//

Slechte tot geen ontvangst met 3gs door 3G

Slechte tot geen ontvangst met 3gs door 3G discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, een tijdje geleden heb ik me iphone 3gs op 4.0.1 gejailbroken met jailbreakme.com nu ik net terug ben van vakantie, ( zal er vast ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-08-10, 13:39
Smartienator Smartienator is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 27
Standaard Slechte tot geen ontvangst met 3gs door 3G

Hallo,

een tijdje geleden heb ik me iphone 3gs op 4.0.1 gejailbroken met jailbreakme.com

nu ik net terug ben van vakantie, ( zal er vast wel geen invloed op hebben ) heb ik ineens barslechte bereik met 3g, ik ben gewoon thuis of onderweg en heb gewoon geen internet verbinding. de iphone geeft wel een 3G logo aan maar de internetverbinding is nergens te vinden. heb natuurlijk wel gewoon goeie Wi-Fi thuis wat ik ook gewoon gebruik maar ik betaal wel voor die 3G verbinding in die krijg ik gewoon niet..

iemand ook dit probleem? of een oplossing?

Ik hoor het graag

MVG
Maarten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-08-10, 14:58
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Ik heb dit probleem vaak als het druk is en vroeger met het filevorming probleem. Sowieso T-mobile contacten om je probleem door te geven. Zoals iedereen heb ik twee maanden internet vergoed gekregen.

Voor de oplossing, test eens of het aan 3g ligt door dat uit te schakelen. Hoogstwaarschijnlijk werkt het dan wel en ligt het probleem bij tmobile.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3Gs zeer slechte ontvangst blijft na vervanging speakerdock, wat nu?? tobe66 iPhone algemeen 0 19-10-10 19:47
slechte ontvangst 3gs met software 4.0.1 U2SPARKY Odido (T-Mobile) 23 06-09-10 17:36
Plots slechte tot geen ontvangst Delight75 Odido (T-Mobile) 8 08-08-10 13:47
slechte ontvangst 3GS tov 3G on7stv iPhone algemeen 2 28-06-09 12:32
geen ontvangst met slechte weer mamutskywalker Odido (T-Mobile) 3 25-08-08 19:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:44.