thema's 3 18-03-08 10:33
Heel dom maarja wou het zelf! -kriis Unlock [archief] 8 17-01-08 01:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:10.