iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   dom t mobile volk (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/69961-dom-t-mobile-volk.html)

bzb 26-08-10 12:29

dom t mobile volk
 
na het aflopen van mijn oude contract, heb ik een opzegbrieg gekregen van t mobile en een eindafrekening, nu heb ik een nieuw nummer van t-mobile met iphone 4 via de belcompany. maar nu blijkt dat mijn oude nummer is verlengt en ik daar vrolijk een rekening van krijg, ik krijg ze nog steeds niet aan het verstand dat dit een fout is na 3 afdelingen te hebben gesproken.

hoe kom ik van deze factuur af?

ook heb ik meerdere keren moeten bellen omdat er 1 zo idioot is dat mijn geboorte datum niet met hun gegevens klopte, bij alle andere medewerkers gelukkig wel, ik moest van haar maar naar de winkel om eerst mijn gegevens te laten zien

funk-e 26-08-10 14:38

Ik neem dus aan dat je een bevestiging hebt gekregen van de opzegging van de oude abonnement.

Waarom ga je niet met die brief naar de t-mobile shop. Zij kunnen je vast wel verder helpen ;).

bzb 26-08-10 15:44

Die heb ik wel gehad maar kort geleden weggegooid omdat het kaartje toch was afgesloten.

Ook zit ik niet dermate ruim in mijn vrije Tijd om dat te doen maar als het niet anders gaat dat maar doen

pha 28-08-10 08:57

Ik vind eerder jou een domme consument...

SuperSander 29-08-10 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bzb (Bericht 545709)
na het aflopen van mijn oude contract, heb ik een opzegbrieg gekregen van t mobile en een eindafrekening, nu heb ik een nieuw nummer van t-mobile met iphone 4 via de belcompany. maar nu blijkt dat mijn oude nummer is verlengt en ik daar vrolijk een rekening van krijg, ik krijg ze nog steeds niet aan het verstand dat dit een fout is na 3 afdelingen te hebben gesproken.

hoe kom ik van deze factuur af?

ook heb ik meerdere keren moeten bellen omdat er 1 zo idioot is dat mijn geboorte datum niet met hun gegevens klopte, bij alle andere medewerkers gelukkig wel, ik moest van haar maar naar de winkel om eerst mijn gegevens te laten zien

Heb je niet gewoon een brief gekregen dat je contract is afgelopen en dat je kan verlengen of opzeggen :confused:

Want na afloop van je contract loopt ie gewoon door, je kan alleen vanaf dan per maand opzeggen ;)

bzb 02-09-10 12:13

Ik heb een brief gekregen dat mijn ABO afliep, maar kom nu niet onder de kosten uit van de nieuwe termijn. Ze zeiden dat het verlengt was door de vip aktie. Maar teruggaaf doen ze niet. Waarom ik een domme consument ben mag pha mij wel een keertje persoonlijk komen uitleggen

bzb 02-09-10 12:28

Klopt het trouwens dat je de eerste maand geen rekening van een nieuw abonnement krijgt? Niet dat ik ga bellen waar die blijft trouwens...

pha 02-09-10 12:33

1. Je moet dit soort brieven niet weggooien.
2. Je had een T-Mobile nummer, een eindafrekening, een afgesloten nummer, en nu loopt alles toch gewoon door. Ergens klopt er iets niet, maar dat kun je niet meer aantonen omdat je de brieven weggooit.
3. Je had een T-Mobile abonnement met telefoonnummer, nu heb je een nieuw T-Mobile abonnement met nieuw telefoonnummer, ik zie daar het voordeel niet van.
4. ...

Al met al zie ik hier niet echt een handige actie in. Waarom niet gewoon naar de Belcompany, met de brief van T-Mobile en zorgen dat alles in één keer goed geregeld wordt? Nu zit je met twee abonnementen.

Iphone3Gs 02-09-10 15:34

1. zorg er altijd voor dat je 3 maand van te voren je abbo stop zet, met een opzegbrief naar de provider incl handtekening, doe je dit niet gebeurt dit dus, en wordt telkens met 1 maand verlengt, dus snel opzeggen om verdere kosten te vermijden, dit geld trouwens niet alleen bij telecombedrijven maar bij alle contracten die je ooit afgesloten hebt, gaat doen.

