//

iPhone 4 garantie vanuit T-mobile?

iPhone 4 garantie vanuit T-mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok ik ben er nu klaar mee. Mijn iPhone 4 heeft grote problemen met de sensor die het beeldscherm uitzet als je aan het bellen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-08-10, 19:58
Appletheway2go Appletheway2go is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard iPhone 4 garantie vanuit T-mobile?

Ok ik ben er nu klaar mee.

Mijn iPhone 4 heeft grote problemen met de sensor die het beeldscherm uitzet als je aan het bellen bent. (LEES HIJ ZET HET BEELDSCHERM DUS NIET UIT)

De homeknop zit er niet goed in, hij rammelt een beetje. Hetzelfde geld voor de aan/uit knop.

Ik wil er nu mee terug gaan naar T-mobile en een nieuwe hebben want dit vind ik geen doen.

Wat zijn de garanties die bij de iPhone zitten? Maak ik kans om er iets aan te laten doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-10, 23:31
McNRiQ's schermafbeelding
McNRiQ McNRiQ is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 46
Standaard

Garantie is erg goed.....Ik had een kras op mn scherm. Gebeld en ik krijg deze week een nieuwe opgestuurd en een lege doos om mijn huidige iphone in te doen en op te sturen. Geen reparatie gebeuren en wachttijden. Goed geregeld dus bij tmobile. Mag ook wel na 10 jaar klant te zijn bij Ben/Tmobile
  #3  
Oud 30-08-10, 00:58
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Appletheway2go Bekijk bericht
Ok ik ben er nu klaar mee.

Mijn iPhone 4 heeft grote problemen met de sensor die het beeldscherm uitzet als je aan het bellen bent. (LEES HIJ ZET HET BEELDSCHERM DUS NIET UIT)

De homeknop zit er niet goed in, hij rammelt een beetje. Hetzelfde geld voor de aan/uit knop.

Ik wil er nu mee terug gaan naar T-mobile en een nieuwe hebben want dit vind ik geen doen.

Wat zijn de garanties die bij de iPhone zitten? Maak ik kans om er iets aan te laten doen?
Voor niet zelf veroorzaakte fouten (dus bijvoorbeeld scherm hapert etc., en dus NIET als je hem laat vallen) heb je 2 jaar garantie. Gewoon langsgaan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door McNRiQ Bekijk bericht
Garantie is erg goed.....Ik had een kras op mn scherm. Gebeld en ik krijg deze week een nieuwe opgestuurd en een lege doos om mijn huidige iphone in te doen en op te sturen. Geen reparatie gebeuren en wachttijden. Goed geregeld dus bij tmobile. Mag ook wel na 10 jaar klant te zijn bij Ben/Tmobile
Hoe kom jij aan een Apple iPhone (1) via T-Mobile?
  #4  
Oud 31-08-10, 15:53
Appletheway2go Appletheway2go is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard

Dank voor de reacties ik ga er deze week eens langs. Heb hem nooit laten vallen dus daar kan het niet aanliggen.
  #5  
Oud 31-08-10, 19:00
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Rare openingszin trouwens hehe. Aangezien je geen actie hem genomen om het te laten maken. Ik dacht dat je grote problemen had met Tmobile en je Iphone.
__________________
NWO 666
  #6  
Oud 31-08-10, 19:46
chauncy chauncy is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nebilem Bekijk bericht
Rare openingszin trouwens hehe. Aangezien je geen actie hem genomen om het te laten maken. Ik dacht dat je grote problemen had met Tmobile en je Iphone.

Ha ha DAt dacht ik ook. T-mobiel doet meestal niet moeilijk. Ik heb mijn vorige iphone 3gs ook toendertijd teruggebracht en kreeg gelijk een nieuwe mee
  #7  
Oud 19-09-10, 12:48
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb mijn iphone4 bij de belcompany vandaan. Ik heb hem nu ruim 3 weken en merkte ineens een dode pixel op in het midden van mijn scherm. Moet ik nu naar t-mobile voor garantie of de belcompany? Ben ik hem zeker weer weken kwijt?
  #8  
Oud 19-09-10, 14:58
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Belcompany. Je doet zaken met belcompany dus daar moet je ook zijn. En als ze je doorverwijzen naar bijvoorbeeld Apple moet je daar geen genoegen meenemen. JIJ doet zaken met HUN. Niet met T-Mobile, niet met Apple maar wel met Belcompany!
  #9  
Oud 19-09-10, 15:53
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Belcompany. Je doet zaken met belcompany dus daar moet je ook zijn. En als ze je doorverwijzen naar bijvoorbeeld Apple moet je daar geen genoegen meenemen. JIJ doet zaken met HUN. Niet met T-Mobile, niet met Apple maar wel met Belcompany!
Ok! Weet nog dat ik met mijn 3g bij de phonehouse vandaan naar t-mobile moest voor de garantie.
  #10  
Oud 19-09-10, 18:13
willy666 willy666 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: helmond
Berichten: 81
Standaard

ik heb mijn iphone4 [ origineel Tmobile ] via MP gekocht uiteraard met bon, maar die bon staat niet op mijn naam !
Kan ik nu ook gewoon naar de Tmobile winkel voor mijn garantie, ondanks dat ik de iphone van iemand gekocht heb, die wel Tmobile klant is ?
Ik ben nl geen Tmobile klant, maar KPN !!
  #11  
Oud 20-09-10, 04:22
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chauncy Bekijk bericht
Ha ha DAt dacht ik ook. T-mobiel doet meestal niet moeilijk. Ik heb mijn vorige iphone 3gs ook toendertijd teruggebracht en kreeg gelijk een nieuwe mee
En hoelang had je de 3gs toen je dat deed?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Garantie op tweedehands iPhone van T-Mobile iRobin Odido (T-Mobile) 9 17-02-11 11:02
Garantie van T-mobile maurice1991 Odido (T-Mobile) 7 11-11-10 20:07
Slechte service van T-mobile bij garantie aanvraag ArjanAssink Odido (T-Mobile) 6 22-08-10 15:12
T-mobile weigert garantie op iPhone Locutus Koopinformatie Nederland 55 02-09-09 09:28
Garantie termijn bij T-Mobile paulmadejong Odido (T-Mobile) 6 25-07-08 15:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:59.