2. zorg dat je altijd ook voor de boekhouding, altijd je facturen of andere brieven gewoon bewaard, ook al is je simkaart afgesloten, dit kost je minder moeite om iets gedaan te krijgen.

3. zorg altijd dat je de kleine lettertjes leest op je papieren voor dat je een contract aangaat, dan had je dit nu geweten en had je niet met dubbele kosten gezeten en geef ik nu T-Mobile eens een keertje niet de schuld.

1 voordeel je hebt nu een Iphone 4 en je kunt lekker lang bellen en smsen met 2 abbo's toch nog een voordeeltje gehaald.

Jazzamataz 02-09-10 15:56

Ik heb het idee dat je wel de brief hebt ontvangen met de melding dat je abo afloopt, maar dat je daar nooit op gereageerd hebt. Zoals vermeld, altijd 3 maanden van te voren opzeggen.

bzb 02-09-10 22:19

Ik heb een beeindigingsbrief en eindafrekening gehad ik heb op tijd opgezegd . Maar ze hebben hem weer in gang gezet door de vip aktie. Ze kunnen er niks mee doen. Ik kan alleen een klachtenbrief schrijven. Ik ben niet (helemaal) gek beste forummers. Ik loop al langer mee met deze t mutsen. De poen ben ik kwijt het is nu wel met spoed stopgezet . En ! Een nieuw nummer krijgen na 2 jaar is het mooiste wat er is. Stuk rustiger zo.

bzb 02-09-10 22:21

Ook heb ik niet ermee kunnen bellen omdat ik de rekening pas aan het einde vande maand kreeg. Jammer hè

SuperSander 02-09-10 22:43

Maar je hebt nu dus twee iPhone 4's?

bzb 03-09-10 08:08

Nee dat niet, dat klopt er ook niet aan! Dat is het rare! Waarom krijg ik er niet nog 1 nu ik voor het volle pondje mijn verlengde ABO moet betalen. Maar ik krijg het ze niet wijsgemaakt, kan je ze ook niet kwalijk nemen met de vbo'ers daar

Peernij 03-09-10 15:04

Nou die VBO'ers daar zijn toch slimmer dan jij denkt! Namelijk zo lang jij niet kan aan tonen dat jij geen opzeg brief hebt en geen eind af rekening betaal jij 2 abo's.

Wie is hier nu dom ;)

bzb 03-09-10 17:56

Nou ik noem het gewoon diefstal. Maar ik stop met dit nutteloze topic, alle nurdo's kunnen toch alleen maar zeiken

Suriboy777 05-09-10 11:00

Raar verhaal. T-mobile moet toch zelf kunnen zien in hun systeem dat je een brief hebt gehad van einde contract en eindafrekening. Hebben ze bewijs dat je hebt toegestemd om het oude contract te verlengen?

SuperSander 05-09-10 11:47

Volgens mij kan je bij t-mobile niet met een brief opzeggen. Je moet ze bellen en vertellen waarom je gaat opzeggen en dan gaan ze je eventueel nog een aanbieding doen. Van die opzegging krijg je dan een bevestigingsbrief.

Het is onmogelijk dat zijn abo is verlengt met 2 jaar zonder dat hij een iPhone 4 heeft gekregen of nog niet eens een micro sim thuis gestuurd gekregen heeft...

Maar ja, hij zou het allemaal wel weten en bij t-mobile zit dom v(m)bo volk natuurlijk!

nicolas4 05-09-10 12:09

Als je abbo afloopt dan kan je toch gewoon zeggen dat je wilt dat het stopt want je hebt het contract ondertekend voor 12 maanden, daarna vervalt dat contract dus gewoon maar blijft het doorlopen tot je zelf zegt dat je wilt dat het stopt.

ButcherJF 05-09-10 13:38

Best een bijzondere manier van discussiëren, dit. Iemand met een andere mening als die van de TS is 'dom', een 'muts', 'vbo-er' of een 'nurdo'. En als TS geen gelijk krijgt, is ie weg. Die gaat het nog moeilijk krijgen, in het echte leven.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:36.